Dat subforum en de topics daar zijn er toch niet voor niks? Als je iets kwijt wil over je kind, kan dat in wjekw z/k. En als je iets kwijt wil over je kat, kan dat in een kattentopic.
Ja in jouw hoofd en jouw leven. Dat betekent toch niet dat iedereen dan ook ineens denkt van ja dit is boeiende informatie. Het is heus niet zo dat je het woord kind niet mag gebruiken, zoveel forummers hebben een kind waar je ze noooooit over hoort.
en @Fredje nee maar je kunt dat toch niet altijd zo strikt scheiden? In het voorbeeld van het installeren van het kinderzitje kon het bv ook gaan over iemands installeer-skills of zo. Dan is het feit dat het om een kinderzitje gaat secundair. En als het een uitgebreide recensie van het kinderzitje is, past het beter in zw/k.
Nah was meer een reactie op iemand die nog liever hoofdpijn heeft dan een zetpil. Maar was verkeerde knop.
Anyways eens dat het niet altijd over kinderen hoeft te gaan.
Wat een onzin, dan kun je dat hele topic opdoeken. Lees daar dagelijks over collegaās of werk (kan in werk topics) beautyzooi (kan in beauty), eten⦠nouja je snapt me. En daar valt niemand over. En de meeste willen niet eens daar iets posten over hun kind vanwege al dat gehaat meteen. Die enkele keerā¦
HHahhaha sorry maar ik vind dit echt grappig
Hoeveel mensen hier op het forum therapie hebben
jezus kunnen we niet ff een zetpiltopic openen ofzo dan kan ik dat negeren
Niet genoeg.
Jezus kan iedereen anders nog een keer zetpil zeggen. Of anders anus.
Altijd doen jullie dit, gekkies ![]()
Sommige mensen zijn juist heel geĆÆnteresseerd in de anus van je kind! Helemaal als het niet in members only staat!
Mensen in de zorg be like:

Maak je jezelf altijd wel populair mee als dokter: ādan geven we het supp!ā ![]()
Mensen āhouden al dagen niks binnenā, tot je zetpillen voorstelt, dan lukt slikken ineens wel.
@Nescio Zetpil anus kind kont pijn paracetamolo
Ik krijg jou nog wel. Weet jij wie hier de titels beheert?
Tyfusparacetamolo
Haha lol oprechte typfout, maar we houden hem erin.
Ja foto praat makkelijker zeg ik maar altijd. Hurrlak zoān ingevette anjer van je kleine wondertje op beeld.
Liefste Grace,
Kan je dit alsjeblieft in de Z/K topics gaan posten. Ik wil niet weten dat je afschot bestaat.
groetjes,
Ainu