Zo’n tafeltje is niet bedoeld om op te slapen dus dat vind ik dan je eigen fout
Het is bij ons op werk wel eens gebeurd om dan (vaak is het geen tweede maar een derde) nog een gesprek te doen. Maar het klopt dat het vaak alsnog daarna geen klik is. Ik ben zelf geen recruiter dus ben wel benieuwd wat het echte antwoord is . Ik werk in de financiële sector met vaak veel sollicitatieronden, misschien dat dit ook nog verschilt.
Ik vraag me de laatste tijd af hoe het gaat op prive familiefeestjes/verjaardagen van zangers zoals Guus Meeuwis, Jan Smit, Nick en Simon enzo. Ontlopen ze dan hun muziek, of gaan familieleden expres juist die muziek aanzetten? Of als het ineens op de radio komt, zit iedereen dan mee te zingen of zit iedereen dan een beetje ongemakkelijk te doen🧍♀️
Ik heb een lokale/regionale “artiest” in m’n vriendenkring en er komt wel eens muziek van hem voorbij in zijn bijzijn, maar daar slaat niemand op aan, we gaan dan niet allemaal naar hem kijken ofzo haha, heb het idee dat niemand daar echt bewust van is, zowel niet de zanger zelf als de omgeving.
Wie? Rapper sjors?
Haha nee die muziek heb ik nog nooit in welke situatie dan ook gehoord. Denk dat alleen Rapper Sjors naar Rapper Sjors luistert.
Ik was serieus vergeten dat RAPPER Sjors een “muzikant” is
Waarom is havercappu zo populair?
Waarom zou je havermelk boven amandelmelk verkiezen? Ik heb het idee dat ik hier een blinde vlek heb ofzo.
Ik denk dat het vooral komt doordat het een van de eerdere was en geprezen werd als gezonder etc
Nu zijn er heel veel soorten natuurlijk die best beter kunnen zijn
En het schuimt ook beter vind ik.
het schuimt beter, is milieuvriendelijker, goedkoper in de productie, en de smaak is relatief mild en vergelijkbaar met koemelk.
amandelmelk is helaas niet zo milieuvriendelijk, duurder, en in de meeste gevallen (gekochte versies) ook wateriger, ook is de smaak duidelijker aanwezig en vlokt het sneller bij een wat zuurdere koffie.
@Neroli Oh huh, echt? Dan heb ik denk ik nog nooit een goede gehad. Ik vind havermelk dus juist altijd waterig, niet goed schuimen en naar karton smaken. Die pakken barista amandelmelk zijn juist 10/10 foamy, vandaar dat ik het ook niet begreep.
Misschien moet ik het nog een kans geven dan!
Geniet echt van dit uitgebreide antwoord in combinatie met jouw forumnaam.
Ja, ik heb dat grijze pak van Oatly. Opgeschuimd met dit:
Ben ontevreden.
Dus ik ga het maar nog een kans geven in een echte koffiebar.
ook bij de havermelk een barista versie gebruiken. Die van Oatly vind ik zelf het lekkerst.
Vreemd dat hij bij jou niet goed schuimt. De melk moet koud zijn voor je hem gebruikt en ook goed schudden.
De barista amandel melk van alpro schuimt inderdaad wel goed. Maar vooral drinken wat je zelf het fijnst/lekkerst vind. Een plantaardige keuze is voor het milieu altijd beter dan koemelk.
Ik vind havermelk altijd een beetje dropachtig smaken. Niet echt lekker in mijn koffie helaas
Bij mij juist andersom! Amandelmelk barista schuimt alles dan wel goed, maar het blijft dan niet lang fluffy.
Wat een gedoe voor een bakkie pleur van 5 piek.
Lekker zwart drinken. (Kleur van ziel en kledij.)
Als het niet workum is he…