Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Computerbabay:

10 likes

Renesmee?

14 likes

Roy Donders. Volgens mij Duits ja

3 likes

Mensen die niet tegen bloed kunnen… en dan soms flauwvallen bij het zien? Hebben die ook elke maand moeite met hun ongesteldheid? Dit is waarschijnlijk een super domme vraag.

3 likes

Jaaa dat was het!

2 likes

Neeee dit is de animatronic die ze gebruikten voordat ze er achterkwamen dat dit ding creepy af is. Toen hebben ze computerbaby gebruikt

https://screenrant.com/twilight-breaking-dawn-movie-baby-renesmee-cgi-animatronic-bad/

8 likes

Nee, erger nog ik werk zelfs met bloed. Maar wonden of het direct uit het lichaam zien komen staat gelijk aan flauwvallen.

4 likes

Die uiteindelijk ook creepy af was :sob:

3 likes

De eerste keer wel, toen viel ik ook flauw. Toen raakte ik er aan gewend (denk ik). Nu heb ik een spiraal dus word ik niet meer ongesteld, behalve laatst enkele druppels en toen werd ik gelijk duizelig :+1:t2:. Terwijl ik vorig jaar na het zetten ook bloedde maar er geen last van had. Denk dat het ook per persoon verschilt

4 likes

Puur lichamelijk, ik kan ook niet tegen verhalen met bloed als het uit een lichaam komt. Dan zie ik de beelden voor mijn ogen afspelen en voel ik de misselijkheid opkomen.

Zolang het niet afgeleid kan worden van een lichaam heb ik er geen moeite mee. Zoals bv een stuk darm, long, klein stukje huid of borst. Bloed in een buisje gaat prima, iemand zien bloed prikken niet.

5 likes

Ja echt hoor. Reshoots met een echte baby was zeker duurder of zo :sweat_smile:
Het was dat of deze gesmolten Tweenie :joy:

3 likes

Van mijzelf is het geen enkel probleem, ook niet gewoon bloed bij een snee. Maar van een ander maakt het niet uit of het bloed is of dat iets kraakt, of breekt in series of in het echt. Alles medisch vind ik naar eigenlijk. Ik heb zo’n lichamelijke reactie, mijn buik verkrampt en ik wordt misselijk.

Als mensen een tutorial opnemen over iets dat ze met hub handen doen. Hoe filmen ze dat dan? Want de camera moet dan vaak in de lucht hangen boven hun handen.

En bijv bovenstaand filmpje. Heeft die persoon die camera dan in haar mond geklemd ofzo? Waarschijnlijk is dit heel dom maar ik weet echt niet hoe mensen dit doen. :sweat_smile:

2 likes

Op een statief denk ik?

4 likes

Met een statief lijkt me?

2 likes

Haha doet me hieraan denken:

3 likes

Ik voel me heel dom maar ik zie het echt niet voor me. :melting_face:
Deze video bijvoorbeeld. Waar zit die camera? En die zit dan toch voor je handen? Hoe zie je dan wat je aan het doen bent?

3 likes

Nee, dat ding ligt plat op tafel en de camera hangt erboven
Bv zo
image

Of zo:

Je hebt ook rigs die je aan het plafond kunt hangen.

5 likes

Misschien op het hoofd?

3 likes

Statief over je schouder of achter de statief zitten. Iig zo deed ik het en was prima te doen

2 likes