Jagen in het kroondomein. Tenminste in het najaar
Ik weet alleen dat ze koks hebben vanuit de marechaussee. Maar een puber zal zijn/haar weg wel vinden naar snacks denk ik. ![]()
Je moet wel tijd krijgen om sommige afspraken te kunnen plannen die niet anders dan buiten werktijd kunnen (tandarts, huisarts etc). Maar dat is natuurlijk maar af en toe. Het zal per werkgever verschillen, maar ik denk dat er ook werkgevers zijn die bij zoiets structureels zeggen dat je dan een contract krijgt voor 1 uur minder in de week.
Dat is natuurlijk ook een prima oplossing in alle situaties, want je werkt dan immers ook niet. Het ging me meer om hoe je dat regelt bij een baan waar je er lastig of niet even tussenuit kunt.
Aflikken, omdraaien en dan opeten ![]()
Huh zijn er mensen die 1 pringle per keer eten? Ik eet ze niet vaak, maar als ik ze eet, prop ik ze per torentje van 10 per erin.
Hahaha ja ik ![]()
Ik eet alle chips met 1 chipje per keer, zelfs van die frietjes.
Dan mis je juist het hele lekkere aan de textuur! Die moet je naar binnen lepelen.
Ik heb even berekend hoeveel tien euro aan pringles is, dat is ruim een meter!
Het lekkerste aan Pringles is die zoute laag van elk chipje af likken totdat de chips helemaal zompig is.
gatverrrrrr dit is echt een misdaad tegen de mensheid bel amnesty
Ik wist ook eigenlijk wel dat dit in het TMI of biechttopic moest
.
Een collega van mij likt ze af, kauwt erop en bewaard dan een stuk of gekauwde pringles in dr holle kies, spuugt dat weer uit op een nieuwe pringle, andere pringle erop en dan heeft de een soort gekauwde pringle burger. Echt iets voor jou dan
Haha wat.
Sorry, maar dit is een grond voor ontslag op staande voet.
Dit deed ik vroeger met pepernoten
![]()
Hahahaha omg same
Kinderen zijn echt nasty jo
Ja ze vertelde het laatst omdat een andere collega pringles zat te eten, heb dit op mn netvlies gebrand nu