Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Better light a candle than curse the darkness, toch?
Wat vragen jullie je nog meer altijd al af?

2 likes

Waar is de admin account? Is diegene weg? (Dat vroeg ik mij af.)

1 like

Ik vond het wel interessant Evert, echt illuminerend.

3 likes

Ja er zijn nu nog twee admins, dat is trouwens al heel lang zo!

1 like

Sorry hoor maar wat een gedoe om iets met zetpillen en anussen. Come on. Het gaat om een soort samengedrukte vaseline in een anus duwen. Met schone vingers. Wist niet dat we hier zo gevoelig en preuts waren met zijn allen.

Het is niet of uitgebreid verteld wordt hoe je met een dildo een anus bewerkt en dingen met poep ofzo. Het is een handeling die imo vergelijkbaar is met een tampon inbrengen oid. Daar hoeven we toch niet met zijn allen bah vies :nauseated_face: over te doen?!
Echt wat een aanstellerij.

50 likes

Oh ja was even vergeten dat zodra je er bij zegt dat het over een kind gaat de kruizen en het knoflook van stal worden gehaald.

38 likes

Ik ben helemaal op mn pro-kind journey maar de laatste tijd is er echt in vrijwel elk topic kinder-overbloeding vanuit het zw/k subforum.

Laatst ook in gewone Wjekw ā€œik heb een kinderzitje geĆÆnstalleerdā€. Ja echt teringonboeiend voor de rest, post dat lekker in Wjekw zw/k. Of mensen die voor mijn gevoel al 8 jaar zwanger zijn die in elk topic moeten benadrukken dat ze zwanger zijn.

Kijk, als je een kind hebt is anus zetpil helemaal gewend, maar ik heb in mijn 30 jaar nog nooit iets ingebracht in iemands anus en vind dat wel ranzig om te lezen eigenlijk.

26 likes

De mensen die een zetpil verschrikkelijk vinden hebben hebben echt een luxeprobleem. Wacht maar tot je vergaat van de migraine en niks meer kunt binnenhouden.

2 likes

Mensen die nooit een lens op/van hun oogbal hoeven te halen hebben een luxeprobleem.

Etc etc etc etc etc etc, dat kan je bij alles roepen.

7 likes

Het is toch niet zo dat je buiten zw/k niet over kinderen of zwangerschap mag praten? Als je een kind hebt, krijgt of hoopt te krijgen neemt dat nou eenmaal ruimte in je hoofd en in je leven in. Voor de inhoudelijke discussie is er zw/k, maar iets kindgerelateerds posten maakt je echt geen moeke die in haar hok (zw/k) moet blijven.

5 likes

Dat subforum en de topics daar zijn er toch niet voor niks? Als je iets kwijt wil over je kind, kan dat in wjekw z/k. En als je iets kwijt wil over je kat, kan dat in een kattentopic.

14 likes

Ja in jouw hoofd en jouw leven. Dat betekent toch niet dat iedereen dan ook ineens denkt van ja dit is boeiende informatie. Het is heus niet zo dat je het woord kind niet mag gebruiken, zoveel forummers hebben een kind waar je ze noooooit over hoort.

9 likes

en @Fredje nee maar je kunt dat toch niet altijd zo strikt scheiden? In het voorbeeld van het installeren van het kinderzitje kon het bv ook gaan over iemands installeer-skills of zo. Dan is het feit dat het om een kinderzitje gaat secundair. En als het een uitgebreide recensie van het kinderzitje is, past het beter in zw/k.

3 likes

Nah was meer een reactie op iemand die nog liever hoofdpijn heeft dan een zetpil. Maar was verkeerde knop.

Anyways eens dat het niet altijd over kinderen hoeft te gaan.

3 likes

Wat een onzin, dan kun je dat hele topic opdoeken. Lees daar dagelijks over collega’s of werk (kan in werk topics) beautyzooi (kan in beauty), eten… nouja je snapt me. En daar valt niemand over. En de meeste willen niet eens daar iets posten over hun kind vanwege al dat gehaat meteen. Die enkele keer…

13 likes

HHahhaha sorry maar ik vind dit echt grappig

1 like

Hoeveel mensen hier op het forum therapie hebben

2 likes

jezus kunnen we niet ff een zetpiltopic openen ofzo dan kan ik dat negeren

16 likes

Niet genoeg.

45 likes

Jezus kan iedereen anders nog een keer zetpil zeggen. Of anders anus.
Altijd doen jullie dit, gekkies :rofl:

4 likes