Ja, zo nostalgisch en ook weer kopjes ophalen. Dat was na pietengym de leukste dag van het jaar. Ik voelde mij dan zo volwassen en stoer
Bij ons is het per klas een klusje die kinderen mogen doen. Ze vinden het nog steeds geweldig!!
bij ons moest groep 8 op vrijdag het afval uit de klas wegbrengen ofzo? de ene keer was het de papierbak en de andere keer de bio container ofzo? die wilde nooit iemand legen want dat stonk natuurlijk haha.
en we moesten de kleuters voorlezen in groep 8! dan voelde ik me echt heel cool dan mocht je een prentenboek uitzoeken en een leuk plekje bij de kleuters zoeken en dan met drie/vier van die kleintjes een halfuur voorlezen, zo leuk!
Nee dit klusje niet helaas maar wel de gore afwas van de juffen en meesters doen. Koffiekopjes en aangekoekte cup A soup. Dat vind ik achteraf gezien wel heel raar eigenlijk?
Ja, dit moesten wij ook doen!! Herinner het me door jouw post. Idd best vreemd.
Ik had als taakje in groep 8 de boodschappen buiten de deur (winkelcentrum was naast de school) en toen moest ik dus weleens sigaretten kopen voor de meester. Oh die âgoeie ouwe tijdâ
Ik moest net verplicht GTST kijken bij mijn moeder en ik zag iemand in politie uniform. Is dat hetzelfde uniform dat agenten op straat dragen of zijn er wel bepaalde aanpassingen? En ik kan me voorstellen dat niemand per se deze inside info heeft maar hoe komt dit tot stand. Sturen de producers van GTST de landelijke politie een mail van: joe mogen wij een uniform gebruiken, of zijn hier speciale richtlijnen voor?
Was ook wel benieuwd, blijkbaar moet je een aanvraag doen idd bij de politie zelf: Hoe kan ik een politieauto of uniform aanvragen voor een mediaproductie? | politie.nl
Dankje! De aanvraag duurt maar 3 dagen. Dat valt nog mee, ik dacht dat hier wel maanden overheen zouden gaan
Wel eens met die klusjesopmerking hoor maar vind dan eigenlijk wel dat dit klusjes moeten zijn die nut hebben voor de hele school. Dus schoolborden schoonmaken ofzo. En niet gewoon de afwas doen voor de leraren
Wajo dat is wel heel vreemd. Dit heb ik op geen 1 school gezien, maar ook niet vaatwasser uitruimen ofzo. Doen de leerkrachten zelf.
Wel zijj er taakjes zoals de papierbak, fruitbak en prullenbak aan het einde van de dag in de containers legen.
Klusjes vinden mijn kinderen echt het leukste wat er is. Vegen, afwas, prullenbakken legen, was wegbrengen, theedoeken halen. Heerlijk. Als ze maar ff niet aan tafel hoeven te werken.
Schoolborden schoonmaken. What year is it
Dankje!
Ja ik mocht ook de afwas doen, en dat was een klusje waar ik al heel lang op zat te azen want dan kon ik stiekem suikerklontjes eten ondertussen! Wil echt niet weten hoeveel suiker ik naar binnen heb gewerkt in die tijd
(maar die aangekoekte soep was wel vies ja)
Het is heel moeilijk om een uniform te krijgen die een op een hetzelfde is als die van de echte politie. Zeker als er ânormale mensenâ bij de opnames zijn betrokken die van te voren niet weten dat er wordt opgenomen. Dan krijg je vaak een uniform van de vorige generatie oid. zelfde geldt voor politieautoâs. Je hoeft het niet altijd bij de politie aan te vragen, je hebt ook bedrijven die dit faciliteren. Maar die moeten zich uiteraard wel aan de regels houden!
Hoe je telefoon trilt. Ik moet het nog googelen.
Ik heb nog nooit iemand licht zien geven dus ik denk het laatste
Zwaarte loslaten. Maar zover ik weet kan je nooit helemaal verlicht zijn. Je ego is altijd aanwezig. (Correct me when wrong)
Ja of totale rust en acceptatie van alles ofzo?
Klopt! Dat blijft voor mensen die zichzelf verlicht noemen ook altijd een uitdaging. Je bewust zijn van je ego helpt je daarbij. Mits je jezelf dan niet als beter ziet dan een ander, want dat is dan weer je ego die praat.