Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Maar misschien doen de mensen die op zondag boodschappen doen op zaterdag wel niks. Lijkt me echt zo irritant als je op 1 dag niks kan doen, weekend duurt al zo kort. Als ik dan wil klussen en een missende schroef wil halen is dat best fijn.

10 likes

Wat doe je met een versleten/kapotte lifesized sekspop?

Naar het containerpark brengen is raar, in een vuilniszak proppen zal verdacht lijken, in stukken zagen is luguber… Like for real, wat doe je ermee? :sweat_smile:

8 likes

Zelfde als met een lijk zou ik denken, toch maar in mootjes hakken.
In een ton zoutzuur oplossen zal wel milieu-onvriendelijk zijn.

3 likes

Is dit een asking for a friend situation?

Ik vind dit wel een goede oplossing:

22 likes

Haha nee, niet asking for a friend. Oprecht nieuwsgierig nadat ik de reportage in ā€˜Club Flo’ over sekspoppen zag. Sommige mannen leken een persoonlijke band met een sekspop opgebouwd te hebben. Het lijkt me dan raar om die zomaar te dumpen bij het afval, wegens de emotionele band, maar ook omdat het lijkt alsof je een lijk dumpt :stuck_out_tongue:
Maar je kan zo’n pop niet eeuwig bijhouden. Of stel je voor dat een familielid sterft en dat je zo’n pop aantreft en moet opruimen…

Ìk heb hier deze middag met vrienden over gediscussieerd, we hebben gegoogled, maar we kwamen niet echt tot een oplossing :'D

1 like

Charlotte vroeg vanmiddag of ridders ook vakantie namen vroeger. Vond het eigenlijk wel een goede vraag.

3 likes

Nooit gedacht dat ik zou zitten googelen naar wat te doen met een oude sekspop, but here I am.

3 likes

Ik zou denken dat als je echt je pop kwijt wil je hem gewoon naar het stort kunt brengen :thinking: je hebt ook plekken waar je gewoon al je puin kunt storten zonder te sorteren dus dan kun je er gewoon een zak omheen laten haha. Misschien kun je hem ook wel terug naar de retailer brengen en kunnen die er iets mee? Aangezien het big business is willen ze misschien ook nog wel een afscheidsceremonie organiseren :joy:

1 like

Haha dat vind ik wel een goede oplossing. Thanks, ik kan stoppen met hierover te denken nu.

@Nysmn blij dat ik niet de enige ben :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou je kennis komt toch weer van pas hier :raised_hands:t4:

2 likes

Om even terug te komen op je eerste vraag: ja, vroeger beleefde ik de zondag ook anders dan de zaterdag. Op zaterdag juist plannen, sporten, winkelen etc. Op zondag wandelen, koffiedrinken, terugkijken en vooruitkijken, bezinnen, ook zonder kerkelijk te zijn.

Maar zondagen lijken steeds meer op zaterdagen en ik merk dat ik een echt rustpunt in de week mis. Die kun je zelf creƫeren, maar om het op het moment dat de hele wereld om je heen wel doordendert alsof het elke andere dag is, is dat niet hetzelfde. Ik denk dat juist het collectiviteitsgevoel van een vaste vrije (zon)dag heel waardevol is. Dan staat de hele wereld bij wijze van spreken even stil in plaats van alleen jij.

(Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, sommige sectoren moeten wel doorgaan in het weekend)

6 likes

Laten cremeren?

5 likes

Mijn eerste idee is om gewoon de lucht eruit te laten en het klein op te vouwen/proppen en in een zak steken. Maar toen bedacht ik me dat jullie misschien een andere soort pop bedoelen? Geen opblaaspop maar een ā€˜vaste’ pop?

Inderdaad een vaste pop. Er zit meestal een metalen skelet in, dus het is niet zo gemakkelijk uit elkaar te krijgen :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha misschien ben ik heel morbide maar het lijkt me echt grappig een compleet ongepaste ceremonie daarvan te maken :rofl:

4 likes

Waar dit ijzeren opklapbare dingetje in treintafels voor dient

2 likes

Ik dacht altijd dat het was om papieren en boeken e.d. tussen te klemmen, dat ze niet alle kanten op vliegen. Maar dit heb ik zelf bedacht dus geen idee :joy:

3 likes

Dit heb ik wel eens uitgetest maar voor een boek is het te klein! Krant werkt misschien wel

2 likes

Om bijv je krant onder te klemmen

2 likes

Voor je krant te klemmen, handig als je de sudoku (en andere puzzels) maakte onderweg

2 likes