Ik vraag me al een poosje af wat je precies op een cursus bloemschikken leert.
Dit lijkt me eigenlijk best interessant! Misschien iets om me op te oriënteren.
Volgens mij heb ik er talent voor.
Ik heb via Bloomon een keer een workshop van 2 uur gehad en dat was al super leerzaam! Er is dus een heel makkelijke techniek hoe je de bloemen in elkaar in de vaas kunt steken waardoor ze mooi blijven staan enzo, zulke dingen. Echt leuk
Hahha héérlijk dit, ik zal het maandag tijdens het werkoverleg voorstellen
Hoe weet je nou welke welke is met dit soort dingen?
In de beschrijving staat dat er in de schroefdop een P of S gegraveerd zit.
Oh. Lijkt me zo irritant dat je het niet meteen ziet…
Vraagje aan de (over het algemene) (moslimas) onder ons.
Doe je de hijab bij thuiskomt van bijvoorbeeld boodschappen/kinderen van school halen gelijk af? Of echt pas einde van de dag? Ik vraag dit puur uit interesse. Het lijkt mij namelijk best veel werk om het iedere keer mooi strak te krijgen… als je nog veel de deur uit moet die dag.
Niet ik, maar mijn tantes doen hem wel altijd meteen af, alleen dragen zij hun hoofddoek ook een beetje uit gewoonte, dus dan knopen ze hem vaak wel op een “chillere” manier weer op. Mijn nichten doen hem wel helemaal af als ze thuis zijn en mijn stiefmoeder ook (gelijk bij binnenkomst na jas uittrekken etc)
Ah thanks voor je antwoord.
Ik zelf draag deze niet maar oma/tantes wel: ze zijn er ook vrij behendig in, dus het om doen gaat snel, als ze weer naar buiten moeten
Het is voor hen juist ook fijn denk ik om thuis in nabijheid van eigen gezin/kinderen toch even af te doen (gaat om buiten/mannen buiten de familie = haram als ze je haar zien, zonder hoofddoek zien). Heb het nooit gevraagd eigenlijk wat ze prettiger vinden
Hoe dat gaat als vrouw en man ruzie hebben en vrouw zegt dat man op de bank moet slapen (of partner).
Ik heb dit na een ruzie nooit gevraagd of verwacht ofzo maar lijkt me zo raar als vrouw dan zegt: ik ben er klaar mee jij slaapt op de bank, en dat man dan zegt: oke?
Mijn vriend zou zeggen ja daag ga lekker zelf op de bank liggen en dan blijft ie gewoon liggen denk ik. Je kunt iemand toch niet dwingen ofzo? Ik zie dit gewoon niet voor me. hetzelfde als iemand uit huis zetten ofzo. Dan zegt die ander toch niet oké is goed doei? Dan krijg je toch gewoon een weerwoord of weigering. Je kunt zoiets toch niet afdwingen ofzo?
Misschien ook niet helemaal gezond, maar onze ruzies kunnen best verhit worden en dan is het verstandiger om even apart te slapen en af te koelen zodat we het volgende dag uit kunnen praten.
Waarom er geen zonnebrand met deet bestaat
Dit is echt een goed idee
Omg ja flashbacks naar plakkerige vakanties waarin je alleen de deur uitkon als je eerst volledig met zonnebrand en met deet was ingesmeerd
Gekijk patent vragen
Ik zit regelmatig op het terras en de laatste tijd valt het me op dat de mensen die er werken de glazen vaak bij de rand (waar mensen aan drinken) ophalen/oppakken. Met een paar tussen de vingers in een hand zegmaar. Ik heb onwijs smetvrees en zou dan helemaal bang zijn voor corona/koortslippen/andere enge dingen. Dit zal honderd procent aan mij liggen hoor, maar ben toch benieuwd waarom dit zo gebeurt.
Toen ik in de horeca werkte, werd ik daar echt keihard op afgestraft. Dat mocht ik echt niet doen van mijn baas maar dat was in een wat nettere setting.
Maar wat als die bediende na het aanpakken van zo een glas met koortslip virus, daarna jouw drankje komt brengen?