Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Het zal vast nog erger zijn wanneer je kleding groter is, ik draag maat xs/s en bij mij passen veel dingen er al niet goed op? Ik moet bijna altijd wel dingen dubbel hangen of plooien. Ik heb wel zo’n toren. Het zijn eigenlijk sowieso ondingen dus, maar ja, een droger is weer milieuonvriendelijk dus we doen het er maar mee.

3 likes

Ohh ja deze heeft mijn moeder geloof ik, die zijn qua breedte praktischer inderdaad!

Is er een traditionele Nederlandse dans?

En geen gabber, jumpen. :stuck_out_tongue:

Klompendans

5 likes

Hahaha ik dacht dat dat ook iets van de laatste tijd was, maar

Work it, oma!

3 likes

Ik vind deze niet zo fijn (alleen voor handdoeken en theedoeken). Die van de action is beter, die heeft in het grote middelste gedeelte ‘strepen’ in de lengte. Daardoor kun je het beter kwijt, vind ik.

3 likes

Ik heb er zo 1 en 3XL past er makkelijk op.

Edit, maar ik hang wel alles dubbel, dus gebruik geen knijpers

4 likes

De vogeltjesdans is ook Nederlands.
371

Alleen maar klasse allemaal

5 likes

Na een bepaald aantal weken zwanger zijn mag je niet meer vliegen. Als cabinepersoneel/piloten zwanger zijn, mogen zij dan met vervroegd verlof? Of krijgen ze dan vervangend werk? Offfff heb je normaal gesproken sowieso al verlof tegen die tijd?

2 likes

Ik heb een hele grote maat en het past goed. Mijn rek komt van Ikea.

2 likes

Cabine moet meteen stoppen met vliegen zodra ze weten/melden dat ze zwanger zijn. Arbotechnisch is het niet verantwoord (boven je macht tillen, volle catering trolleys wat voelt als ±100kg tijdens een klim duwen/trekken, met turbulentie val je nog wel eens tegen een stoel aan dus zou gevaarlijk zijn als dit met je buik is) Maar er is natuurlijk ook straling.
Cockpit wordt afgeraden om in het eerste trimester te vliegen ivm straling. Daarna mogen ze tot, ik geloof, week 23 vliegen als ze hiervoor kiezen.
Zodra je niet meer vliegt krijg je vervangend werk. Bij de blauwe is het zo geregeld dat als je binnen een straal van 50km van Schiphol woont dat je vervangend werk rondom Schiphol krijgt. Woon je verder dan krijg je of thuiswerk of een functie op een uitzendbureau in de buurt van je huis waar ze contracten mee hebben.

23 likes

Oh wow nu je dit zo zegt klinkt het super logisch dat je meteen al niet meer mag vliegen, ik had daar helemaal niet zo over nagedacht. Bedankt voor de uitleg!

3 likes

Ik denk dat cockpit ook niet altijd heel fijn is omdat je een 5 puntsgordel hebt. Kan me voorstellen dat bij vrouwen waarbij de buik snel groeit het niet meer confortabel is.

@kaneel

Ik hang T-shirts vaak gewoon op kledinghangers aan het rek, dan kan ik ook meer was kwijt in één droogbeurt. Misschien ook een optie?

7 likes

Hoe werkt het dat een BN-er ineens overaaaal geplugd wordt? Bijv zo een Samantha Steenwijk maar nu ook Edson da Graca (ineens zit hij bij ieder programma, presenteert Holland bakt kids). Wie is hij. Wie bepaalt: “wat leuk als je hem ineens op iedere zender ziet!”

1 like

Dit is gewoon hoe de mediawereld werkt haha. Als je 1x ergens verschijnt (ook al ben je ‘niemand’) en je presteert goed of je doet het zoals ze willen, dan is de kans nogal groot dat een redacteur de volgende keer denkt: nou lekker makkelijk, we bellen Pietje weer want die was de vorige keer ook zo leuk! Zelfde geldt voor de experts die aanschuiven bij talkshows om hun licht te schijnen op een onderwerp, zijn ook altijd dezelfde mensen

2 likes

Ja zoiets zal het zijn, nou ik ben juist direct Edson-moe, wie denkt dat dit een goed idee is?

2 likes

Kan ook te maken hebben met een campagne. Als ik nu bijv een nieuwe single uitbreng gaat m’n manager bellen of ik daarover mag komen vertellen bij koffietijd, een smoothie mag komen maken bij life4you, mag komen zingen bij 538 en savonds vertellen over een negatieve ervaring in de showbizzwereld bij Humberto.

Weet niet of deze programma’s logisch gekozen zijn maar misschien spreekt mijn single een hele brede doelgroep aan haha

11 likes

De campagne denk ik ook want zodra er een nieuwe film is oid dan zie je ook al die niet zlke aanwezige artiesten in allerlei tijdschriften staan met interviews. Dan nog wat naweeën met (goede) kritieken en als er dan een prijs gewonnen is ook en dan is het weer stil.

1 like

Stuur je bij een tweeling geboren 1 of 2 geboortekaartjes?

3 likes