Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Bij mij ook idd! Wel handig want dan weet ik welke telefoontjes ik niet op ga nemen.

3 likes

Ja precies!!! Ik neem sowieso zelden onbekende nummers op, maar de eerste keer dat ik telkens gebeld werd was ik toch n beetje zenuwachtig op zo’n “Misschien is dit wel een heel belangrijk telefoontje wat ik mis” manier haha.
Dus dit is wel chill, kan ze lekker laten gaan.

1 like

Ik hoorde hier pas iets over! Die spam nummers worden door een robot gedaan en die gebruiken nummers die op die van jou lijken/uit dezelfde buurt komen zodat jij denkt dat het misschien iemand is die je kent en je dus eerder opneemt.

Daarom heeft het ook geen nut om te blokkeren, het zijn steeds andere nummers.

3 likes

Waarom houden zoveel mensen hun telefoon zo dichtbij hun gezicht als ze met oortjes bellen? En dan niet zo dat ze aan het videobellen zijn maar alsnog in de microfoon van hun telefoon praten.

Ik snap het niet en ik zie het zó vaak.

2 likes

Misschien hebben hun oortjes geen microfoon? Ik kan me nog herinneren dat bij mijn oortjes een hele tijd terug ook geen microfoon zat volgens mij

5 likes

Misschien zodat het duidelijk is dat ze aan het bellen zijn? :joy: Bij draadloze oortjes ziet het vaak zo gek uit, alsof mensen in zichzelf praten

3 likes

Wat @FrozenFlame zegt, soms hoor je van je gesprekspartner dat je slecht te verstaan bent. Als je dan je telefoon dicht bij je mond houdt is het verholpen

2 likes

Ik snap dat mensen dat soms pedante toontje van De Correspondent irritant vinden, maar is dat waarom mensen DC zo haten? Of wat zit er nog meer achter? Want op zich is het verder best een sympathieke organisatie toch?

2 likes

Ik vind ze ook wel sympathiek, maar volgens mij komt de irritatie vooral door Rutger Bregman

3 likes

Dat pedante is voor mij een goede reden en verder is het een witte mannen bolwerk met contraire takes om het contrair zijn. Zoals over de toeslagenaffaire met dat gestoorde boek van Jesse Frederik.

2 likes

Maar ik zie het ook vaak bij AirPods.

En waarom hou je dan niet gewoon je telefoon bij je oor als je microfoon het niet doet?

5 likes

Oh ja dan is het wel vaag, geen idee.

Nou je hebt al oortjes in, dus daarom hou je hem niet bij je oor.

7 likes

Ik zie dat ook vaak en denk oprecht dat die mensen het gewoon echt niet snappen.

6 likes

Ik ben dus aan het afvallen. Maar waar gaat mn vet eigenlijk heen…

4 likes

Dat adem, pies en zweet je uit!

13 likes

Oh vet! Ben even wat extra ademen brb

32 likes

Lekker je vet over mensen heen hijgen!

14 likes

Is het geen corona wat je over je heen gehijgd krijgt, is het wel vet. Zijn nergens meer veilig.

3 likes

Moet nu denken aan die aflevering van Doctor Who dat mensen pillen slikken om af te vallen en 's nachts verandert hun vet dan in schattige, kleine blobjes die weglopen.

image

15 likes

Gele kiwi’s zijn niet het hele jaar verkrijgbaar. Pas weer vanaf mei ongeveer :blush:

En dan weer tot december/januari.

8 likes