Dankjewel voor de uitgebreide uitleg! Ik was er gisteren en je kijkt toch altijd je ogen uit.
Ah interessant! Van bergen wist ik het wel idd, maar Laren en Oosterbeek niet. Cool dat ze zich ook afzetten tegen de bestaande kunst.
@George hahahahhaa Nice. In een dorp/stad vlak bij Utrecht hangt de prestige samen met aan welke kant van het spoor je woont. Zuid van het spoor is pauper, noord (nurrrt uitgesproken door deze mensen) is waar ons soort mensen woont.
Hahah nou dit was dus Bergen, ligt gewoon aan de kunstenaars dus.
De plaats in Zeeland is Domburg!
Huh is het niet Kats?
Volgens mij was Domburg echt zoān kunstenaarsoord eind 19e eeuw. Daar heb je nog steeds relatief dure winkels, beetje een elitebadplaats. Van Kats weet ik het eigenlijk niet.
Ik vraag mij af hoe Albert Heijn verdient aan de koopzegels: Is dit klantenbinding en geven de meeste mensen de zegels uit om boodschappen mee te betalen waardoor dit voldoende loont?
Maar wat als ik ze uit laat betalen, inclusief rente, draait de AH dan verlies op de rente die zij mij betalen? Of belegt de AH met mijn zegelgeld?
Klantenbinding en je doet boodschappen waar je bovenop zegels koopt. Alleen het rendement betaalt AH. Ik denk niet dat ze daar verlies op maken vs de uitgaven van klanten die terugkomen om zegels te sparen.
Ik denk ook wel dat mensen het vergeten, bijvoorbeeld bij overlijden.
Niemand weet dat ik ā¬66,- aan koopzegels heb staan (toevallig net gekeken).
Is toch rendement voor 22 mensen.
Maar is het ook niet een enorme kans voor Albert Heijn om dat geld zelf weer te beleggen zoals pensioenfondsen dat doen? Want tenslotte maak je met veel geld meer geld.
Ik denk ook dat persoonlijke informatie heel veel waard is, dat rente āverliesā nemen ze dan gewoon voor lief.
En dan heb ik ook nog eens een abonnement genomen op Albert Heijn premium!!! Wat een onzin
Dat heb ik ook.
Maar ik haal het er wel uit. Premium kost ā¬12 per jaar en ik heb ā¬65 extra rente op mān koopzegels. Dus ruim ā¬50 waar ik niks voor heb hoeven doen.
Daarnaast krijg je extra producten in je bonusbox (dat zijn bij mij meestal producten die ik toch wel koop) en daar heb ik ook al ruim ā¬300 ākortingā op gekregen.
Nu scheelt het wel dat ik een gezin heb, dus voor redelijk wat geld boodschappen doe. Kan me voorstellen dat wanneer je alleen of met zān tweeĆ«n bent het niet zoveel oplevert.
Ik heb nog geen idee of ik er het er uit ga halen. Ik ga altijd naar de plus, maar die gaat weg en dan wordt de Albert Heijn weer de dichtstbijzijnde winkel. Ik vind het makkelijk sparen, maar ⬠0,20 per euro is natuurlijk wel veel extra en dan worden de boodschappen ook weer āduurderā
Ja dat klopt, is ook veel geld.
Het is echt een afweging die je voor jezelf moet maken
.
Ik kan gewoon echt niet sparen. Ik ga bijvoorbeeld geen ā¬40 pinnen voor in een spaarpot, maar dat geld mis ik niet als ik toch al voor ā¬200 booschappen heb gedaan.
En dan laat ik het 1x in de zoveel tijd uitbetalen en doe ik het wel in een spaarpot.
Je kunt het dubbel sparen trouwens wel uitzetten. Dus als je merkt dat het teveel is, of wanneer je even wat krapper zit kun je het uitzetten.
Edit: met niet missen bedoel ik dat ik dan toch al veel geld kwijt ben, dan gaat het gewoon op de grote hoop zeg maar.
Ja ik snap je wel! Vooral als je grote boodschappen doet gaat het echt snel
Je kan in de app zien hoeveel je er mee hebt bespaard! Alhoewel ik die bonusbox wel twijfelachtig vind want die heb je ook zonder premium, maar dan minder aanbiedingen.
Ik ben door dit forum die hele bonuskaart en alles gaan activeren. Ja ik spaar wel elke maand maar zoals iemand hier al zegt ik zou nooit een spaarpotje met contant geld ofzo hebben liggen en ik ga altijd naar de AH en vind het zo ideaal. Al een paar keer laten uitbetalen, vooral toen het nog alleen contant kon en dat in andere europese landen nogal goed van pas kan komen. Al vind ik die persoonlijke bonusbox mwah. Maar wel weer chill dat het idd meestal producten zijn die je eerder hebt gekocht.
Wij sparen ook sinds een tijd koopzegels, vind dat zo handig want het gaat automatisch bij onze weekboodschappen, dus ik hoef er niet aan te denken. Vorig jaar uit laten betalen vlak voor de vakantie en dat maakte wel dat we fijner op vakantie gingen (minder zorgen dat boodschappen daar duurder waren etc)
Wij hebben geen mega inkomen en vind dit een fijne, voor mij een beetje verborgen manier om te sparen
Waarom zeggen ze in amerika salarissen per jaar?