is dit niet je iris/lens die sowieso wat uitsteekt?
Een oog is volgens mij niet perfect rond. Ik heb een hoge cilinder en mijn oog schijnt meer de vorm van een rugbybal te hebben?
Volgens mij gaat dat niet om je oogbol zelf maar het gedeelte in je oog waardoor je dingen kan zien.
Edit: begin te twijfelen nu. Kan geen goed plaatje op Google vinden. Bij sommige lijkt de oogbol ook een rugbybal en bij andere weer niet.
Zo komt die fairy aan haar vleugels
Niet alles heeft een reden. Niet makkelijk om mee to terms te komen maar het is zo.
Waarom zijn mannenfietsen nog steeds een ding? Een vrouwenfiets is toch 10x praktischer?
Ja lijkt me ook best pijnlijk als je met je pik op die stang komt.
Volgens mij waren mannenfietsen vroeger steviger vanwege de vorm. Maar ik dacht dat het nu niet meer uitmaakte vanwege betere materialen?
Sowieso lijkt mij een pik hebben vervelend. Vooral in de zomer als die zweet ballen tegen je benen blijven plakken.
Alsof zweettieten zo fijn zijn.
Ik ken via via iemand die de kunstacademie heeft gedaan en nu ook kunstenaar van beroep is, maar wat ze doet is dus rituelen opvoeren in bossen en zo, met andere vrouwen waarbij ze allemaal in gewaden gekleed zijn en geschminkt zijn, en ze hun âoerinstinctâ loslaten etc. Daar post ze dan regelmatig fotoâs van, die er heel professioneel uitzien. Ze gaat er ook vaak voor naar het buitenland.
En ik vraag me zo erg af hoe zij geld verdient
Ik kan nergens vinden dat je je ergens in kan schrijven of mee kan doen, of kunt komen kijken (evt tegen betaling). Ik zie ook nooit dat ze voor bepaalde organisaties werkt, of dat die âprojectenâ in dienst van iets staan, het lijkt altijd gewoon een âdingâ op zich dat ze zelf uitvoert.
Misschien is het antwoord gewoon simpel dat ze hier niets mee verdient en er nog een baantje naast heeft (dat weet ze dan heel goed verborgen te houden) of op een andere manier aan geld komt, maar er lijkt zoveel tijd en geld in te gaan zitten. En ja bla bla echte kunst maak je niet uit commercieel oogpunt maar toch. Ik kan me ook niet goed voorstellen dat je hier subsidie voor krijgt maar van de andere kant heb ik zelf ook voor projecten gewerkt (als werknemer) waarvan ik niet snapte dat ze subsidie kregen
Edit: en ik ken haar ook niet goed genoeg om het te vragen trouwens, ik volg haar vooral nog omdat ik het bizar/fascinerend vind.
Nee het lijkt me juist helemaal niet makkelijk verdiend, omdat ik geen idee heb hoe je hier ĂŒberhaupt aan zou kunnen verdienen. Terwijl het dus wel haar werk is.
Ik vind het inderdaad ook wel vaag gedoe hoor, maar dat vind ik van zoveel kunst. Ik ken genoeg theatermakers die vage dingen doen of bijvoorbeeld schilders, uiteenlopend van heel succesvol tot totaal niet succesvol (maar wel met passie door blijven gaan) maar daarbij snap ik wel hoe de constructie werkt van hoe je daar (al is het maar in theorie) je werk van kunt maken.
Maar bij haar snap ik dat niet (ik bedoel echt puur praktisch) omdat ze het in het luchtledige lijkt te doen.
Misschien word ze gesteund door mensen die dan van haar werk/haar persoon/visie weet ik het zijn? Dat ze zeg maar leeft van giften. Of een sugar daddy
Ik denk dat die andere vrouwen voor dat ritueel wel moeten betalen, maar meestal gaan dat soort âhekserijâ dingen een beetje in gesloten kringen.
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt!
Waarom Adriaan de acrobaat in Bassie & Adriaan nooit iets acrobatisch deedâŠ
(Voor B&A deed hij dat wel met the Crocksons, dus hij was echt acrobaat.)
Ja precies, dit zijn ze als the Crocksons! Maar in de series dus niet meer.
Ik de series oefent hij soms met op zijn handen lopen voor de caravan en van het caravantrapje af
Of hij springt lenig van een muurtje af, heel acrobatisch.