Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Haha er was laatst een poll over lekkere pijn, dit hoort er bij

Ik denk een soort van afsluiting van het bericht?

Zijn dat “echte” personen of meer archetypes, of zoals je ook weleens hebt bij die automatische klantenservices “vraag Tim van Timmerman-hulpmiddelen om hulp”

1 like

Ik heb ooit een baan als webcaremedewerker gehad en dat teken was gewoon standaard. Geen idee wie dat bedacht heeft.

2 likes

waarom we wortels schillen, want de schil kan je gewoon eten als je hem goed wast?
of schillen jullie je wortels niet?
ik doe dat altijd omdat dat ‘hoort’, maar bedenk me nu eigenlijk waarom en of het wel hoort.

terwijl ik dit typ kom ik deze pagina tegen, wortels schillen in 14 stappen:

wat doet het internet me aan, ik heb gewoon dingen te doen
1 like

Ik schil m’n wortels niet, alleen even wassen. Ik denk dat sommigen wel schillen zodat je minder van die aardse smaak heb, ik merk wel dat die smaak wel sterker is met schil

1 like

Heb nog nooit een wortel geschild, ik schrap ze altijd. Makkelijker en sneller dan wassen

2 likes

Dit is vast het antwoord!
ik schil ze met een dunschiller, dus supersnel ook.
Maar ik was ze wel eerst dus ben gewoon dubbel bezig. Of schillen/schrapen of wassen is veel logischer.

Gewoon een zakje geschilde wortels kopen

Ik weet van een vriend in die business dat er vaak andere namen worden gebruikt, daarom zie je ook vaak standaard namen voorbij komen

1 like

Lol wortels eten? Life’s too short :joy:

sorry ik houd niet zo van wortels :stuck_out_tongue:

6 likes

Gewoon met de kaasschaaf, rats rats en klaar.

2 likes

11 likes

Ik vind de schil van wortels niet lekker, zowel rauw als gekookt.

Ze vergeten de kaasschaaf.

2 likes

Mailen! Dat artikel kan vast wat uitbreidingen gebruiken.

Wel echt handig dat ze gifs hebben met pijltjes van draai nu de wortel een stukje rond
en schil nu naar boven toe
Je zou maar de verkeerde kant op draaien, of verticaal! (Horizontaal? Huh hoe zeg je dit?)

2 likes

Huh de schil van wortel is gewoon nog meer wortel. Het is niet zoals bij een aardappel dat het anders is toch

9 likes

Misschien verwijst het ^ naar het bovenstaande (of eigenlijk bericht ervoor)?

3 likes

Dit vraag ik me ook al jaren af. Niemand heeft echt een duidelijk antwoord hierop :sob:

2 likes

Hoe het nou precies zit met de waarde van geld. Is geld gekoppeld aan goud? Want als je geld zomaar bijdrukt krijg je inflatie. Snap na 30 jaar nog steeds niet hoe dit werkt.

2 likes