Van mijzelf is het geen enkel probleem, ook niet gewoon bloed bij een snee. Maar van een ander maakt het niet uit of het bloed is of dat iets kraakt, of breekt in series of in het echt. Alles medisch vind ik naar eigenlijk. Ik heb zo’n lichamelijke reactie, mijn buik verkrampt en ik wordt misselijk.
Als mensen een tutorial opnemen over iets dat ze met hub handen doen. Hoe filmen ze dat dan? Want de camera moet dan vaak in de lucht hangen boven hun handen.
En bijv bovenstaand filmpje. Heeft die persoon die camera dan in haar mond geklemd ofzo? Waarschijnlijk is dit heel dom maar ik weet echt niet hoe mensen dit doen.
Op een statief denk ik?
Met een statief lijkt me?
Haha doet me hieraan denken:
Ik voel me heel dom maar ik zie het echt niet voor me.
Deze video bijvoorbeeld. Waar zit die camera? En die zit dan toch voor je handen? Hoe zie je dan wat je aan het doen bent?
Nee, dat ding ligt plat op tafel en de camera hangt erboven
Bv zo
Of zo:
Je hebt ook rigs die je aan het plafond kunt hangen.
Misschien op het hoofd?
Statief over je schouder of achter de statief zitten. Iig zo deed ik het en was prima te doen
Waarom gaan mensen liever naast het toilet op het balkon staan dan naast iemand anders op een stoel zitten? (In de trein)
Toilet op het balkon?
Daar vervliegt de poepgeur snel
uhh omdat ik liever alleen sta dan dat ik met een vreemde in mijn aura zit Al zit ik het liefst op een klapstoeltje op het balkon, maar op de stang of de trap is ook prima. In de coupe is vaak meer lawaai van andere mensen.
Deze vraag staat echt zo ver van mij af. Waarom zou je vrijwillig naast een onbekende (of bekende) gaan zitten??
Het verschil tussen introverte of extraverte mensen uitgedrukt in een vraag
Hahahah ja wat dat betreft heel herkenbaar, ben een soort van als de dood dat ik een collega tegenkom op mijn begin/overstap station en dat ik daar mee ‘moet’ reizen. En mijn hart huilt ook altijd een beetje als eeen volle trein het peroon binnenkomt rijden want geen ‘eigen’ bankje. Maar ik zit regelmatig mijn laatste 20 minuten in een intercity die goed vol zit, maar je kunt nog wel zitten waar dan mensen opgepropt op het balkon bij het toilet staan terwijl er wel plek is om te zitten.
Ik vind het na een lange dag echt te veel moeite / inspanning om me in een zo’n zitje te proppen met jas aan en tas onhandig en meh. Wetende dat ik over 10 minuten precies alle onhandigheid en meh weer overnieuw moet doen als ik op wil staan.
Ik sta dan liever bij het balkon, hoef ik geen gekke constructies te maken en stap ik zo op mijn eindbestemming uit
Ahhh haha ik vind mezelf introvert maar ik klets wel vaak met random mensen in de trein. Zo gezellig
Die nummes die je bellen met “dit is de overheid” spam, tot nu toe zijn dat altijd nummers die lijken op mijn eigen nr. de 1e 4 cijfers zijn identiek, bij mijn vader is dit ook. Werkt dat zo? Dat ze gewoon telefoon “buren” zoeken?