Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Waarom alcohol zo sociaal geaccepteerd is. Begrijp me niet verkeerd, ik houd (soms) van een drankje. Maar het lijkt me zo leuk als alles gewoon lekker alcoholvrij is.

27 likes

1 like

Jup. Zooveel lekkere cocktails maar ik drink niet en dan denk ik shit ik wil ook zo’n leuk ding maar 9/10 keer hebben ze dat niet virgin :slightly_frowning_face:

2 likes

Staat misschien niet op de kaart maar als je het vraagt kunnen ze toch makkelijk de alcohol gewoon weglaten, kan me niet voorstellen dat dat een probleem is

2 likes

Dan ga je naar de verkeerde plekken, want tegenwoordig kan je bijna overal leuke alcoholvrije drankjes krijgen.

5 likes

Ja met een mojito of pina colada ofzo kan dat misschien nog wel, maar niet met alles kan je de alcohol weglaten denk? Amaretto sour ofzo vond ik altijd heerlijk.

@Bunnyslippers Almere, sowieso de verkeerde plek wat betreft lekker eten en drinken ja :joy:🄲

2 likes

Ja, daar heb je idd alcohol nodig.

Maar snap je frustratie hoor, ga weg met je saaie coca cola en Lipton ice tea. Ik wil ook een drankje waar pretentieus ā€˜homemade’ of ā€˜signature’ voor staat in een leuk glas met random garnering en funky namen.

9 likes

Als ze huisgemaakte limonade of ijsthee op de kaart hebben staan pak ik dat altijd. Zo veel leuker dan een cola idd

3 likes

Dank je voor je uitgebreide reactie, duidelijk verhaal. Is dit toevallig beroepsmatige interesse of kennis? Als je dat wil delen natuurlijk

1 like

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik was eens bij La Cubanita, daar hebben ze een aantal virgin cocktails op het menu. Allemaal gemixt met soorten siroop en frisdrank, was echt genieten.

Shirley Temple :ok_hand:t2:

3 likes

Yes beroepskennis inderdaad! Ik zou willen dat ik me uit interesse zo ergens in zou verdiepen een keer haha

1 like

Zouden er nonnen zijn die make-up gebruiken?

5 likes

6 likes

hoe is dit een antwoord op mijn vraag?

4 likes

Ik maak alleen maar n grapje, maar t zal wel weer niet goed zijn.

6 likes

Ga je nou weer ā€˜ze moeten mij altijd hebben’ doen? Van alle manieren waarop je had kunnen reageren… zonde.

6 likes

Waarom vliegen beestjes (insecten en vogels) laag en laag over de grond als er slecht weer aan komt?

1 like

Door de luchtdruk ofzo?

In welke subreddit? Ik vond dit een heel interessant artikel!

1 like