Elke supermarkt heeft verschillende catagory managers die verantwoordelijk zijn voor een bepaalde categorie! Maar uiteindelijk verkopen ze dingen die goed verkopen, vandaar dat de meeste supermarkten geen producten zullen opnemen die voor de meeste consumenten nog heel ver weg staan, maar ook dat verschilt met een retailer als AH of bijvoorbeeld de Deen. Daarnaast wordt het schap ook aangepast naar de consument die bij dat specifieke filiaal komt, een supermakt in een dorp heeft daardoor een ander assortiment dan in een grote stad.
Dit helemaal! Tenzij je dus een heel raar en bijzonder beleid voert. Vroeger toen de edah nog bestond was het zo dat zij de wilden dat elke winkel hetzelfde verkocht (dus niet alleen dezelfde sfeer/uitstraling/indeling zoals een ah/Jumbo heeft). Dat hield in dat mijn baas toen verplicht koffie had liggen, zes stuks en bij voorbaat al wist dit ligt hier tot het over datum is. aangeven dat het onzin was hielp niks dus moest hij weer nieuwe inlopen. Maar goed dat dit niet meer de standaard is
Dankjewel!
Ahhh toen ik nog op een hoofdkantoor werkte, kon ik elke maand dingen beoordelen die wel of niet bij de to go in het assortiment zouden komen. Gek genoeg gingen vaak de producten die ik minder vond het assortiment in, maar blijkbaar heb ik dan een rare smaak.
Maar het was altijd leuk om weer met een groep collegaâs gratis eten weg te werken haha.
Dit klinkt echt als mijn droombaan 
Nou ja het beoordelen zelf was niet mijn baan haha. Maar ik zou geen nee zeggen als het hoofdkantoor me weer een baan aanbied (want ook: nieuwe producten in het assortiment uitgedeeld bij de ingang
). Ja. Dat mis ik wel. 
In welk dorp of welke stad kopen mensen geen koffie?
Dit was de decafe variant van Kannis en Gunnink. Er werd zeker wel koffie verkocht, maar niet deze. Alleen echte koffie voor dat dorp 
Bij een brievenbus heb je altijd 2 keuzes. Overige postcodes en bepaalde postcodes.
Ik woon in het oosten en bij mij is de postcode dan 7001 t/m 9999.
Is het per regio verschillend op welke postcode dat is ingedeeld of overal hetzelfde?
Overal anders.
Omdat de postcodes met de kleinste range dichtbij liggen bij de betreffende brievenbus.
Ja dit vroeg ik me ook wel af. Is dit ivm snelle afhandeling zo ingericht?
Ik vind dit een hele lieve vraag haha. Het is inderdaad overal anders omdat de dichtstbijzijnde postcodes sneller gaan. Dacht jij dat er iets bijzonders was aan 7000-9000 dat ze er daarom extra op stonden?
Nee, ik moest iets op de post doen en toen kwam opeens die vraag in me op.
Nou ja, het is niet overal anders. Er zijn maar een aantal mogelijkheden, geloof ik. Die hebben te maken met wat het dichtstbijzijnde sorteercentrum is. Hier in Friesland hebben we bijvoorbeeld ook 7001 t/m 9999 (regio Zwolle).
Ik ga morgen naar de brievenbus lopen om te kijken wat er bij mij op staat en of dat overeenkomt met dit plaatje 
De post voor Noord-Oost-Nederland moet op het postkantoor apart gesorteerd worden in de bak âpaard-en-wagenâ, want we hebben in Twente en consorten nog geen autowegen of benzinestations 
Ik vraag me af hoe ze het bij WIDM doen met visa. De kandidaten mogen niet weten naar welk land ze gaan (toch?), maar ze gaan ook vaak naar landen buiten Shengen, en zelfs een keer naar de VS. Hoe regelen ze dan hun visa?
Zal de productie wel gewoon vooraf regelen middels een kopie van hun paspoort?
Ja dit lijkt me ook @Hatsmetflats, mijn vader heeft ook wel eens een visum voor me geregeld en daar heb ik niets voor hoeven doen, behalve mijn paspoort aanleveren met een recente pasfoto.
Interessant wel ! Hoe zit dat dan met een afleggen van bepaalde verklaringen (Esta e.d.) ? Daar moet je zelf toch van alles voor verklaren ? Of staat degene die dat invult dan voor de juistheid ervan in (als in, diegene heeft een probleem ala er iets niet klopt) ?