Ik heb helemaal niet bijgelezen, maar dokter pol heet bijvoorbeeld Jan Pol en zn 2 broers ook
Hij heet zelf eigenlijk Jan-Harm en heeft een broer Jan en een broer Jan-Werner, blijft vreemd, maar niet helemaal identiek
Haha ja had dit ook gevonden in mn wikipedia rondje. In die aflevering dat een broer kwam noemden ze elkaar volgens mij ook echt jan
Ik ken een gezin die drie kinderen hadden, allemaal met de R. Als er dan post binnenkwam voor R. Achternaam wist niemand voor wie het was, best kut.
Ja, ik vind altijd dat nederlanders heel goed te herkennen zijn! Ook de niet typische ANWB koppels inderdaad
Jep, pik ze er vaak meteen uit, en idd niet alleen de ANWB-koppels. Combinatie van hoe ze eruit zien en hoe ze zich gedragen (vaak vrij luidruchtig, schaam me altijd een beetjeā¦).
Ja ok, als je van verre al hoort dat ze Nederlands praten is het natuurlijk makkelijk, maar ik heb het ook vaak genoeg dat ik ergens op een afstandje iemand hoor, maar te ver om de taal meteen te herkennen, en dat je dus toch meteen doorhebt dat het een Nederlander is. Het is ook niet alleen het luidruchtige, ook ander gedrag, gewoon de uitstraling doet het hem al vaak.
De manier van kleden, de kapsels etc. Ik pik ze er altijd zo uit.
Oh gosh, ik ken een gezin waar IEDEREEN; ouders + 3 kinderen + alle partners van die drie kinderen (hoe kan dit uberhaupt?!) met een J beginnenā¦
Die weten dus echt nooit voor wie de post is idd.
Ik denk dat iedereen zijn eigen landgenoten of afkomst wel goed herkent! Misschien niet zo goed als jij zoals ik hoor
Maar ik woon bijvoorbeeld al een tijd in Zuid Afrika en kan ik precies zien wie er uit welk deel van Zuid Afrika komt en welke achtergrond heeft, maar vind bijvoorbeeld ook dat mensen uit Zimbabwe en Zambia bijvoorbeeld heel herkenbaar eruit zien. En ik kan idd ook niet precies uitleggen waarom!
Wij ook, nouja zonder partners van de kinderen dan.
Maar tot nu toe geeft het geen problemen.
Oh tof Ik moest wel erg lachen toen alledrie de kids (die ook 30+ zijn nu hoor) met partners gingen trouwen die met een J begonnen!
Mooi vond ik ook dat de man van een van de dochters juist HAAR achternaam aan heeft genomen!
Ja dat is wel echt heel toevallig! Alsof ze er op uitgezocht zijn
Mijn man en ik zijn trouwens ook op dezelfde dag jarig, haha. Levert soms ook wel grappige situaties op.
Wauw, dat is toch niet te doen! Ik vond het bij ons thuis vroeger al lastig, mijn ouders hebben dezelfde voorletters van hun doopnaam, mijn doopnaamvoorletter is hetzelfde als mijn moeders roepnaamvoorletter, mijn broertjes roepnaamvoorletter is weer dezelfde als mijn beide ouders doopnaamvoorletter; verwarring bij elk poststuk behalve als ik werd aangeschreven met mijn roepnaam of mijn broertje met zān doopnaam, die zijn uniek
Ik twijfelde of dit in het tmi topic moest of hier, maar het is een vraag dus tjaā¦
Waarom is de huid van een piemel zo ultrazacht t.o.v. de rest van het menselijk lichaam? Komt dat doordat de huid van een piemel bijvoorbeeld (doorgaans) niet in aanraking komt met zonlicht ofzoiets?
Ik snap dat iedereen me nu raar vindt, joe
Volgens mij omdat er echt heel veel bloed in zit? Maar ik weet dat niet zeker
Hahaha bedankt, ik had net een slok drinken in mān mond, dat kwam er bij āultrazachtā uit.
Maar nee geen idee, misschien omdat het vrij dunne huid is?
Misschien omdat er geen haarzakjes op zitten� Weinig poriën ofzo?
Heb ik ook inderdaad! En om de een of andere reden ook bij Belgische meisjes (ben zelf Nederlands). Ook niet bij kinderen, jongens of wat oudere mensen, alleen meiden van zoān beetje tiener tot eind 20? Snap er niks van maar het klopt eigenlijk altijd.
Ik heb nog nooit een dikke stewardess gezien. Wel eens een beetje chubby maar nooit met duidelijk overgewicht. Ik vraag me af of je dan niet wordt aangenomen?
Want iedereen kan in principe die opleiding volgen, daar wijzen ze je echt niet af vanwege je gewicht maar wellicht dus wel bij sollicitaties?
Maybe @turbs ?