Dat pedante is voor mij een goede reden en verder is het een witte mannen bolwerk met contraire takes om het contrair zijn. Zoals over de toeslagenaffaire met dat gestoorde boek van Jesse Frederik.
Maar ik zie het ook vaak bij AirPods.
En waarom hou je dan niet gewoon je telefoon bij je oor als je microfoon het niet doet?
Oh ja dan is het wel vaag, geen idee.
Nou je hebt al oortjes in, dus daarom hou je hem niet bij je oor.
Ik zie dat ook vaak en denk oprecht dat die mensen het gewoon echt niet snappen.
Ik ben dus aan het afvallen. Maar waar gaat mn vet eigenlijk heen…
Dat adem, pies en zweet je uit!
Oh vet! Ben even wat extra ademen brb
Lekker je vet over mensen heen hijgen!
Is het geen corona wat je over je heen gehijgd krijgt, is het wel vet. Zijn nergens meer veilig.
Moet nu denken aan die aflevering van Doctor Who dat mensen pillen slikken om af te vallen en 's nachts verandert hun vet dan in schattige, kleine blobjes die weglopen.
Gele kiwi’s zijn niet het hele jaar verkrijgbaar. Pas weer vanaf mei ongeveer
En dan weer tot december/januari.
Kiwi Gold is van november tot en met februari beschikbaar uit Italië en van begin mei tot en met september uit Chili en Nieuw-Zeeland.
Same, weken terug een kilo groene kiwi’s gekocht en nog steeds keihard. Echt, never trust fruit in de aanbieding. Zelfde gezeik als met die gore mandarijnen altijd
Of avocado’s in een netje in de aanbieding
Soieso fruit uit de supermarkt vermijden. Gewoon op de markt of bij een groente boer halen.
20 minuten phoe phoe. Nee doe me dan idd maar die smakeloze harde shit uit de winkel ipv die wereldreis.
Kun je zulke droogrekken chill gebruiken bij alle kledingmaten?
Ik gebruik altijd zo’n rek voor m’n was maar t-shirts in maat L passen daar in de breedte vaak maar net op. Heb je iets aan zo’n ding (naast ondergoed en sokken) als je grotere maten draagt of is dit yet another ding dat kut ontworpen is voor iedereen boven een bepaalde kledingmaat?
Volgens mij is deze wel klein. Het lijkt op degene die m’n moeder heeft en die hebben XL en dat past ook nooit lekker
Ja lijkt me echt kut als dat nooit goed past want dan droogt alles zo kreukelig op en duurt het ook veel langer natuurlijk
Ik gebruik die andere en grotere dingen hang ik op met wasknijpers. Wel goed strijken daarna