Haha, ja, makkelijker is een breed begrip in deze, maar dacht elk geval dat de reden was, misschien weet iemand anders meer.
Volgens mij is het laatste woord hier nog niet over gezegd in de wetenschap. Er zijn allerlei theorieĆ«n (dat het een ābeloningā is om vaker seks te hebben en dus meer kans op voortplanting, dat een partner die je orgasmes geeft beter bij je past en dus betere nakomelingen oplevert, dat een orgasme ooit nodig was om een ovulatie op te wekken) en het schijnt inderdaad zoals @anon4388265 zegt ook zo te zijn dat door de ritmische samentrekkingen van je bekkenbodem/baarmoeder het sperma makkelijker omhoog getransporteerd wordt.
Helemaal nutteloos zal het wel niet zijn, dat is niks in ons lijf, waarschijnlijker weten we gewoon de functie nog niet.
Idk ik vind die allergische reactie op muggen speeksel wel erg nutteloos eigenlijk
Maar dan moet de vrouw samen met de man klaarkomen, toch?
Het is volgens mij een manier van je lichaam om een reactie op te wekken op een eiwit dat daar niet hoort te zijn, en door de warmte en zwelling enzo wordt dat eiwit sneller afgevoerd. Niet dat muggen nou zo gevaarlijk voor ons zijn, maar het idee dat slangengif of iets anders engs snel wordt weggewerkt is niet onhandig voor je overleving.

Maar dan moet de vrouw samen met de man klaarkomen, toch?
Ik denk (maar dit ligt ver buiten mijn vakgebied allemaal) dat het vrouwelijk orgasme dan ergens na het mannelijk moet zijn, maar dat het niet per se precies tegelijk hoeft te zijn, want sperma blijft nog wel een hele tijd aanwezig op je slijmvliezen.
Weer wat geleerd! Bijna jammer dat het een functie heeft, nu voel ik me semi verplicht me dankbaar te voelen dat mijn lichaam me weer eens in leven houdt na een muggen beet
Waarom goedkope producten er ook vaak zo goedkoop (lelijk) uitzien. Bijvoorbeeld toen Kruidvat hun eigen makeup lanceerde, aanvankelijk als reclamestunt onder de naam āudav kritā:
de neppe branding
de echte branding
Godnonde die eerste tube ziet er toch veel mooier uit??? En dat zie je zo vaak bij huismerken, dat het design opzettelijk lelijk (of ātoegankelijkā?) is? Ik kan er via google ook niks over vinden maar vind het een interessant onderwerp.
ik ben het helemaal met je eens, je hebt dit al eens eerder aangekaart toch?
Dit zou echt zoān vraag zijn om op reddit te stellen.
Ballen + penis zitten wat hoger dan je vagina! Mannen hebben met fietsen dus ook vaker last van hun billen, terwijl bij ons de schaamlippen ook geĆÆrriteerd kunnen raken.
Haha oei dat kan! Bedankt @Trivia om het te verduidelijken, ik dacht inderdaad al zoiets maar heb het nooit bevestigd gezien!!
@Milkyway ik vind de meeste fietszadels anders ook serieus pijn doen aan mijn schaambot. Ben eindelijk een keer gaan googlen of dat normaal is en blijkbaar wel!
Volgens mij zorgt de natheid van een vrouw ook voor een betere reisomgeving voor het zaad. De ph en gladheid wordt beter en je spieren ontspannen ook waardoor het beter door de baarmoedermond kan
Zo lelijk is die tube toch niet?
Ik zie sowieso geen verschil? Met uitzondering van de tekst dan
Waarom is Amerika eigenlijk de baas van de wereld? Ik was een keer in Amerika en ik vond bepaalde gebieden echt lijken op een derde wereld land.
@Marijn en @Softijs ja het gaat om de tekst. De witte, fijne typografie is veel eleganter en oogt āduurderā ten opzichte van de dikke zwarte, bijna kinderlijke typo.
Ze hebben na de Tweede Wereldoorlog natuurlijk veel aanzien gehad. Zeker door het Marshallplan. De grootste multinationals komen er ook vandaan, de beslissingen (die op politiek en militair gebied zijn) zijn ook voor andere landen van belang. Natuurlijk is dat aanzien een beetje minder geworden na de Vietnamoorlog, maar het is alsnog een machtig land. De verhoudingen tussen arm en rijk zijn wel groot, maar voor het gemiddelde zal dat denk ik niet veel uitmaken.
Volgens mij was voorheen Engeland het machtigste land, maar die macht verloren ze door de Tweede Wereldoorlog.
Ik vraag me dan ook wel af waarom wij de Canadezen niet belangrijker vinden aangezien zij mijn stad en andere steden hebben bevrijd.
Ik ben helemaal hun doelgroep want vind hun tweede mooier
Omdat ze het hardst kunnen schreeuwen.
Ja behalve dat dat ādruk van de ketelā dus in principe niet bestaat. Heb dit even van een random website geplukt, maar volgens mij is er een redelijke consensus bij seksuologen (bijv ellen laan) dat libido niet bestaat en dat het dus niet iets is wat lichamelijk opbouwt in je lichaam.
Libido bestaat niet. Er is geen reservoir van seksuele energie die dreigt te overstromen als het niet tijdig geleegd wordt. Seksuele lust is geen basale behoefte waaraan voldaan moet worden als honger of dorst. Het is evenmin zo dat vrouwen er van nature minder van hebben dan mannen. Zin in seks komt ook niet vanzelf uit de lucht vallen, maar moet opgewekt worden.
Dus dat zou betekenen dat aseksuele mensen überhaupt niet (hoeven te) masturberen. Maar of dat zo is weet ik niet haha