Ik heb cup A maar bij mij is het zowel comfy als functioneel. Daar zit het verschil denk ik
Maar als je bv een maat 98 maar dik kind hebt? Past die dat dan ook?
Ja ze bedoelt s, m en l. Staat er vrij duidelijk vind ik. Je kan toch twee kinderen van 98cm hebben maar de een veel dikker dan de ander.
Een maat 158 kan volgens mij qua grootte soms net zo vallen als xs, de pasvorm bij kinderen is alleen veel meer rechttoe rechtaan en niet echt op vormen berekend. Ik denk als het verder past maar dan de pijpen bijv. te lang zijn het gewoon moet worden ingekort. Volgens mij is dit niet echt een veel voorkomend probleem anders was het niet al jaren zo geweest .
Nou zo simpel is het nou ook weer niet⦠Een maat groter of kleiner maakt echt wel veel verschil. Ik vind het ook best vreemd dat je, over het algemeen genomen, bij broeken alleen de keus hebt tussen slim fit en normal fit en dat het er dan eigenlijk alleen op neer komt dat de slim fit meer skinny is. Mijn dochter is vrij lang en heel dun. Qua lengte moet zij echt maat 128/134 hebben maar voor de breedte kan ze gerust een maat 110 hebben. Bij haar heb ik dan het voordeel dat ik dr jurkjes en leggings aan kan doen, maar bij jongens is het echt een stuk lastiger. En die verstelbare taillebanden in broeken zijn echt k⦠! Dat zit voor geen meter.
De verschillen zijn makkelijker op te vangen denk ik. Een kind met maat 98 is ongeveer 3, het verschil in buikomvang tussen een gezond kind van 3 en een obees kind van 3 is 6cm, het verschil in buikomvang bij 18-jarigen is 25cm.
Zes centimeter kun je makkelijker kwijt dan 25 centimeter, zeker in kinderkleertjes, die vallen nooit zo strak en getailleerd.
Mss is mijn kind gewoon heel gemiddeld dat die āregelā bij hem wel op gaat
Ja mijn zoon ook hoor. Die is lekker gemiddeld
Ik denk dat het anders ook gewoon te ingewikkeld wordt met de maten, je gaat dan bijna naar een systeem zoals bh-maten. Dan moet je als winkel een veel uitgebreidere stock aanleggen en zal je onvermijdelijk ook met meer voorraad blijven zitten omdat het volume dat gekocht wordt niet mee stijgt. Op uitzonderingen na bestaan er voor volwassenen toch ook geen maten voor verschillende lengtes? Een dun persoon van 1m70 moet dan hetzelfde dragen als iemand van 1m55
nou ik zou wel graag even in de zetel gaan liggen voor eenjaar gratis dure design magazines haha
Hoe spreek je 's Oliver uit?
Op zān Engels, Ahliffuhr.
es ollievuhr
Holy moly dit heb ik ook!
Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden en de eerste 5 maanden heb ik echt in absolute paniek naar mān dekbed zitten grijpen omdat ik er inderdaad van overtuigd was dat hij daar lag en dat ik hem per ongeluk onder het dekbed had gelaten.
Mijn man werd daar helemaal gestoord van, want die schrok zich ook rot als ik weer eens in mān slaap tegen hem riep dat de baby er was. Dan liep hij rustig naar zān bedje en zei: āNeejoh lieverd, hij ligt hier!ā En dat ging ik dan heel hard ontkennen, om vervolgens toch maar weer in slaap te vallen
Sinds Mascha naar Burning Man gaat, waar dus 0.0 bereik is, vraag ik me af of zij op hoogte gebracht kunnen worden als er iets is gebeurd met bijvoorbeeld een familielid. Misschien een hele stomme vraag maar stel je zit op dat festival en er is iemand overleden thuis, hoe komen ze dat te weten?
Voor degene die het antwoord weet eeuwige dank. Ik heb allemaal theorieĆ«n in mān hoofd over een bepaald noodnummer die gebeld kan worden voor alle festivalgangers??? sowieso vaag dat ik hier zo overna denk want ik zou er nooit naar toe gaan, maar ik wil het zo graag weten
Ik denk dat er wel een soort noodnummer is, dat moet toch haast wel? Misschien dat elke kampleider een nood satelliet telefoon heeft oid, kan me bijna niet voorstellen dat je echt 1000% onbereikbaar bent.
Haha helden!!! Dank! dan was mijn theorie dus zo gek nog niet
Heftig lijkt me heel naar⦠ben je weer in de bewoonde wereld, doe je je telefoon aan en kom je erachter dat er iets gebeurd is? Nachtmerrie toch
Maar zo ging het er 30 jaar geleden toch ook aan toe? Toen ik werd geboren, waren er niet eens mobiele telefoontjes. Mān moeder vertelde dat ze geluk heeft gehad dat ze een pieper had toen ik werd geboren en dat ze mān vader kon oppiepen, maar anders was mān vader er pas later achter gekomen. Als je toen op vakantie ging, had je ook niet echt vaste nummers waardoor het thuisfront je kon bereiken.