Een nieuw drankje wordt toch niet vastgehouden aan de rand waar jij met je mond komt. Het lijkt me allemaal tamelijk vergezocht, als er grote koortslipuitbraken hierdoor zouden ontstaan dan hadden we dat vast wel gehoord.
Ik bedoel ook niet dat ik bang ben voor mezelf, maar meer voor degene die de glazen ophaalt. Je zit dan toch direct op al die bacteriebronnen met je vingers en kan me niet voorstellen dat je na elke ophaalbeurt je handen wast. Maar waarschijnlijk denk ik hier veel te diep over na hahaha!
Ik denk omdat de manier waarop je deet (correct) gebruikt anders is dan zonnebrand. Zonnebrand mag (moet) je veel vaker smeren, deet werkt vaak wel een aantal uur en mag je ook eigenlijk niet weken achter elkaar gebruiken. Ook mag je deet eigenlijk niet aanbrengen op huid die je daarna bedekt met kleding.
Oh dat wist ik niet eens van deet! Ga ik beter op letten⊠en daar gata mn masterplan om miljonair re worden dus haha!
Vaak zie ik bij een bol.com reviews met; ik heb dit product gekregen om te testenâŠ
Waar� Ik wil dit ook!!
Reviewclub, insiders, trnd, je hebt nog wel meer van dat soort sites.
Zelf ervaring mee? Is dat wat?
Ik ben lid van insiders maar daar komen niet zulke interessante campagnes voorbij, vind ik dan. Het is ofwel kattenvoer ofwel dure apparatuur waar je dan bijna de aanschafprijs aan borg voor moet betalen. Dit bedrag krijg je wel terug wanneer je het apparaat weer inlevert, maar ik vind het zelf daardoor niet zo aantrekkelijk om me in te schrijven
Wat doet woningnet precies met je inschrijfgeld? Waar gaat dat naar toe?
Naah klinkt idd niet interessant.
Makelaars en reclame gok ik.
Ik zit ook bij insiders, vind ik persoonlijk wel interessant (niet alles natuurlijk), maar ik heb bijvoorbeeld een tv en een Dyson V11 voor de helft van de adviesprijs gehouden. Een dweilapparaat en een koffieapparaat vond ik niks dus heb ik teruggestuurd.
Reviewclub is moeilijker om tussen te komen voor mijn gevoel, daar ben ik tot nu toe nooit uitgenodigd.
Trnd doet meer verbruiksproducten, maar heel erg in vlagen, je hoort er soms een half jaar niks van en dan ineens 4 mails in een week, ik vind het vaak niet heel interessant (vaak dingen die ik niet gebruik zoals babyvoeding of maandverband bijv).
Ik ben al jaren aangemeld bij insiders maar heb nog nooit wat gekregen. Jij dus al 4x? In hoe lang? Ben wel benieuwd
Ik ben sinds 2011 lid, ik heb sindsdien gehad:
- een dolce gusto (gehouden)
- een stoomstrijkijzer
- een Philips Lumea
- maggi smulpannetje
- een airfryer
- Sabra humus
- een koptelefoon
- bloedsinaasappelwodka
- Starbucks chilled koffie
- fossil smartwatch
- garden gourmet vegaburgers
- een Samsung tv (gehouden)
- Michael kors smartwatch
- KĂ€rcher dweilmachine
- Dyson V11 (gehouden)
- nu een pan (komt nog)
En misschien nog wel wat kleine dingen waarvan ik de mailtjes niet heb bewaard. In het begin ging het ook heel erg om actief zijn, hoe actiever hoe meer je uitgenodigd werd, nu is dat er vanaf geloof ik.
Wow wat leuk! Dan doe ik denk ik iets niet goed. Ik vul regelmatig het formulier in maar behoor noooit tot de doelgroep
Ik ben ook lid van de insiders. Doe met die huishoudelijke apparaten nooit mee maar met eten wel. Volgende gehad:
- kinderbueno
- Lays oven baked
- Starbucks ijskoffie 2x
- kattenvoer
- Hero babyvoeding (deze was het chillst, heeft ons veel kosten bespaard).
Vaak zitten er ook kortingscodes bij of coupons voor gratis ijskoffie bij de ah te halen bijvoorbeeld.
Ik ben lid van De Reviewclub en heb met minimaal 50% korting een Bose portable speaker, een Bose smart soundbar, een heel goede föhn met diffuser, en een JBL-koptelefoon gekocht. Het staat niet op de site vermeld maar kinderspeelgoed mag je altijd gratis houden.
Vind het wel de moeite! Ik geef me echt alleen op voor dingen die ik ook echt over wil nemen. Soms kom je er wel lastig tussen.
Heb me door jullie ook ingeschreven nu bij insiders haha, vind dat echt leuk!
Kerstpakket, privĂ© reisjes, schoenenâŠ
Iig niet naar een server die het doet
Administratie, personeel (salaris), de panden onderhouden.