Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ik wil zo graag de folder hiervan zien om de producten te zien maar ik kan het niet vinden :pleading_face:

11 likes

Ik eet echt te weinig stroopwafels. En dat terwijl ze wel echt mn go-to zijn, zaterdag komen allemaal mensen me helpen en you bet your ass dat ik stroopwafels in huis ga halen voor ze :grin: En dan blijft er over en kan ik lekker stroepwaffels eten

2 likes

Ik kan het ook niet vinden, jammer! Ben benieuwd wat ze dan nog meer delicatessen vinden uit ons land.

1 like

Haha dit vind ik heel grappig. Alsof we hier ineens Ierse of Finse weken zouden hebben. Zo’n eetcultuur waar je niks zinnigs over te zeggen heb.

4 likes

Ik ben nu heeeel benieuwd welke producten dan naar voren komen!

1 like

Haha nou vorige week had je de Scandinavische week hoor!

4 likes

valt me altijd wel op dat veel nederlandse producten echt heel populair zijn in het buitenland (als mensen het een keer geproefd hebben)

mijn uitwisselingsstudenten gingen altijd met zakken stroopwafels en unox rookworsten en hagelslag terug haha

denk juist omdat veel zo ongecompliceerd is?

2 likes

Ja nu je het zo noemt zijn we wel een uniek snack en snoepland.

1 like

Mensen zijn ook altijd verbaasd dat de Nederlanders relatief slank zijn. (Mij in ieder geval al vaker die verbazing genoemd)

1 like

volgens mij is het bij BMI ook zo dat het bepaalde bevolkingen heel ongunstig uitkomt door andere lichaamsbouw (maar misschien bedoelde je dat ook haha)

Ik geloof dat Nederlanders relatief gezien veel bewegen. Een groot gedeelte van de Nederlanders fietst dagelijks en zijn we gemiddeld erg lang. Ons eten mag dan veel kilocalorieën bevatten, die raken we ook kwijt. Daarnaast zijn we gemiddeld ook best sober. Mijn lunch van twee boterhammetjes met kaas steekt karig af tegen wat mijn buitenlandse huisgenoten dan koken.

3 likes

Maat 42 heeft niks met overgewicht te maken. Nederlanders zijn ook lang en ik ken genoeg dunne vrouwen die die maat hebben omdat ze of brede schouders of brede heupen hebben.

5 likes

En dan klopt de maatvoering ook vaak voor geen meter. Ik heb blazers in maat 42 maar ook skinfit tops in 36. Broeken is nog een groter drama. :joy:

4 likes

Hoe ruikt de binnenkant van een lichaam. Dus mensenorganen zeg maar.

Wat gebeurt er precies met medisch afval bv als iemands ledemaat eraf is gehaald. Gaat zoiets in een crematorium of wat gebeurt er dan mee?

4 likes

Wat denk je dat er op je broodje salami zit die je in een ziekenhuis krijgt :eyes:

32 likes

Neeee gatver hahaha dit is echt te ranzig

3 likes

Oeh nu ben ik ook wel nieuwsgierig. Ik ga eens even Google.

En

https://www.zavin.nl/

Zo weten we dat ook weer.

3 likes

Ik denk eerlijk gezegd zoals bij een slager. Gatverdegatver die geur van dood en bloed kan ik ook echt niet aan

4 likes

@whitecactus dankje, ik ga zo lezen!

@Banananana ja dat denk ik dus ook. maar zou het dus ook zo ruiken tijdens een operatie of een autopsie ofzo. Dat het naar slagerij ruikt

1 like