Zulke dingen zoals douche afdrogen en elke dag prullenbakje is echt niet nodig voor mij, is het mogelijk om dat ergens aan te geven? Ik doe nu vaak dat bordje van geen kamer opruimen en dan vraag ik zelf om de handdoeken te ruilen voor schone, en bijv een wc rol, of is dat juist vervelender denk je? Het kost maar 1 min ofzo dus ik denk dat het makkelijker voor ze is maar weet niet of het “normaal” is en of het beter is om wel in de kamer te laten komen maar niet die onnodige dingen te doen.
Ja! Daar was ik destijds blij mee, scheelde weer wat.
@Niettepruimen bed verschonen, stofzuigen, wc/douche/wasbak. En inderdaad niet al te grondig want daar heb je helemaal geen tijd voor.
Ik moest eigenlijk altijd wel stofzuigen, ook als ze meerdere nachten bleven. Maar het was verder niet echt een sjiek hotel dus de lat lag misschien ook wat lager.
De bekers in de badkamer werden bijv ook nooit echt goed gewassen, alleen even afgespoeld en drooggemaakt (ik gebruik ze dus nu zelf ook nooit, veel te bang dat ze ook zo ‘schoonmaken’)
Wij kregen bij van der Valk vorige week een mailtje waarbij we konden aangeven of we wilden dat de kamer tussentijds schoon gemaakt werd. Vind ik echt top!
Oh dat is handig inderdaad
Ik zie ook steeds vaker dat er in de badkamer briefjes hangen dat ze het waarderen als je je handdoek meerdere dagen gebruikt en deze dan op het droogrek hangt. Leg je hem op de grond dan vervangen ze het.
Ja, ik zie ook vaker dat hotels vragen of je een kaartje aan de deur wilt hangen met “please clean my room” o.i.d. wanneer je wilt dat ze schoonmaken en de handdoeken vervangen. Vind dat een hele goeie ontwikkeling. Boomers klagen erover maar die klagen toch altijd wel ergens over.
Hahaha hoe kan je hier nou weer om klagen? Dat je helemaal zelf het kaartje aan de deur moet hangen?
Ja! Heb het echt minimaal 3x in de reviews op Booking langs zien komen
Ik zit best vaak in een hotel maar ik heb vrijwel nooit meegemaakt dat hotels zich eraan houden. Ik hang altijd mijn handdoek op, kan er altijd prima meerdere keren mee doen. Maar ik krijg bijna altijd nieuwe handdoeken. Echt zo raar vind ik dat!
Maar dan wordt ook nergens gecommuniceerd dat je handdoek niet vervangen wordt als je hem ophangt, lijkt mij? Of dan is het de bedoeling dat je als gast aangeeft dat je kamer niet gedaan hoeft te worden. Dat schoonmaken/opruimen gelijk staat aan nieuwe handdoeken.
Mijn ervaring is dat het echt bewust gecommuniceerd wordt omdat het iets nieuws is. Vroeger werd altijd elke dag alles schoongemaakt en vernieuwd/vervangen, nieuwe potjes douchegel en shampoo erbij etc. Als dat niet meer het geval is hangt er een briefje of moet je idd iets aan de deur hangen.
In mijn beleving is dit al jaren zo. Vaak hangt er een sticker op de badkamer spiegel of hangt er ergens een bordje in de kamer. En alsnog wordt de handdoek vervangen, ook al hangt hij op en ligt hij niet op de grond. Het valt me echt op!
Op Amazon zie ik nog allemaal agenda’s staan voor voorbije jaren.
Zouden die nog verkocht worden dan? Zoja door wie, waarvoor?
na een bepaalde tijd kloppen de data weer?
Ik kan het echt alleen bedenken als decorstuk voor films en series haha
In de tweedehandswinkel had ik een leren navul agenda gekocht met een lege inhoud van 2009. Toen dacht ik tja wat moet ik daar nu weer mee? Via Google kwam ik deze linkjes toen tegen. Vond het wel grappig dus was naar een agenda gaan kijken op marktplaats die dan zou kunnen. Er werd best wat aangeboden maar ik vond het veel te duur. Misschien is het ook wel interessant voor als je je bezig houdt met opmaak van papier, lettertypes ofzo?
Ik heb de inhoud trouwens bewaard en zodra het kan ga ik die gebruiken, ik vind het wel een grappig idee.
Net wilde ik paracetamol inslikken en meestal gaat dat goed maar nu helaas niet. En die smaak is dan ZO INTENS GOOR. gatverdamme. En elke keer als dat gebeurt vraag ik me af waarom paracetamol zo goor is maar ibuprofen net snoepjes is. Ik dacht dat de vieze smaak oa was om je te ontmoedigen er te veel van te nemen, maar ik dacht ook dat ibu in dat geval gevaarlijker was? maar wel lekkerder?
paracetamol overdosering kan ernstiger verlopen dan een ibuprofen overdosering
Het lekkere van een ibu is alleen het roze laagje eromheen! Ik dacht dat dat te maken heeft met dat het belangrijk is dat een ibu pas wat later in je maag oplost en niet eerder al
Je hebt ook ibuprofen zonder glad laagje (ook roze). Ben ook wel benieuwd!