Nou ik heb dat in mijn omgeving nog nooit gezien, erger me er altijd aan haha. Aan de andere kant, hebben ze dan ook een soort go go gadget schep ergens? En waar laten ze het dan? Hebben ze ook een rol paardendrol size poepzakjes bij zich? Zoveel vragen op deze zondagochtend.
Soms hebben ze zakken onder hun staart hangen
Nee ik heb dat ook nog nooit gezien hoor, maar vaak worden ze pas ingezet als er al iets te doen is in de stad, dus ik denk dat ze er gewoon nooit tijd voor hebben?
Je vragen zijn al veel beantwoord maar nog een toevoeging over hoe je het water in gaat:
Ik doe toevallig net een cursus maar bij onze boot kan je niet achterover van de boot af, dus wij moeten staand 1 grote stap naar voren maken, en dan val je een soort van het water in.
Wij hebben ook geen snorkel bij ons, maar las in de theorie wel dat dit inderdaad wel aanbevolen wordt.
Dit dacht ik ook, maar is dit niet vooral bij het koninklijk huis? Daar hebben ze iig een soort emmer vast aan hun bips met de koets ⊠maar geen idee hoe het met politie paarden zit waardevolle toevoeging weer, haha
Oh nu ben ik wel benieuwd wat voor cursus het is. Ben zelf duikinstructrice geweest en het is bij padi iig verplicht om ook een snorkel te hebben, dan moet je ook oefenen met wisselen tussen snorkel en regulator. Veel plezier nog!
Over de politiepaarden, ik woon in de buurt van stallen van politiepaarden, ze lopen heel vaak rustig langs maar ik heb ze het nog nooit zien opruimen eigenijk.
Mensen die door roken zoân verrookte schorre stem hebben - krijgen die hun eigen stem weer terug als ze stoppen of is het rookstem forever?
Mn collega van 62 is 3 jaar terug gestopt met roken en haar stem is veeel hoger en rustiger geworden inmiddels, eigenlijk na een maand of 4 hoorde je dat al. Maar helemaal kraakvrij is ie niet.
Edit: zij rookte sinds dr 13e en klonk dus ook heel erg zware shag whiskeytje
Door te roken komt er slijm op je stembanden, daardoor klink je sowieso al anders maar ga je vaak ook compenseren. Slijm kan na het stoppen vanzelf wel oplossen (duurt wel ff), als mensen door het slijm heel lang verkeerd hebben gepraat kan er permanente schade zijn ontstaan, of ze zijn niet meer gewend om zonder slijm te spreken en gaan daardoor hun stembanden beschadigen. Maar over het algemeen gaat het ergste randje ârokersstemâ eraf, worden de stembanden weer wat lichter en klinkt het daardoor helderder.
Maar dat is wel de beknopte versie voor de grootste groep mensen, je hebt veel varianten natuurlijk
Volgens mij zijn die verplicht gratis verzending aan te bieden. Tenminste zoiets hoorde ik een keer van een collega wiens partner via bol.com wou verkopen
Ja klopt wat @Sensatie zegt, is verplicht. Bol.com heel streng achter de schermen. Je kunt ook niet de prijs dan gewoon hoger maken want als de prijzen teveel afwijken van andere aanbieders worden je producten niet getoond
Nouja niemand dwingt ze hun producten via dat platform aan te bieden hé. Ze verdienen er alsnog aan. Maar als je echt merken wil steunen kun je beter via hun eigen shop bestellen in de meeste gevallen.
Ik vind bol.com ook niet âsympathiekâ meer en vermijd ze zoveel mogelijk. Als je een product op Bol vindt dan staat er vaak wie de verkopende partij is (bijv âpapierenbloemenwinkel.nlâ). Ik ga dan vaak naar hun site en bestel daar. De prijs is dan vaak die van Bol minus de âgratisâ verzendkosten. Ik weet niet of Bol commissie inhoudt, maar als ik ze die kan onthouden, doe ik het graag
Van SSI! Bij ons stond het wel in de theorie genoemd maar heb van de duikinstructeur er helemaal niks over gehoord.
Dankjewel! We hebben de open water cursus ondertussen afgerond, en gaan morgen nog 2 extra duiken doen omdat we het zo leuk vinden.
Zou dat niet komen omdat die landen goed zijn die sport ?
Bv in Belgie is wielrennen/veldcross, tennis en voetbal heel populair. Daar zijn ( waren ) we goed in.
Specifiek over voetbal in Amerika: ik heb eens gehoord van iemand in mijn omgeving die in marketing zit dat het daar niet zo populair is omdat de wedstrijden commercieel niet interessant zijn voor adverteerders. Bij een voetbalmatch is er eigenlijk enkel tv-reclame mogelijk voor en na de match en in de helft. Dan zijn pakweg basketbalwedstrijden die bestaan uit 4 kwarten meer geschikt om reclamepauzes in te lassen.
En meer tv-zendtijd + meer reclame-inkomsten voor de sport zelf zorgen er waarschijnlijk voor dat meer mensen de sport kennen en die als aantrekkelijk beschouwen waardoor het aantal beoefenaars stijgt.
Als je zo zenuwachtig bent dat je âje hart in je keel voelt kloppenâ en het ook hoorbaar is als je praat omdat je adem dan heel hoog zit: ik dacht altijd dat dat kwam omdat je hartslag dan extreem hoog was.
Maar nu heb ik sinds een tijdje een horloge met hartslagmeter en blijkt dat mijn hartslag op die momenten niet per se heel hoog is.
Wat is het dan dat je je hart zo voelt bonken?
Omdat in een stressvolle situatie de pompkracht van je hart ook wordt verhoogd (naast je bloeddruk en ademhaling), waardoor je deze kan voelen.
Ik vraag me tijd af of mensen zelf altijd naar het nieuws stappen als ze iets âslimsâ zoals onderstaand doen en denken âkijk mij eens even iets goeds doenâ of dat iemand anders dat oppikt en ermee naar het AD gaat.
âJe koffer staat bij band 7â, appt Jasmijn (29) naar wildvreemden (maar daar is Schiphol niet blij mee)
los van het bericht vind ik dit toch weer zo stom, iemand probeert het op te lossen maar schiphol gaat daar dan weer tegenin, terwijl die koffers door iedere gek kunnen worden meegenomen, echt stom.