Hahahaha omg same
Kinderen zijn echt nasty jo
Hahahaha omg same
Kinderen zijn echt nasty jo
Ja ze vertelde het laatst omdat een andere collega pringles zat te eten, heb dit op mn netvlies gebrand nu
Vind je het erg als ik dit een duimpje geef.
Want jij doet dit ook??
Nee joh ik dacht ik probeer dat ding ook eens op sarcastische wijze.
Ik ook een dan even opwarmen op de verwarming ![]()
Haha ja zo zakelijk zijn ze op mijn werk niet hoor, voelt soms meer als familie dan als collega’s dus snap wel dat mensen zich comfortabel voelen ![]()
Hahaha ik deed dit ook als kind. Zo ranzig
Moest er laatst nog aan denken dat ik dit als kind zo lekker vond maar het ging me te ver het nog eens uit te proberen ![]()
Je wasmiddel gaat ook via het vakje de trommel in maar die trommel pompt niet de hele tijd water af. Dus wat er in die trommel zit reinigt wel en wordt pas later gespoeld en komt er weer schoon water bij
Ik strooi vaak soda op een vaatdoekje en leg dat in de trommel, dan valt t er niet door
De materie maakt niet uit: vloeibaar of poeder. Het wordt gewoon de hele trommel doorgepompt zodra er water bij komt dus dat het erdoor valt betekent niet dat ‘t foetsie is.
wow haha ik staar al 2 min naar zee plaatje maar zie nu staan zeep laatje
Hoe gaat dat nu met mensen die all-in huren? Doen verhuurorganisaties of huurbazen hier iets mee? Als in, mogen ze de prijs ineens verhogen, of van huurders eisen om de verwarming op een max temperatuur te zeggen om de kosten te drukken o.i.d.? Of is dit gewoon risico van het vak?
Volgens mij mag de huur jaarlijks met 2,3% verhoogd worden, dus dat zullen ze sowieso wel doen en verder hebben ze denk ik pech? Risico van het vak ofzo.
Ik denk dat het net als met servicekosten is. Je kale huur is bedrag X en servicekosten bedrag Y. Kale huur mag dan met max. 2,3% omhoog, maar je servicekosten kunnen meer stijgen.
Ik denk dat de energiekosten bij all-in gewoon een veel groter deel van de huur gaan vormen zonder dat de kale huur onterecht omhoog gaat.
Ik kreeg een verhoging van de servicekosten van 36 euro. (Particulier all in, ik verbruik weinig)
Ik huur all in maar krijg elk jaar gewoon een narekening. Dit jaar kreeg ik terug van vorig jaar maar volgend jaar zal ik wel wat bij moeten betalen.
Waarom is het Gooi eigenlijk zo rijk? Zijn daar langzamerhand rijke mensen naartoe getrokken of is het vanwege handel altijd een rijke streek geweest ofzo?
ik kom toevallig uit de buurt
Heel vroeger was het geloof ik gewoon boerenland, maar uiteindelijk was er zo rond 17/18e eeuw in navolging van andere Europese landen vraag naar buitenhuizen voor de elite van Amsterdam. Die zijn er rond die tijd gebouwd, omdat het dicht bij Amsterdam ligt, de lucht er schoon was (ittot industrie en havens in de steden), het landschap uniek is (bossen en heiden en hoogteverschillen)en het er niet zo bloedheet/vies werd zoals in de stad.
Als je langs de Vecht of de Eem (rivieren) fietst/rijdt kan je nog heel veel van die huizen zien, het gooi is ‘het land tussen vecht en Eem’ dus vooral langs die rivieren staan enorm veel enorm grote huizen. Die huizen werden vooral bewoont in de zomer en stonden verder leeg, tot 18nogwat toen de stoomtrein en tram in opkomst waren en het ineens geen dag meer duurde per koets om er te komen. Dus de elite kwam er vaker, er kwam meer vraag en zoals we dat kennen verjoeg dat veel armere bewoners.
Geloof dat er ook ontzettend veel kunstenaars zijn gaan wonen na 1900, en andere culturele elite. Weet niet of dat samenhangt met Hilversum als mediastad of dat dat geen verband heeft. Inmiddels woont natuurlijk half BNland er vanwege de locatie, privacy, nabijheid van Amsterdam/Schiphol en het prestige van de postcodes.
Haha omg dit is bij mijn ouderlijk dorp ook een ding. Er loopt een grote weg door het dorp en alles links daarvan heeft postcode X en alles rechts daarvan heeft postcode Y. Toen ik bij de Appie achter de kassa zat moest je iemands postcode intypen om airmiles te verzilveren. Die dame wist haar postcode niet meer, maar ze wilde wel even benadrukken dat ze absoluut niet in postcodegebied Y woonde.