Volgens mij had ik hier ooit een poll over aangemaakt en de uitkomst was: 50-50%
Hoe aso, ook gewoon als diegene achter je net drinken of eten daar heeft liggen.
Waarom bellen mensen met hun telefoon voor hun gezicht (op kinhoogte, horizontaal) ipv aan hun oor?
Maar het is toch geen schietstoel? Ik heb hier echt nooit last van gehad en vraag het zelf nooit eigenlijk. Vind het echt niet aso maar gewoon normaal.
Late reactie⦠maar mooie uitspraak, is dat een bekende? Nooit gehoord.
In verband met de luidspreker?
En wat doe je dan als die persoon nee zegt?
Sorry hoor pech gehad, mijn stoel gaat gewoon naar achter.
Ik vind het wel echt aso. Je kunt de ander op zn minst 5 sec de tijd geven om drinken te sluiten of laptop anders te positioneren. Je hoeft niet om toestemming te vragen maar even mededelen is toch het minste wat je kunt doen.
Geloof het wel inderdaad, ik heb het iig niet zelf bedacht.
Geinig⦠ik ben het er helemaal mee eens
Echt? Ook als je weet dat degene achter je daardoor minder comfortabel zit? Ik vind vliegtuigplekken altijd erg krap en als iemand naar achter gaat nog krapper. Vind best aso dan om je stoel naar achter te doen zodat jij lekker zit wetende dat degene achter je minder comfortabel zit
Ik vind dat mensen die daar over zeiken zich echt aanstellen. Je zit in het vliegtuig toch wel kut, behalve in business class dan
Ik lag een keer soort van te slapen met mijn armen en nek op dat tafeltje⦠toen ging die stoel naar achter⦠echt nog nooit zo mijn nek verdraaid
Ooo wat naar!! Zou toch fijner zijn geweest een waarschuwing vooraf
Maar tegenwoordig merk je dat toch niet meer? Dus dat je je stoel naar achter kan zetten en degene achter jou gewoon het tafeltje met drinken erop en alles uitgeklapt kan houden; niks merkt dus. Of verschilt dat per vliegtuig/maatschappij/whatever?
Nou ja, het ligt ook wel aan het soort vlucht en het tijdstip. Als jij lekker onderweg bent naar Torremolinos hoef je van mij je stoel niet horizontaal te klappen. Maar vlieg je rechtstreeks naar Shanghai dan lijkt het me stug dat je die 10 uur vliegen lekker zit als je compleet rechtop zit om je achterburen niet lastig te vallen. Mijn ervaring is dat het meestal zo is dat je ff naar achteren kijkt en soms aankondigt dat je naar achteren gaat. En als iedereen nog wakker is en gaat eten enzo zet je hem niet op standje maximaal. Dat doe je als de lichten uitgaan en het ābedtijdā is. Dan ben je gek als je gewoon recht blijft zitten, want je voorbuur gaat geheid naar achteren dan.
En er is ook nog een verschil tussen lomp je stoel naar achteren kwakken zodat de cola van de achterbuur hem in het gezicht stuitert of even kijken of het kan en dan je stoel iets naar achteren doen.
Kunnen stoelen bij Ryanair enzo überhaupt naar achteren ? Kan me niet herinneren dat het is gelukt de laatste X keren dat ik vloogā¦
Durf ik niet te zeggen⦠dit was ook al jaren geleden
Nee volgens mij niet. En als t wel zou kunnen dan moet je er wss voor bijbetalen.
Ryanair de meeste modellen niet! Tenzij ze āLaudaā gebruiken om de vlucht uit te voeren.