Ja dat laatste! John Legend is een solo artiest toch?
Dus stel dat de Spice Girls een Grammy winnen, krijgen ze dan allemaal een beeldje? Of is er maar 1, en hoe kies je dan wie die krijgt?
Ja dat laatste! John Legend is een solo artiest toch?
Dus stel dat de Spice Girls een Grammy winnen, krijgen ze dan allemaal een beeldje? Of is er maar 1, en hoe kies je dan wie die krijgt?
Ik vond dit:
Dus met een Grammy wel.
Vroeger had je de TMF-awards en dan gingen ze allemaal mensen nomineren die heel bekend waren. Een keer had denk ik Usher een TMF-award gewonnen en toen zij Conny Breukhoven toen ze hem ging uitreiken dat hij er helaas niet bij kon zijn maar dat ze er persoonlijk voor ging zorgen dat het bij hem zou komen. Ik heb dat altijd geloofd, maar waren er ook anderen die dit geloofden en op Usher gingen stemmen?
Blijkbaar heeft die gekruiste armen iets te maken met het oude Egypte, iets met dat de x stond voor hun lucht god. Geen idee of dit klopt maar denk nu het vooral aesthetics is en mischien het kruis van het christendom betekend.
Ik gok dat wassen omdat als je dood bent je lichaamsvocht loslaat, dus je zou bijvoorbeeld onder de pis en kak gaan zitten.
Hahahahaha ik zag dit als reactie op de comment van @Maurice net hierboven over Usher
Vond het al wat lullig het over Connie Breukhoven onder de pis & kak te hebben
Als je iets verliest op straat nemen mensen het mee en dan staat het vervolgens op Facebook ofzo. Sleutel gevonden, wie o wie?
Maar: als iedereen nou altijd die dingen gewoon laat liggen is het toch eigenlijk handiger in veel gevallen? Want vaak neem je dezelfde route terug om te zoeken toch. Is dit niet een soort hulp die eigenlijk niet per se handig is?
Ik heb laatst een supernieuwe iPhone op een bankje gevonden en die heb ik toen ook meegenomen zodat ik de eigenaar kon contacteren en hem teruggeven. Ik had hem ook kunnen laten liggen, maar dan was hij sowieso gejat door de eerstvolgende voorbijganger (was een druk stuk in een slechte buurt van een grote stad). Dan toch liever dat een eerlijk persoon hem meeneemt om hem bij de eigenaar terug te kunnen krijgen, anders was hij sowieso verloren.
Met dingen als sleutels gaat dat overigens minder snel op maar met telefoons/portemonnees snap ik het wel.
Zeeeker! Ik vond een keer een portemonnee- met geld. Heb toen ook via Facebook de eigenaar opgespoord, en die was echt verbaasd.
Want er zat best wel wat contant in, en hij had niet verwacht dat iemand dat zo zou retour en
Ja sleutels zou ik inderdaad wel laten liggen. Ik ben is mijn sleutels kwijtgeraakt in een winkel. Ik terug om ze te zoeken, ik was maar bij een schap geweest dus moeilijk kon dat niet zijn. Maar nergens te bekennen. Bleek dat iemand ze had gevonden en wilde afgeven aan het personeel maar dat was vergeten en hierdoor mee naar huis had genomen.
Ik heb hipdips en denk dat het daar aan ligt maar…
Maakt niet uit welke maat ondergoed ik haal maar de zijkanten rollen altijd op in mijn dips dus.
Om gek van te worden… meer mensen?
“Vaag een beetje naar brand of bbq”?
Oh men, ik vond het echt niet te harden en ook na douchen en haren wassen had ik nog steeds elke keer het idee dat er een rookgeur uit mn haar kwam als ik het los maakte. Echt zo’n penetrante geur van verbrand vlees.
Er is een reden dat ik geen chirurgie ben gaan doen haha.
Ik ben een keer mijn super waardevolle sieraden verloren en heb ze nooit teruggevonden via Facebook gemeente politie waar dan ook… dus soms worden dingen ook gewoon gejat. Liever dat iemand het meeneemt en toch maar probeert de eigenaar op te sporen (via iets officieels zoals de gemeente want fb heb ik niet meer)
Misschien kun je bredere zijkanten proberen?
Ja en je moet dan wel weten waar/wanneer je je spullen bent verloren, heel vaak is dat toch ook niet zo? En daar moet je dan ook op tijd achterkomen en in je buurt zijn dat je daar nog gaat zoeken. Ik was een tijd geleden mijn sleutels kwijtgeraakt nadat ik van mijn huis had gefietst naar het station, in 2 verschillende treinen had gezeten en nog een halfuur door een andere stad had gelopen. Dan is het toch moeilijk beginnen te zoeken als ik daar pas thuis weer achterkom. Dan heb ik toch liever dat iemand het meeneemt en op verlorengevonden.nl ofzo zet.
Ja heb ik ook! Denk dat de enige oplossing hiervoor hoge slips zijn die in je taille blijven zitten, als je snapt wat ik bedoel. Bij gewone onderbroeken, rollen ze ook altijd naar beneden en vind ik zelf niet flatterend!
Nee idd. Doet niet veel goed voor je Lichaam nee hahah .
Hé?
Dit gesprek doet me denken aan vorige week toen ik een mini haviana’s sandaaltje van een baby’tje op straat vond . die heb ik toen op het bankje gelegd, vlak waar het ongeveer lag… maar moest er vanochtend nog aan denken. die lieve baby met een verloren sandaaltje
Echt mini ook
(en die dingen lijken me ook nog eens duur haha)