In welk dorp of welke stad kopen mensen geen koffie?
Dit was de decafe variant van Kannis en Gunnink. Er werd zeker wel koffie verkocht, maar niet deze. Alleen echte koffie voor dat dorp
Bij een brievenbus heb je altijd 2 keuzes. Overige postcodes en bepaalde postcodes.
Ik woon in het oosten en bij mij is de postcode dan 7001 t/m 9999.
Is het per regio verschillend op welke postcode dat is ingedeeld of overal hetzelfde?
Overal anders.
Omdat de postcodes met de kleinste range dichtbij liggen bij de betreffende brievenbus.
Ja dit vroeg ik me ook wel af. Is dit ivm snelle afhandeling zo ingericht?
Ik vind dit een hele lieve vraag haha. Het is inderdaad overal anders omdat de dichtstbijzijnde postcodes sneller gaan. Dacht jij dat er iets bijzonders was aan 7000-9000 dat ze er daarom extra op stonden?
Nee, ik moest iets op de post doen en toen kwam opeens die vraag in me op.
Nou ja, het is niet overal anders. Er zijn maar een aantal mogelijkheden, geloof ik. Die hebben te maken met wat het dichtstbijzijnde sorteercentrum is. Hier in Friesland hebben we bijvoorbeeld ook 7001 t/m 9999 (regio Zwolle).
Ik ga morgen naar de brievenbus lopen om te kijken wat er bij mij op staat en of dat overeenkomt met dit plaatje
De post voor Noord-Oost-Nederland moet op het postkantoor apart gesorteerd worden in de bak âpaard-en-wagenâ, want we hebben in Twente en consorten nog geen autowegen of benzinestations
Ik vraag me af hoe ze het bij WIDM doen met visa. De kandidaten mogen niet weten naar welk land ze gaan (toch?), maar ze gaan ook vaak naar landen buiten Shengen, en zelfs een keer naar de VS. Hoe regelen ze dan hun visa?
Zal de productie wel gewoon vooraf regelen middels een kopie van hun paspoort?
Ja dit lijkt me ook @Hatsmetflats, mijn vader heeft ook wel eens een visum voor me geregeld en daar heb ik niets voor hoeven doen, behalve mijn paspoort aanleveren met een recente pasfoto.
Interessant wel ! Hoe zit dat dan met een afleggen van bepaalde verklaringen (Esta e.d.) ? Daar moet je zelf toch van alles voor verklaren ? Of staat degene die dat invult dan voor de juistheid ervan in (als in, diegene heeft een probleem ala er iets niet klopt) ?
Ik denk dat ze de kandidaten sowieso vooraf hele uitgebreide vragenlijsten voorleggen om te voorkomen dat ze per ongeluk doodgaan aan een schelpdierenallergie ofzo, dan kun je daar ook wel een rijtje âveelgestelde visa-vragenâ in opnemen.
Hoeveel mensen nou eigenlijk hun vlees wassen. Kijk rijst wassen snap ik en rood vlees met bloed ook maar blijkbaar wassen sommige mensen ook vlees als kip.
Is dat nodig, krijg je betere smaak of is het gewoon iets wat mensen gewend zijn om te doen.
Rood vlees wassen? Als je een biefstuk wast dan smaakt het toch nergens meer naar als je het bakt
Ja ik doe dat wel met citroen. Is misschien iets Hindoestaans/Surinaams.
Ik vind vlees wassen logischer klinken dan rijst wassen. Waarom zou je dat laatste doen haha? Sorry als dit een heel domme vraag is, ik kook nooit
Ik was de groente niet eensâŠ