Volgens mij omdat de kosten voor het onderhouden en stallen van een paard ontzettend hoog zijn.
Edit: Volgens mij begin ik nu iedere zin met dezelfde woorden. 
Volgens mij omdat de kosten voor het onderhouden en stallen van een paard ontzettend hoog zijn.
Edit: Volgens mij begin ik nu iedere zin met dezelfde woorden. 
Meestal mogen ze dan ook op het paard rijden, anders is het wel echt suf 
Ik vind het ook raar hoor maar dat is wat iemand mij vertelde die zelf een paard heeft. Ik zou zelf denk ik eerder het tegenovergestelde zijn en maar al te blij zijn met extra hulp en de bijrijder met de feestdagen wat extra toestoppen. 
wow neem dan gewoon geen paard??? hahaha wtf
Mensen zijn vaak super blij als ze een paard mogen verzorgen, vooral jongere mensen. Vroeger had je toch ook dingen als een verzorgpony. Vaak mag je er ook op rijden dus dan heb je wel alle lusten en maar heel weinig lasten. Veel mensen kunnen namelijk geen paard en stalling en voer etc. Betalen, want het is echt heel duur. Niet te vergelijken met een hond ofzo qua kosten
Er zijn behoorlijk wat mensen die er blij mee zijn dat er zulke mensen met paarden zijn. Voor minder geld toch de ervaring van een eigen paard, zolang er ook gereden mag worden.
maar dan is het toch gewoon misbruik maken van het feit dat niet iedereen een paard kan hebben (en weten dat er mensen zijn die wel gaan betalen voor de ervaring)? vind het hele principe van iemand laten betalen om te werken in essentie echt fout
Maar je betaald meer voor het rijden (wat zonder eigen paard lastig is, dan ben je bijna altijd gebonden aan manegelessen of een duur uurtje vrij rijden) het verzorgen van het paard en de omgeving hoort daar gewoon bij. Daarnaast als je het gratis aanbiedt komen er vaak onbetrouwbare mensen op af, als iemand je paard of zadel sloopt ben je zuur.
Ik zou het geen misbruik noemen, je kan soms ook een paard leasen voor een hoger tarief waarbij je geen klusjes hoeft te doen, het is nou eenmaal duur.
ah oke ja als 't vooral om het rijden gaat snap ik het wel
Waarom schudden die youtube tarotkaartenlezers hun kaarten zo lang?
Hier ben ik ook echt benieuwd naar.
Wordt gerecyceld/weggegooid, het is hetzelfde idee als een textielbak die bij de supermarkt staat
Hoe weet je dat?
Ben ik ook benieuwd naar @Luzarl
Ik dacht namelijk dat de kleding ook wel eens gewoon in de winkel werd terug gehangen. Zelfs met bestellingen van de webshop. Daar schrijven ze dan zelf de prijs op, aangezien die niet op de labels staan.
Edit: verkeerd gelezen/geïnterpreteerd so never mind 

Huh maar @anon31495790 bedoelt toch die bakken die bij de kassa staan waar je dan oude kleding in kunt gooien en dan krijg je korting ofzo? Kleding van een bestelling of die je retourneert gaat gewoon de winkel weer in, maar in zo’n bak mag ook niet h&m kleding.
Oh damn haha, ja ik denk dat je gelijk hebt!
Had het gelezen als inleveren omdat het niet je goede maat is oid. Maar denk inderdaad dat ze die kledingbak bedoelt.
Wie bepaalt er welke producten er in een supermarkt komen?
Mensen die op het hoofdkantoor van de supermarkt werken. Daar hebben ze per productgroep afdelingen waar ze nieuwe producten testen enzo. Een kennis van mij werkt op zo’n hoofdkantoor en die vertelde ooit dat collega’s van verschillende afdelingen weleens bij haar afdeling langskomen (zij doet iets met de aanbiedingen geloof ik) om nieuwe producten te laten proeven of testen. Zo heeft ze me weleens lekker gemaakt over vega bitterballen terwijl die pas weeeeken later in de winkel lagen. Echt gemeen haha.
Oh inderdaad, niet goed gelezen!