Wowwww dit is echt nieuwe info voor mij, ik dacht dat ze alles gewoon gratis kregen
Het leek me altijd wel leuk om aan vt wonen mee te doen als ik âooitâ een koophuis heb maar laat maar zitten, dan geef ik liever geld uit aan meubels die ik zelf mag uitkiezen
Oh jee ik krijg ineens een flashback naar de middelbare school, textiele werkvormen vierde klas. Ik zat tegenover 2 ââ"âcooleâ""" meiden die met elkaar zaten te praten, aan een grote tafel. (We waren aan het borduren of zo.) Ik zei op een gegeven moment ook iets over waar zij het over hadden. Kijken ze elkaar aan, âvroeg jij haar wat?â âNee, jij?â
âŠ
âŠ
Daarna heb ik daar nog jaren last van gehad en dacht ik dat niemand op mijn bijdrage in een gesprek zat te wachten. Belachelijk dat 1 zoân moment eigenlijk zo lang bepalend blijft.
Haha nee ik dacht dat ook altijd! Een vriendin van me heeft bij dat bedrijf gewerkt en zij moest kandidaten âronselenâ zeg maar, ik schrok ook echt van die bedragen maar 10k was dus niks.
Ik vind dit zo erg om te lezen. Zo naar en gemeen. Wat een monsters.
Oh dat lijkt mij wel echt hilarisch! Ohh wat mooi! hahah
Misschien dat de ene stylist wat duurder is dan de ander. Dus hoe meer je te besteden hebt hoe duurder de stylist en de hoeveelheid verbouwingen/aanpassingen.
Ja he, toch erg dat dit soort dingen gebeuren?! Lief dat je reageert, het werkt toch helend op de kleine Eenhoorn.
Ja, was inderdaad wel grappig om mee te maken als kind. Het is wel echt al 20 jaar geleden, en zo te lezen verschilt het wel wat met de programmaâs van nu qua kosten 
Ander verhaal, maar in mân vroegere dorp deed een stel mee met âhelp mijn man is klusserâ. Nou op het eind vonden ze alles vet lelijk want het was helemaal niet afgewerkt maar voor de camera leek het wel okĂ©. Mochten ze ook niks van zeggen. Ze hebben daarna zelf het hele interieur weer opnieuw gemaakt ( en redelijk snel af gekregen haha)
Echt zo nep allemaalâŠ
Wow fuck ja dat is ook echt zo onaardig en denigrerend, vergeet je nooit meer. Ik heb met uitgaan eens gehad dat een meisje gewoon uit het niets naar mij toe kwam en zei âjij bent zo lelijkâ en dat was echt een moment wat ik zo vaak heb besproken tijdens therapie.
Ja ik heb t ook wel vooral met meisjes uit dezelfde leeftijdscategorie omdat ik die vaak veel meer kinderlijk vind dan ik zelf? Terwijl ik geen mega serieus persoon ben ofzo
Kun je nagaan. 1 zoân zinnetje 
zoân grote impact.
Ik zat bij het populaire groepje en was daardoor doodongelukkig. Toen ik naar het hbo ging wist ik niet hoe snel ik me bij de outsiders moest voegen
Zo is bijna mijn hele middelbare gegaan, krijg er nog soms de rillingen van als ik er aan denk. Wat een kut school was dat. Bah

Ik weet wel weer waarom ik leerkracht ben geworden.
Aahh dat is wel echt mooi 
Waarom was je daardoor ongelukkig?
Omdat het onderling in dat groepje niet leuk was? Of omdat je druk voelde om je op een bepaalde manier te gedragen? Of voelde je je schuldig?
Sorry allemaal aannames en vragen, ik hoop day je het niet vervelend vindt, maar ik vind het echt interessant dat mensen hier open over zijn.
Ik ken iemand die meedeed aan âVT wonen zelf aan de slagâ of iets in die richting, die moesten âŹ1500 betalen, maar de vloer alleen al kostte âŹ4000 (die moesten ze voor de camera zelf ophalen bij de bouwmarkt), in totaal dachten ze dat er wel âŹ10-12000 in hun appartement was gestoken.
Ik heb ook zoiets gehad. Tijdens uitgaan door een gast die ik echt nog nooit heb gezien aan mân haar getrokken: âDaar mag wel wat meer volume inâ
Geen probleem hoor! Ja inderdaad echt een enorme druk. De âleidsterâ van ons groepje was extreem dominant en wij wilde enorm graag aardig gevonden worden door haar. Hierdoor deden we dus dingen die niet okĂ© waren en we eigenlijk ook niet wilden doen (van ruzie maken met mensen die ze niet mocht tot dingen voor haar stelen). Als je dat dan niet deed of je gedraagde je op een manier die haar niet zinde dan werd iedereen uit de groep tegen je op gezet en werd je door iedereen genegeerd of gebeurde er andere shit.
Dit verhaal klinkt misschien nogal vaag maar dit heeft heel wat jaren gespeeld en het is ook best wel geleidelijk gegaan dat zij zoveel macht over ons had. Heel moeilijk uit te leggen daardoor. Maar het heeft ontzettend veel invloed op me gehad.
Ik heb er ooit voor mijn moeder naar gekeken en je moest zoals @Spaarlamp al zegt zelf minimaal 10k inleggen. Daarnaast krijg je inderdaad een heleboel gesponsord, dus je krijgt wel meer waar voor je geld. Hoe meer budget, hoe meer ze voor je doen. Dus vandaar dat bij sommige stellen ook het toilet, de slaapkamer en de keuken worden meegenomen. Je kon toen ook voorkeur opgeven voor een bepaalde stylist als ik me niet vergis. Dit is wel al informatie van een paar jaar geleden, maar het zou me niet verbazen als het nog zo gaat.