Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

De Zaak van je leven op NPO laat het wel goed zien. Vond het in elk geval heel interessant.

1 like

Haha deze vraag is zo cute. Ik heb best nog veel vet op mijn benen denk ik. In elk geval, het antwoord op jouw vraag is JA.
Bewijs:

14 likes

Haha, ja hoor!

Of mijn benen zijn niet gespierd genoeg :joy:

1 like

Van de lampjes, is dat niet om te laten weten dat de kassa open is/gaat sluiten? Of dat er een manager moet komen? Of denk ik nu helemaal verkeerd haha

1 like

Bij family Guy hadden ze een heel grappig stukje over die voorfilmpjes bij films, dat ze steeds denken dat de film begint maar het dan weer zo’n filmstudio filmpje is.

Op het forensische gebied; ik vroeg me af hoe ze bij het verzamelen van bewijsmateriaal bepalen wat ruis is? Ik heb bijvoorbeeld best veel haar en ik verlies er ook veel van en nu vroeg ik me af, stel dat er een deel van m’n haar opeens op een crime scene terechtkomt, hoe bepalen ze dan dat ik er niks mee te maken heb?

3 likes

Hoe komen ze er dan uberhaupt achter dat dat van jou is… want je staat niet in een databank als je nog nooit opgepakt bent toch?

2 likes

Oh jašŸ˜…

1 like

Als je maar 1 velletje gebruikt kun je net zo goed niets gebruiken denk ik… Het enige wat je bereikt met 1 velletje is een velletje dat gaat frutten en blijft plakken, met natte handen.

Ik gebruik net als @Willem drie velletjes in 1x (4 laags wc-papier). Dat vind ik precies goed. En als het echt nat is overal (soms pies ik niet in een mooi straaltje blijkbaar) nog een keer 3 velletjes in 1x.

1 like

Ik gebruik twee of drie velletjes (van dik wcpapier), anders vind ik het vies. Op werk trouwens nog meer, daar hebben we van die dunne dingetjes, dan heb ik er aan vier of vijf pas genoeg.

image

Beetje dit idee, het is net enkellaags wcpapier. Iedereen klaagt erover, zeker patiƫnten. Die zijn vaak aan de diarree, nou, zie dat maar eens schoon te krijgen met deze dingen. Helaas is er tot nu toe nog niks met die klachten gedaan.

2 likes

Wooow had hier 10 jaar geleden een topic over geopend op egf incl enquete. Ben alleen de uitkomst vergeten :see_no_evil::joy:

1 like

Genetisch gezien wel denk ik omdat een kwart van hun dna gelijk zal zijn en dit ook bij halfbroers/zussen het geval is

zouden recruiters weleens sollicitatiebrieven als voorbeeld nemen voor als ze zelf weer verder gaan solliciteren
of überhaupt medewerkers van personeelszaken
ik denk zeker van wel!!

25 likes

ik kwam op deze vraag omdat ik net een reactie/mail kreeg

Hallo,

Wat een goede motivatiebrief. Helaas…

toen dacht ik. ja zeker ga jij mijn brief in je mapje met ā€˜voorbeelden sollicitatiebrieven’ gooien he!

19 likes

Ik werk in dat vakgebied en ken echt niemand die brieven van andere als voorbeeld neemt. Het kan wel dat je door een brief van iemand op ideeƫn komt voor je eigen brieven, maar dat is denk ik meer als je met het idee loopt om te gaan solliciteren.

Wel leuk dat je een compliment kreeg over je brief, wel jammer dat ze je toch hebben afgewezen.

1 like

Of vleermuizen rechtop kunnen staan…

3 likes

Is toch ook dat men zegt bij evacuatie op een schip dat vrouwen en kinderen eerst moeten.

Alsof een man zich beter kan redden?

Who run the world?

Het is nu 25 graden in de woonkamer. Dit voelt wel aangenaam. Hoe kan het dat ik dat nu wel lekker vind maar in de winter als de verwarming zo hoog zou staan ik dat stikheet vind?

Verwarmingslucht geeft meteen ook een droge lucht. Ik denk dat het dus meer met het verschil in lucht te maken heeft dan met de temperatuur. Vind zelf zo’n typische verwarmingslucht ook echt naar

1 like

Als één van een eeneiige tweeling een moord zou plegen, en er is in het sporenonderzoek enkel DNA gevonden (geen vingerafdrukken), hoe weten ze dan welke van de tweeling het heeft gedaan? Kan er dan überhaupt een veroordeling plaatsvinden?

2 likes