Persoonlijk vind ik het gewoon niet chill om dingen van achter in te brengen. Heb thermometers bijv ook altijd verschrikkelijk gevonden. Dat zal per persoon verschillen
Ahh ja, ook aan thermometers heb ik geen actieve herinneringen haha maar als ik een pijnstiller nodig acht kan ik me niet voorstellen dat ik me door zoiets zou laten tegenhouden, ik vind weinig vervelender dan aanhoudende hoofdpijn 🫠
Toen ik in groep 8 zat heb ik m’n arm gebroken tijdens sporten en werd ik met sportkleding en al naar het ziekenhuis gebracht. Eenmaal daar verging ik bijna van de pijn want beide botten waren door midden en m’n arm stond in een hoek die je niet voor mogelijk hield maar dat de verpleegster daar gewoon zo hop mijn sportbroekje aan de achterkant naar beneden trok om een zetpil tegen de pijn bij me naar binnen te duwen, heeft meer indruk gemaakt dan wat er dan ook verder met die arm is gedaan ook echt een klein trauma ahahahaha
ja same ik ga nog liever dood dan zo’n capsule in mn kont hoor doei
Kan iemand ook de sensatie van een zetpil omschrijven haha, en is het echt licht erin duwen en is het dan goed of moet je echt even doorduwen/vingeren zodat het diep genoeg zit. Ik wil hier echt niet aan denken en ik doe wel andere anale dingen.
Zetpil
Van wat ik mij herinner moest het ding er redelijk in, anders ging het er weer uit. (De horror) En het voelde vettig aan.
Dan zit ie niet goed, wordt dan gezegd
Net als een tampon zakmaarzegge
Nou, ik heb een kind en daarbij is het gewoon puntje met je vinger een beetje smelten door erover te wrijven, op de anus zetten tot ie er zo goed als helemaal in is en het laatste tikje naar binnen doe ik altijd met het puntje van de thermometer (echt maar 5mm naar binnen ofzo). Vinger raakt de anus niet eens.
Wanneer zou het allereerste wjekw-topic geopend zijn, vroeger op egf?
Omg stoppppp
Stel je niet aan
Je hebt gelijk. Het is echt te ranzig om te weten dat je een anus niet hoeft aan te raken bij het inbrengen van een zetpil.
Dat is de tactiek maar het ging om de sensatie toch? Dat kunnen we je kind helaas niet vragen.
Ik reageerde vooral op de vraag of je helemaal naar binnen moest vingeren. Ze reageert er niet op als ze er 1 krijgt, maar als haar woordenschat is uitgebreid zal ik dr eens vragen of ze het wil beschrijven. Tot over een jaar of 2!
Deal.
een zetpil naar binnen vingeren
wtf
Er is een TMI-topic met een reden, toch?
Nou jongens wat een aanstellerij zeg. Het is maar een zetpil
Ik heb het gevoel dat het hier al 2 weken over zetpillen en paracetamol gaat.
edit: ok dit is precies 7 dagen geleden begonnen, iets minder lang dus