Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Kiwi Gold is van november tot en met februari beschikbaar uit Italië en van begin mei tot en met september uit Chili en Nieuw-Zeeland.

7 likes

Same, weken terug een kilo groene kiwi’s gekocht en nog steeds keihard. Echt, never trust fruit in de aanbieding. Zelfde gezeik als met die gore mandarijnen altijd

5 likes

Of avocado’s in een netje in de aanbieding

2 likes

Soieso fruit uit de supermarkt vermijden. Gewoon op de markt of bij een groente boer halen.

4 likes

20 minuten phoe phoe. Nee doe me dan idd maar die smakeloze harde shit uit de winkel ipv die wereldreis.

8 likes

Kun je zulke droogrekken chill gebruiken bij alle kledingmaten?

Ik gebruik altijd zo’n rek voor m’n was maar t-shirts in maat L passen daar in de breedte vaak maar net op. Heb je iets aan zo’n ding (naast ondergoed en sokken) als je grotere maten draagt of is dit yet another ding dat kut ontworpen is voor iedereen boven een bepaalde kledingmaat?

1 like

Volgens mij is deze wel klein. Het lijkt op degene die m’n moeder heeft en die hebben XL en dat past ook nooit lekker

2 likes

Ja lijkt me echt kut als dat nooit goed past want dan droogt alles zo kreukelig op en duurt het ook veel langer natuurlijk

3 likes

Ik gebruik die andere en grotere dingen hang ik op met wasknijpers. Wel goed strijken daarna

4 likes

Het zal vast nog erger zijn wanneer je kleding groter is, ik draag maat xs/s en bij mij passen veel dingen er al niet goed op? Ik moet bijna altijd wel dingen dubbel hangen of plooien. Ik heb wel zo’n toren. Het zijn eigenlijk sowieso ondingen dus, maar ja, een droger is weer milieuonvriendelijk dus we doen het er maar mee.

3 likes

Ohh ja deze heeft mijn moeder geloof ik, die zijn qua breedte praktischer inderdaad!

Is er een traditionele Nederlandse dans?

En geen gabber, jumpen. :stuck_out_tongue:

Klompendans

5 likes

Hahaha ik dacht dat dat ook iets van de laatste tijd was, maar

Work it, oma!

3 likes

Ik vind deze niet zo fijn (alleen voor handdoeken en theedoeken). Die van de action is beter, die heeft in het grote middelste gedeelte ‘strepen’ in de lengte. Daardoor kun je het beter kwijt, vind ik.

3 likes

Ik heb er zo 1 en 3XL past er makkelijk op.

Edit, maar ik hang wel alles dubbel, dus gebruik geen knijpers

4 likes

De vogeltjesdans is ook Nederlands.
371

Alleen maar klasse allemaal

5 likes

Na een bepaald aantal weken zwanger zijn mag je niet meer vliegen. Als cabinepersoneel/piloten zwanger zijn, mogen zij dan met vervroegd verlof? Of krijgen ze dan vervangend werk? Offfff heb je normaal gesproken sowieso al verlof tegen die tijd?

2 likes

Ik heb een hele grote maat en het past goed. Mijn rek komt van Ikea.

2 likes

Cabine moet meteen stoppen met vliegen zodra ze weten/melden dat ze zwanger zijn. Arbotechnisch is het niet verantwoord (boven je macht tillen, volle catering trolleys wat voelt als ±100kg tijdens een klim duwen/trekken, met turbulentie val je nog wel eens tegen een stoel aan dus zou gevaarlijk zijn als dit met je buik is) Maar er is natuurlijk ook straling.
Cockpit wordt afgeraden om in het eerste trimester te vliegen ivm straling. Daarna mogen ze tot, ik geloof, week 23 vliegen als ze hiervoor kiezen.
Zodra je niet meer vliegt krijg je vervangend werk. Bij de blauwe is het zo geregeld dat als je binnen een straal van 50km van Schiphol woont dat je vervangend werk rondom Schiphol krijgt. Woon je verder dan krijg je of thuiswerk of een functie op een uitzendbureau in de buurt van je huis waar ze contracten mee hebben.

23 likes