Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Diegene krijgt wel een melding in zijn pb van je dat er een verhaal gedeelt is maar geen preview of link, kun je alleen zien als die persoon je volgt of jij dat goedkeurd.

Ja ik… was wel samen met m’n beste vriendin en 2 jongens dat groepje

1 like

Ik vraag mij af hoe de stylist bij VT wonen wordt gekozen voor een bepaald koppel. Wordt er gekeken naar de stijl, soort huis of budget? Kan mij voorstellen dat wanneer je meedoet dat je voorkeur voor een bepaalde stylist hebt. Want volgens mij betaal je wel behoorlijk wat geld wanneer je mee doet.

1 like

Ik weet niet hoe het met die stylist zit. Maar er zijn een aantal dingen die je gratis krijgt (als ze in het programma echt gepromoot worden bij naam) en de andere dingen wel met hoge korting. Wordt bijna altijd wel een prijs/budget van tevoren afgesproken. Vroeger heeft mijn moeder een keer meegedaan aan zo’n programma (met young skadi die verrast de kamer moest binnenlopen enz haha)

4 likes

Ik weet dat als je mee wilde doen aan Robs grote tuinverbouwing (is dat nu nog op tv?) minimaal 10k moest betalen maar het liefst veel meer. Meestal zat je rond de 20/30k en als je dat niet kon betalen dan namen ze alle accessoires gewoon weer mee. Bij VT wonen zullen het ook wel zulke bedragen zijn hoor.

Wowwww dit is echt nieuwe info voor mij, ik dacht dat ze alles gewoon gratis kregen :exploding_head: Het leek me altijd wel leuk om aan vt wonen mee te doen als ik “ooit” een koophuis heb maar laat maar zitten, dan geef ik liever geld uit aan meubels die ik zelf mag uitkiezen

Oh jee ik krijg ineens een flashback naar de middelbare school, textiele werkvormen vierde klas. Ik zat tegenover 2 “”"“coole”""" meiden die met elkaar zaten te praten, aan een grote tafel. (We waren aan het borduren of zo.) Ik zei op een gegeven moment ook iets over waar zij het over hadden. Kijken ze elkaar aan, “vroeg jij haar wat?” “Nee, jij?”

Daarna heb ik daar nog jaren last van gehad en dacht ik dat niemand op mijn bijdrage in een gesprek zat te wachten. Belachelijk dat 1 zo’n moment eigenlijk zo lang bepalend blijft.

7 likes

Haha nee ik dacht dat ook altijd! Een vriendin van me heeft bij dat bedrijf gewerkt en zij moest kandidaten “ronselen” zeg maar, ik schrok ook echt van die bedragen maar 10k was dus niks.

3 likes

Ik vind dit zo erg om te lezen. Zo naar en gemeen. Wat een monsters.

2 likes

Oh dat lijkt mij wel echt hilarisch! Ohh wat mooi! hahah
Misschien dat de ene stylist wat duurder is dan de ander. Dus hoe meer je te besteden hebt hoe duurder de stylist en de hoeveelheid verbouwingen/aanpassingen.

Ja he, toch erg dat dit soort dingen gebeuren?! Lief dat je reageert, het werkt toch helend op de kleine Eenhoorn.

1 like

Ja, was inderdaad wel grappig om mee te maken als kind. Het is wel echt al 20 jaar geleden, en zo te lezen verschilt het wel wat met de programma’s van nu qua kosten :sweat_smile:

1 like

Ander verhaal, maar in m’n vroegere dorp deed een stel mee met ‘help mijn man is klusser’. Nou op het eind vonden ze alles vet lelijk want het was helemaal niet afgewerkt maar voor de camera leek het wel oké. Mochten ze ook niks van zeggen. Ze hebben daarna zelf het hele interieur weer opnieuw gemaakt ( en redelijk snel af gekregen haha)
Echt zo nep allemaal…

1 like

Wow fuck ja dat is ook echt zo onaardig en denigrerend, vergeet je nooit meer. Ik heb met uitgaan eens gehad dat een meisje gewoon uit het niets naar mij toe kwam en zei ‘jij bent zo lelijk’ en dat was echt een moment wat ik zo vaak heb besproken tijdens therapie.

1 like

Ja ik heb t ook wel vooral met meisjes uit dezelfde leeftijdscategorie omdat ik die vaak veel meer kinderlijk vind dan ik zelf? Terwijl ik geen mega serieus persoon ben ofzo

Kun je nagaan. 1 zo’n zinnetje :weary::weary: zo’n grote impact.

Ik zat bij het populaire groepje en was daardoor doodongelukkig. Toen ik naar het hbo ging wist ik niet hoe snel ik me bij de outsiders moest voegen

Zo is bijna mijn hele middelbare gegaan, krijg er nog soms de rillingen van als ik er aan denk. Wat een kut school was dat. Bah

2 likes

:sob::sob::sob: :broken_heart:

Ik weet wel weer waarom ik leerkracht ben geworden.

6 likes

Aahh dat is wel echt mooi :heart:

3 likes