Mijn opticien gebruikt het alleen als ik twijfel of ter controle. Nooit op zichzelf
Kleine aanvulling hierop trouwens: ziggo enz mogen deze data volgens mij niet doorgeven en er zijn vooral bij de zenders veel belangen om dit niet aan te passen.
Luistercijfers van de radio werden tot voor kort nog met een schriftje en pen bijgehouden, dit is volgens mij zo’n 5 jaar geleden ge-update naar een online invoerveld.
Overigens is ons kijkonderzoek 1 van de meest vooruitstrevende manier om het uit te zoeken, andere Europese landen schijnen het nog veel onbetrouwbaarder te doen.
Heb hem binnen… maar ik vind het nou niet perse pijnloos. Op mijn oksels moest ik me wel echt even voorbereiden bij elke flits.
Het hoort niet echt pijn te doen. Natuurlijk voel je wel iets, maar wanneer je echt pijn voelt kun je misschien eerst een stand lager proberen.
Ja pijn pijn is het niet maar wel vervelend hahah.
Vind ook raar omschreven in handleiding. Hoe donkerder de huid, hoe lager de flits intensiteit had juist andersom verwacht.
Het hoort echt geen pijn te doen, ook niet een vervelend gevoel. Ik flits meestal op stand 5 en voel alleen warmte. Als ik een gevoelig plekje heb zet ik hem meteen een stand lager.
Bij een donkerdere huid moet je voorzichtiger zijn, omdat het contrast tussen je huids- en haarkleur kleiner is. Je wil dat de flitsen geabsorbeerd worden door het pigment in de haren en niet in de huid, want dan kun je bijvoorbeeld (brand)wondjes of pigmentverkleuring krijgen.
Het hangt inderdaad van je eigen huidtint af. Ik begon zelf met stand 3 en flits nu meestal op stand 4 of 5. Op plekken waar mijn huid donker is gaat inderdaad het oranje lampje branden en flitst het niet. Wanneer er veel haargroei is of er nog stoppeltjes zitten is het gevoeliger dus daar zou het ook nog mee te maken kunnen hebben. Toen ik begon met flitsen op stand 4 zag ik wel beter resultaat.
Ok dus 5 is dus eigenlijk lager in dit geval. Ga ik volgende keer 5 doen ipv 4.
Huh maar wacht jij zegt ik begin 5 en dan lager maar volgens tabel moet dus andersom.
Ohnee ik kom echt dom over eh
Haha geeft niks! Ik gebruik die smartskin sensor, dat knopje met een vergrootglas. Het apparaat geeft eigenlijk altijd aan bij mij dat ik op stand 5 kan flitsen, maar als ik merk dat het gevoelig is zet ik hem een standje lager dus op 4.
Huidtint: beige
Hoe het voelt om acupunctuur te ondergaan! Zijn er mensen die hun ervaring hiermee willen delen?
Ik heb 1 keer een dry needling behandeling gehad trouwens, was benieuwd hoe pijnlijk het was omdat ik op egf wat bangmakende dingen had gelezen, maar dat viel me heel erg mee.
Maar dit is wat anders. Zelfde naaldjes maar anders.
Ik heb als kind eens een aantal acupunctuur behandelingen gehad. Ik kreeg naaldjes in mijn oor, arm en benen van wat ik me herinner. Ik vond het helemaal niet pijnlijk alleen irritant dat je dan een half uur met al die naalden in je moet blijven zitten. Volgens mij doet het alleen pijn als ze verkeerd prikken.
Ja, die zijn er!
Ik heb een paar jaar geleden een paar behandelingen accupunctuur gehad en ik vond het totaal niet pijnlijk. Meer wat ongemakkelijk omdat je even moet stil liggen en ik dan bang was dat dat ze eruit zouden vallen.
Maar niet hier
Het valt echt wel mee, maar vooral het moeten blijven liggen terwijl die naalden in je zitten is wel erg ongemakkelijk vond ik. Als je beweegt voelt dat niet echt lekker.
De meeste naalden voel je amper, maar sommige werden net op een plek gezet die erg gevoelig is of waar precies een zenuw zit en dat kan wel erg onprettig aanvoelen. Ze draaien dan ook wel eens aan die naaldjes en dan voel je wel een bepaald soort spanning, alsof er een spier gaat trillen. Er werd ook wel eens een soort electrische spanning op de naaldjes gezet, dat voel je ook echt als spanning.
Ik kreeg er ook wel eens blauwe plekken van of ging bloeden op sommige plekken, maar dat is volgens mij heel zeldzaam (ik krijg erg makkelijk blauwe plekken).
De naaldjes zelf zijn zo dun dat het plaatsen totaal niet te vergelijken is met bijvoorbeeld een prik bij de dokter, je voelt ze niet eens als een prikje.
Ik zat net ons jaaroverzicht nog eens te bekijken, daar staat dit:
“We werden het vaakst gevonden via Google (325.496 clicks), Pinterest (4199 clicks) en op een verrassende -of toch niet- derde plek Kwakzalverij.nl (2301 clicks).”
Ik snap eigenlijk niet hoe mensen ons via pinterest vinden? Is dat dan omdat mensen afbeelingen uit het show je laatste aankopen topic pinnen ofzo?
Denk het wel. De bloggers topics zijn ook een hele andere wereld met mensen die ik verder nergens zie hsha
Eigenlijk wel een goeie reminder om even goed bij stil te staan bij wat je online zet, omdat je niet weet wat er daarna mee gebeurt.