Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ja dat is ook lullig. Alsof ze niet willen dat mensen hun koffers niet krijgen. Heel naar.

2 likes

Waarom wil Schiphol dat niet? Kan het artikel niet lezen

6 likes

haha man waarom huurt Schiphol niet een blikje puisterige tieners in voor 6.00 per uur om dit even te doen, lijkt me toch moeten kunnen

2 likes

vanwege privacy :woman_shrugging: en ze willen niet dat mensen in de bagagehal komen. Maar ik denk dat ze vooral geen extra aandacht voor dit fiasco willen.

4 likes

Ik geloof dat ik dit op LinkedIn had gezien. Het ging best viral en dan pakken nieuwssites het al snel op.

2 likes

Ja en op Fadim, ging aardig viraal

1 like

Het is toch eigenlijk achterlijk dat die koffers daar gewoon nog staan, maar vervolgens wel zeggen: “nee maar dat is niet de bedoeling!!!” Als iemand een poging doet om de eigenaar te vinden. Get your shit together. Toen ik 2 weken geleden in de bagagehal stond schrok ik echt van de hoeveelheid koffers die daar stonden.

2 likes

@kleinmeisje @Noor Aha! Zo kan het natuuijk ook gaan ja, haha.

Ja dat vind ik zo gek! Die aandacht is er toch wel. Nu lijkt het alsof ze het proberen te verbergen wat nog achtelijker is.

Komt vanwege de Britse invloeden. Pakistan en India zijn beide onderdeel geweest van het Brits Indie. De Engelsen hebben daar hun gewoonten achter gelaten. Onder andere cricket. Voetbal is daar totaal niet populair (maar begint nu wel op te komen). In Pakistan krijg je als kind zijnde als een cricketbat in je handen geduwd, zoals je hier een voetbal krijgt.

4 likes

Waarom willen mensen geparfumeerd wc-papier? Of nog erger, geparfumeerd maandverband??

Waarom lopen sommige mensen zo op hun tenen? Alsof ze een soort extra huppeltje doen lijkt het en te lang op de bal van voet blijven staan. Is dat door basketbal of voetbal of is het stoer om een reden of iets?

2 likes

Ja daar mag je best de verleden tijd voor gebruiken.

9 likes

Mijn vriend liep vroeger zo, hij heeft er geen reden voor was zijn natuurlijke loopje. Het zag er alleen niet stoer uit, meer als een kreupele kikker.

4 likes

Ik doe dat en als kind was de reden dat mn achillespezen te kort waren, maar inmiddels omdat ik te lui ben om stretchoefeningen te doen

3 likes

Ene vriendin van me deed dat vroeger ook en dat was een overblijfsel van ballet. Mss dat meer mensen dat hebben?

4 likes

Ok ik snap dat het vreemd klinkt maar toen ik in China woonde snapte ik nooit wat ik kocht dus kocht ik soms ook geparfumeerd maandverband (lavendel) en ik vond het best fijn? Het ruikt lekker als je een nieuwe openmaakt en daarna is er geen verschil met normaal maandverband.

1 like

Nou ik heb ooit eens per ongeluk geparfumeerd maandverband gekocht en ik vond dat je dat echt heel de tijd bleef ruiken :smiley: Maar ik ben ook nogal gevoelig aan geur.

1 like

Ik loop op mijn tenen wanneer ik traploop. Waarom weet ik niet. Misschien omdat ik stijve enkels heb :woman_shrugging:t2:

2 likes

Het is ook slecht voor je doos en vooral totaal debiel om vrouwen aan te praten dat hun vagina niet normaal is/stinkt

13 likes

Ik dacht dat iedereen op z’n tenen de trap op liep?

9 likes