Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ah ja, dat klinkt idd als een goede optie om te schuiven. Wel jammer dat het dan via de directie moet, je voelt je al zo kwetsbaar.

Ik heb na mijn studie bij een ks gewerkt en was toen al in therapie. Het was via een uitzendbureau en durfde het niet te vertellen. Dus heb toen gezegd dat ik wekelijks fysiotherapie had. Uitzendbureau gaf aan dat ik dan die dag als niet beschik moest opgeven. Zo kon ik die dag naar therapie, maar kon daardoor dus wel minder uren werken.

Nu sta ik op een wachtlijst en weet dat ik het met mijn huidige werk straks prima kan regelen, maar vroeg me ineens af hoe je dat doet bij minder flexibel werk zonder gelijk maar helemaal niet te werken die dag zoals ik vroeger deed.

1 like

Zouden zij flink kunnen bestellen??? Hahaha

5 likes

Jagen in het kroondomein. Tenminste in het najaar

5 likes

Ik weet alleen dat ze koks hebben vanuit de marechaussee. Maar een puber zal zijn/haar weg wel vinden naar snacks denk ik. :joy:

2 likes

Je moet wel tijd krijgen om sommige afspraken te kunnen plannen die niet anders dan buiten werktijd kunnen (tandarts, huisarts etc). Maar dat is natuurlijk maar af en toe. Het zal per werkgever verschillen, maar ik denk dat er ook werkgevers zijn die bij zoiets structureels zeggen dat je dan een contract krijgt voor 1 uur minder in de week.

2 likes

Dat is natuurlijk ook een prima oplossing in alle situaties, want je werkt dan immers ook niet. Het ging me meer om hoe je dat regelt bij een baan waar je er lastig of niet even tussenuit kunt.

1 like

Aflikken, omdraaien en dan opeten :heart:

4 likes

Huh zijn er mensen die 1 pringle per keer eten? Ik eet ze niet vaak, maar als ik ze eet, prop ik ze per torentje van 10 per erin.

25 likes

Hahaha ja ik :joy:

6 likes

Ik eet alle chips met 1 chipje per keer, zelfs van die frietjes.

13 likes

Dan mis je juist het hele lekkere aan de textuur! Die moet je naar binnen lepelen.

8 likes

Ik heb even berekend hoeveel tien euro aan pringles is, dat is ruim een meter!

5 likes

Jij:
Tiktok

7 likes

Het lekkerste aan Pringles is die zoute laag van elk chipje af likken totdat de chips helemaal zompig is.

9 likes

gatverrrrrr dit is echt een misdaad tegen de mensheid bel amnesty

8 likes

Ik wist ook eigenlijk wel dat dit in het TMI of biechttopic moest :smiling_face_with_tear:.

1 like

Een collega van mij likt ze af, kauwt erop en bewaard dan een stuk of gekauwde pringles in dr holle kies, spuugt dat weer uit op een nieuwe pringle, andere pringle erop en dan heeft de een soort gekauwde pringle burger. Echt iets voor jou dan

10 likes

Haha wat.

3 likes

Sorry, maar dit is een grond voor ontslag op staande voet.

19 likes

Dit deed ik vroeger met pepernoten :nauseated_face: :rofl:

4 likes