Dus daar kennen ze 't fenomeen groepchats dus ook helemaal niet?
Je kan met imessage ook een groep hebben, heb ik ook met mijn ouders en zus.
Of mijn pantyâs leggings maillots te groot of te klein zijn als ze afzakken
Als âbnârsâ een shoot voor een tijdsschrift hebben, krijgen ze hier dan voor betaald?
9/10 keer wel volgens mij
Reken maar van yes
Waarom de woorden âvervelingâ en âvervelendâ zo op elkaar lijken maar eigenlijk iets anders betekenen? Wordt verveling als vervelend gezien? Oke misschien slaat dit nergens op maar ik kwam er net pas achter dat deze woorden praktisch hetzelfde zijn maar de betekenis eigenlijk niet
Haha ik heb exact hierover onlangs een filosofische avondlijke discussie gehad met mijn vader en toen hebben we de herkomst van vervelen opgezocht. Ik herinner het me niet meer exact maar het had te maken met het woord âveelâ en âte veel van iets zijn of hebbenâ. En dat kan je met wat fantasie dan weer wel aan zowel vervelen als vervelend linken
Ja en je hebt toch ook de uitdrukking âiemand vervelenâ en dat is dan ook vervelend voor diegene toch?
Werk jij in die branche?
Nope
Nou jippie, daar is iedereen blij mee haha
Geen idee eigenlijk, als kind ging ik al gauw over op volwassenenmaten omdat dat beter paste
Hoe mensen dat doen met strapless bhâs. Want ik vind het echt vreselijk zitten
In de ochtend denken dat het een goed idee is en vervolgens de hele dag dat ding goed moeten sjorren en jezelf haten
Omdat kinderen in de groei zijn. Haha het is voor mij zĂł logisch dat ik het niet eens kan uitleggen. Een kind van 98 cm past toch nooit iets wat een kind van 140 cm ook past? Of bedoel je xs-s-m naast de lengtematen? Maar bij kinderen is het gewoon niet zo ingewikkeld: past het niet dan koop je een maat groter/kleiner.
Volgens mij is een strapless bh echt een kwestie van wat moet de bh doen. Hijsen en vormen, vergeet het maar
Hmm ja ik heb er wel eens een gehad van de Hunkemöller ja alleen ik heb gewoon altijd het gevoel dat het er anders uit ziet dan met bandjes, idk, dat het meer hangt ofzo
Miss komt dat ook wel omdat ik best een grote cupmaat heb, donât know
Hierdoor koop ik dus nooit kleding waarbij je zoân bh aan âmoetâ
Ik denk dat dat alleen werkt voor mensen met kleine borsten.