Een collega van mij likt ze af, kauwt erop en bewaard dan een stuk of gekauwde pringles in dr holle kies, spuugt dat weer uit op een nieuwe pringle, andere pringle erop en dan heeft de een soort gekauwde pringle burger. Echt iets voor jou dan
Haha wat.
Sorry, maar dit is een grond voor ontslag op staande voet.
Dit deed ik vroeger met pepernoten
Hahahaha omg same
Kinderen zijn echt nasty jo
Ja ze vertelde het laatst omdat een andere collega pringles zat te eten, heb dit op mn netvlies gebrand nu
Vind je het erg als ik dit een duimpje geef.
Want jij doet dit ook??
Nee joh ik dacht ik probeer dat ding ook eens op sarcastische wijze.
I mean… ik deed dit vroeger ook als kind maar als iemand het aan me zou vragen (zeker collega’s) zou ik het 100% ontkennen en zeggen dat ik chips als een normaal persoon eet. Dat iemand dit in zakelijke context toe zou geven gaat me de pet te boven hahaha
Ik ook een dan even opwarmen op de verwarming
Haha ja zo zakelijk zijn ze op mijn werk niet hoor, voelt soms meer als familie dan als collega’s dus snap wel dat mensen zich comfortabel voelen
Ik heb mijn bezorger net fooi gegeven via de thuisbezorgd app. Maar zien ze dan bij het restaurant wie hoeveel fooi heeft gekregen. Kunnen ze ook makkelijk in eigen zak steken toch?
Hahaha ik deed dit ook als kind. Zo ranzig Moest er laatst nog aan denken dat ik dit als kind zo lekker vond maar het ging me te ver het nog eens uit te proberen
Je wasmiddel gaat ook via het vakje de trommel in maar die trommel pompt niet de hele tijd water af. Dus wat er in die trommel zit reinigt wel en wordt pas later gespoeld en komt er weer schoon water bij
Ik strooi vaak soda op een vaatdoekje en leg dat in de trommel, dan valt t er niet door
De materie maakt niet uit: vloeibaar of poeder. Het wordt gewoon de hele trommel doorgepompt zodra er water bij komt dus dat het erdoor valt betekent niet dat ‘t foetsie is.
wow haha ik staar al 2 min naar zee plaatje maar zie nu staan zeep laatje
Hoe gaat dat nu met mensen die all-in huren? Doen verhuurorganisaties of huurbazen hier iets mee? Als in, mogen ze de prijs ineens verhogen, of van huurders eisen om de verwarming op een max temperatuur te zeggen om de kosten te drukken o.i.d.? Of is dit gewoon risico van het vak?
Volgens mij mag de huur jaarlijks met 2,3% verhoogd worden, dus dat zullen ze sowieso wel doen en verder hebben ze denk ik pech? Risico van het vak ofzo.