En voor alle mensen die geen kaas lusten! Toen ik nog niet Vegan at, schraapte in zoveel mogelijk kaas van de pizza af.
Deze pizza vond ik zo chill
Ik ben geen kaas liefhebber, maar op een pizza nog wel te doen, maar hier zat het gewoon niet op.
helaas ineens nergens meer te vinden
Zie die nog wel eens! In Utrecht.
Jaa die vond ik echt lekker (voor een diepvries pizza). Nu nergens meer in de buurt te vinden. Laatst zag mijn vriend die pizza 50 min rijden bij ons vandaan bij de jumbo. En heeft toen niets mee genomen want ontdooid dan
Als iemand deze pizza in omgeving leiden laatst nog heeft gezien hit me up!
Maar veel van wat we kunnen hebben we zelf uitgevonden, met dat wat de natuur ons biedt hebben we sowieso meer moeite (ziektes, klimaat, natuurrampen etc).
Bij sommige supermarkten kun je toch producten aanvragen? Misschien is dat een optie
Heb het wel eens gevraagd bij een jumbo in de buurt. Ze hadden deze pizza even kort gehad. Maar liep niet goed dus meteen er uit gegooid.
Is misschien wel makkelijk te maken maar wordt misschien niet veel verkocht dus dan hebben ze er niets aan
Jumbo hoort die gewoon voor je te bestellen. Of althans, toen ik er nog werkte hoorde dat bij de zeven zekerheden.
Nou dan ben ik mooi afgescheept, ga binnenkort dan nog een keer vragen.
Bij de appie was het vaak een probleem als iets alleen in bulk besteld kon worden en de klant maar 1 product wilde, dan was het gewoon niet interessant want grote kans dat je met voorraad blijft zitten, maar zou het zeker nog eens navragen en misschien aanbieden dat je meerdere producten wil kopen als het bijv in je vriezer past.
Zo heb ik een keer de vriezer vol gehad met vegan magnums. Had 1 doosje besteld en kwam met 2 bulk verpakkingen aan. Ben best bereid om er meerdere te kopen. Goed excuus om pizza te eten.
Ik denk dat je onderschat hoe complex het menselijk lichaam en onze hersenen zijn. Iets wat we zelf creeeren kunnen we relatief makkelijk verbeteren, omdat we alles eraan snappen. Maar in ons lichaam en in onze hersenen is nog zo veel wat we niet snappen. Daarnaast zijn mensen ook heel erg heterogeen door dna, epigenetics, omgeving, etc. Wat voor persoon X werkt, werkt niet voor persoon Y, zelfs als ze dezelfde ziekte hebben.
Moet trouwens ook zeggen dat ik kanker natuurlijk afschuwelijk vind, maar niet per se “de ergste ziekte ooit”. Er gaat al heel veel geld en aandacht naar kanker onderzoek. Dan vind ik het veel kwalijker dat medicatie voor bijv schizophrenie nauwelijks meer geld en aandacht krijgt omdat het te complex is en je niet kan beloven dat het bij het merendeel aanslaat. Een aantal van mijn professoren (medicatie ontwikkeling) zijn afkomstig van een groot pharmacie bedrijf, waar ze niet meer konden werken omdat die hun psychatrische afdeling gesloten heeft.
Wow wat een goed en uitgebreid antwoord. Vet interessant.
En idd ik sta daar verder ook helemaal niet bij stil. Maar dat mag idd meer in de aandacht. Ben ik helemaal met je eens. Psychische aandoening zijn net zo erg lijden.
Als alle jumbo’s het niet meer in hun assortiment hebben kan ik me voorstellen dat ze het niet voor je kunnen bestellen, maar stel iets zit bij de ene winkel wel in het assortiment en bij de andere niet, dan zou het wel moeten kunnen. Bij de appie bestel ik op die manier weleens dingen, moet ik wel altijd een doos afnemen (dus bijv 6 flessen limo ipv 1)
Het zit wel sinds (kort) in het assortiment, vriend heeft het laatst nog zien liggen bij een andere jumbo. En staat op de jumbo website.
Werd dus afgescheept dat het niet verkocht en daarom niet besteld werd. Denk dat ik mijn vriend er op af stuur die laat zich niet afschepen.
Zijn de modellen van positiekleding echt zwanger of hebben ze een nep buik om
Bij sommige merken is het sowieso een nepbuik.
Door het vet en de vezelstructuur. Door veel wassen kan het wel minder worden.
Die appeltaartjes die in de supermarkt liggen voor een paar euro: hoe worden die gemaakt? Kan dat met een machine? Worden die appels handmatig geschild? Zoveel vragen.