Wat is er zo speciaal aan het onderwijs van de nonnen in Vught dat je daar zo snel een nieuwe taal kan leren?
Het is superintensief en enorm gepersonaliseerd (op jouw uitgangsniveau, doel, beroep, leerstijl, etc).
Maar als je er zelf geen moeite insteekt is er ook daar geen heilige graal om ineens vloeiend Italiaans-sprekend naar buiten te lopen.
Vlg mij zijn het ook niet eens meer echt nonnen maar is die term blijven hangen
Dit vroeg/vraag ik mij ook af. Hoorde toen dat het vaak ook poppen zijn met behulp van computertechnieken of anders wat oudere baby’s die nog wat kleiner zijn (al vind ik het alsnog bijzonder om je baby daarvoor te verhuren maargoed).
Haha ik heb dit ook altijd raar gevonden idd
Ja, maar het is bij hele jonge baby’s ook vaak via via, dat iemand in de productie iemand kent die zwanger is/bijna bevalt en dat het dan gevraagd wordt.
Ik weet niet of het standaard is, maar hoor ook wel dat het ‘in eigen kring’ wordt opgelost. Dat bv de zus van regisseur een baby heeft en dat die even wordt gebruikt alleen voor die ene productie. Moeder is er dan bij op de set en film wordt gemaakt door vertrouwd iemand.
Edit: @LaPetiteRobeNoire oh we zeggen hetzelfde tegelijkertijd haha
Dat vraag ik me ook al heel lang af. Ging het net googlen en toen zag ik de foto’s van dat gebouw. Het komt me zo bekend voor, ik weet zeker dat ik dit een keer in een of andere realityserie heb gezien. Zou alleen echt niet meer weten welke, kan me niks herinneren met iemand die in een aflevering een taal ging leren. Weet nog wel dat het volgens mij niet super serieus was, dus ik zou bijna denken Louisa en Rowan misschien? Dat Louisa Engels of Duits ofzo ging leren? Maar dat levert niks op op google. Nu blijf ik hieraan denken haha echt zo vervelend want ik ga hier denk ik nooit meer achter komen, tenzij iemand het hier ook heeft gezien en nog weet in welke serie het was.
Het gaat heel vaak via/via. Dat je iemand kent die iemand kent. Of er is een oproep op bijvoorbeeld Facebook.
Als er in een film een pasgeboren baby nodig is, zullen ze vaak een baby gebruiken die te vroeg geboren is. Op die manier lijkt de baby pasgeboren, maar is in werkelijkheid al een paar weken oud.
Renesmee?
Roy Donders. Volgens mij Duits ja
Mensen die niet tegen bloed kunnen… en dan soms flauwvallen bij het zien? Hebben die ook elke maand moeite met hun ongesteldheid? Dit is waarschijnlijk een super domme vraag.
Jaaa dat was het!
Neeee dit is de animatronic die ze gebruikten voordat ze er achterkwamen dat dit ding creepy af is. Toen hebben ze computerbaby gebruikt
https://screenrant.com/twilight-breaking-dawn-movie-baby-renesmee-cgi-animatronic-bad/
Nee, erger nog ik werk zelfs met bloed. Maar wonden of het direct uit het lichaam zien komen staat gelijk aan flauwvallen.
Die uiteindelijk ook creepy af was
De eerste keer wel, toen viel ik ook flauw. Toen raakte ik er aan gewend (denk ik). Nu heb ik een spiraal dus word ik niet meer ongesteld, behalve laatst enkele druppels en toen werd ik gelijk duizelig . Terwijl ik vorig jaar na het zetten ook bloedde maar er geen last van had. Denk dat het ook per persoon verschilt
Puur lichamelijk, ik kan ook niet tegen verhalen met bloed als het uit een lichaam komt. Dan zie ik de beelden voor mijn ogen afspelen en voel ik de misselijkheid opkomen.
Zolang het niet afgeleid kan worden van een lichaam heb ik er geen moeite mee. Zoals bv een stuk darm, long, klein stukje huid of borst. Bloed in een buisje gaat prima, iemand zien bloed prikken niet.
Ja echt hoor. Reshoots met een echte baby was zeker duurder of zo
Het was dat of deze gesmolten Tweenie