Hoe vrouwen dat doen met die hoge uitgesneden badpakken en bikini broekjes. Ik heb bij een normaal model al moeite geen stoppels te showen of mijn poes.
Met waxen heb je geen stoppels! Voor verdwaalde haartjes buiten mijn bikinilijn gebruik ik snel een pincet.
Dit vraag ik mij ook altijd af. TMI: en hoe doen mensen het met bilhaar. Ik zie zoveel mensen hoog uitgesneden stringbikinis dragen, hoe??
Wat ik van waren weet is dat ze ook je bilhaar meenemen!
Ik had ook altijd stoppels en rode bultjes, maar sinds ik de Philips lumea gebruik (of eigenlijk gebruikte, want het haar blijft gewoon weg) niet meer! #spon
Werkt het echt ja? Heb jij donker haar ook?
ik kreeg van waxen vooral rode bulten, wondjes, ingegroeide haren, ontstekingen en donkere littekens.
Ik ook van epileren helaas. Deed mijn schaamstreek altijd alles epileren maar alleen maar drama, durfde niet eens meer in bikini door alle donkere plekjes / littekens. Scheer nu sinds een tijdje maar gewoon weer en nergens meer last van qua ingegroeide haren en ook mijn littekens zijn bijna weg.
Same! Heb nog wel een kleine duizend euro stuk geslagen aan laserbehandelingen. Ben ik eigenlijk ook wel tevreden over! M’n haargroei was echt veel minder en scheren was optioneel omdat je de haartjes niet echt zag.
Door hormonale verandering is wel veel terug maar misschien wordt dat ook weer minder
Ik heb dat jaren geleden eens geprobeerd met 14 behandelingen ofzo, maar bij mij is het gewoon weer terug bij af. Ben in de tussentijd wel zwanger geweest maar volgens mij was het na de behandelingen al wel weer vrij snel terug. Kan zijn dat ze het apparaat niet hoog genoeg had ingesteld, want ik heb wel donker haar dus perfect voor laseren.
Aangezien ik waarschijnlijk toch niet nog een keer zwanger wil worden: toch nog maar eens over nadenken om het bij een goede kliniek te laten doen
ik ben bij een kliniek in hilversum geweest. vond haar erg prettig en het resultaat was goed. een vriendin van me gaat in amersfoort en is ook tevreden. als dat in de buurt is voor je kan de ik adressen wel in het ontharingstopic zetten!
Of fooien die je geeft via de app (ubereats, thuisbezorgd) ook echt bij de restaurants terecht komen. Of dat ‘t zo’n minimaal bedrag is door wat ze moeten afstaan dat je eigenlijk voor een ubereats of thuisbezorgd steunt ipv t restaurant.
Hier was laatst een item over in Factcheckers (programma op één) en die fooien gaan rechtstreeks naar de bezorgers. Die bezorgers moeten blijkbaar wel zelf hun uitrusting kopen en krijgen een vast bedrag per rit, onafhankelijk van de afstand.
Wat
Ja het werkt echt als een tiet! Heb idd donker haar. Moest wel behoorlijk wat keren (tien keer ofzo) zo’n behandeling doen voordat ik resultaat zag. Maar daarna werd het echt rap minder! En heb nu al een hele tijd niet geflitst
Nu wil ik ook! Maar vind het ene flink bedrag. Want eigenlijk na 10x gebruik je hem amper? Ja het evt bijhouden.
Ik gebruik de Lumea ook. Nu zo’n 5 behandelingen gedaan bij mijn oksels en bikinilijn en het haar is al dunner en op sommige plekken al kaler. Ook veel minder last van irritatie en stoppels. Ik heb echt geen spijt van mijn aankoop. Uiteindelijk bespaar je op scheermesjes, waxen e.d.
Ja klopt, je zou hem dan nog wel aan een vriendin ofzo kunnen uitlenen :)? Maar voor mij was het het geld echt dubbel en dwars waard. Had altijd veel last van jeukende bobbeltjes enzo. Nu niks meer
Hier ook donker haar en goede ervaring met de Lumea. Ik kocht in 2017 de kleinste versie en vooral vanwege irritatie en bultjes bij mijn bikinilijn na het scheren. In het begin heb ik netjes geflitst zoals staat in de beschrijving en merkte al gauw verschil. Na een tijdje blijft het haar gewoon weg. Het is de bedoeling om het dan steeds bij te houden en eens in de zoveel weken weer te flitsen. Zelf doe ik dit maar eens in de paar maanden, omdat het haar voor mij niet helemaal weg hoeft te blijven. Ik kan nu eigenlijk iedere dag wel even snel onder de douche mijn bikinilijn scheren en heb nooit meer last van irritatie. Echt heel blij mee!
Zijn de dieren in Beekse Bergen wel “gemaakt” voor dit weer en hebben ze er geen last van?