Shit ik wil ook graag een nieuwe handtekening, maar mijn achternaam is zo kort, dat ik er niets van kan maken. Wil een nieuwe maken met de achternaam van mijn vriend . (Heb ik die al stiekem geoefend? Ja natuurlijk!)
Ik heb al geoefend gisteren met de achternaam van mijn tindermatch (zag er prima uit als ik 2 min mag tekenen)
Haha ik had vroeger wel een sierlijke handtekening maar door de jaren heen is het meer een soort spinnenweb geworden. Laatst zei iemand wat een mooie handtekening en ik was in de war
Mijn man heeft een aantal jaar geleden geld betaald aan een bedrijf die handtekeningen maakt. Dus hij heeft nu een super strakke handtekening en mijn achternaam begint met de S… dus ik heb nog steeds zo’n sinterklaas krul S in mijn handtekening
?? En dan kun je de lijntjes overtrekken of hoe moet ik dit voor me zien
Haha! Volgens mij was mijn zusje daar bij ons thuis de meester in, ik niet zo.
Mijn vader heeft een prachtige handtekening, maar het is me jammer genoeg nooit goed gelukt om de mijne daarop te laten lijken. Inmiddels zet ik voor werk zo ontzettend vaak mijn handtekening dat het een krabbel bestaande uit mijn initialen is geworden. Paraaf who dis.
Je geeft je voor en achternaam door en dan krijg je verschillende opties gestuurd en dan is het inderdaad oefenen om hem zo te krijgen. Echt geld verspilling vond ik zelf maar hij was er blij mee.
Nu moest hij wel vaak een handtekening zetten, semi bekend persoon in de voetbalwereld, dus dan stond er een rij en moest hij snel krabbelen op een foto van hemzelf.
Maar zet ‘ie dan zijn officiële handtekening of is dit dus speciaal een voor dat soort gelegenheden? Anders kunnen mensen toch heel makkelijk onder jouw naam dingen vervalsen?
Als het goed is, is op officiële stukken een handtekening alleen nooit voldoende. Je moet je altijd legitimeren en andere partij moet vastleggen dat ze jou geïdentificeerd hebben. De handtekening is meer een bevestiging/bewijs dat iets gezien en gelezen is.
Hihi ik vind het echt aandoenlijk als ik me nu voorstel dat die bekende (en semi-bekende) sporters op handtekeningcursus gaan voor deze momenten
Hij heeft een officiële handtekening laten maken want hij had nog steeds dezelfde als toen hij 10 was haha. En een snelle krabbel laten maken, zat bij de prijs in
Ja misschien heel suf maar daar heb ik het me ook altijd wel bij afgevraagd hoe dat dan werkte haha
Ik had vroeger nog wel een oké handtekening, maar op mijn werk moet ik zo vaak m’n handtekening zetten dat mijn naam in 1 letter met een lange streep is veranderd. En nu kan ik het ook niet meer op de manier waarop ik het vroeger deed, denk ik . Ik voel me altijd een beetje idioot als ik dan mijn handtekening op officiëlere documenten moet zetten (op mijn werk is het vooral om aan te geven dat iemand het gelezen heeft of uitgevoerd heeft).
Ik heb dit ook wel eens opgezocht, lijkt me wel handig! Mijn handtekening ziet er ook niet uit en gaat schuin omhoog, vraag me niet waarom. Mijn paraaf is helemaal een gek ding, kan je niet eens een letter van maken.
Hoe hebben de mensen die deze duivelse uitvinding gebruiken nog haren op hun hoofd?
Hoeveel kostte dit dan?
50 euro
Niet te grote pluk pakken, sowieso niet breder dan de roller zelf, haar er goed in drukken en rollen maar. En met eruit halen rollen zoals je ze hebt ingerold dus niet random eruit trekken want dan krijg je een klit.
ik zit nu serieus te overwegen of ik 50 euro over heb voor een handtekening die wel volwassen aanvoelt
Ik doe het voor €45