Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Wat een goed plan!

1 like

Sommige mensen zijn juist heel geĆÆnteresseerd in de anus van je kind! Helemaal als het niet in members only staat!

2 likes

Mensen in de zorg be like:
fb4e07ea3c37c426dd0a2b3344b1ff85

29 likes

Maak je jezelf altijd wel populair mee als dokter: ā€œdan geven we het supp!ā€ :joy:

6 likes

Mensen ā€œhouden al dagen niks binnenā€, tot je zetpillen voorstelt, dan lukt slikken ineens wel.

@Nescio Zetpil anus kind kont pijn paracetamolo

33 likes

Ik krijg jou nog wel. Weet jij wie hier de titels beheert?

5 likes

Tyfusparacetamolo

4 likes

Haha lol oprechte typfout, maar we houden hem erin.

8 likes

Never forget ā€œja ik was ff baren ben weer terugā€ @grace

33 likes

Ja foto praat makkelijker zeg ik maar altijd. Hurrlak zo’n ingevette anjer van je kleine wondertje op beeld.

5 likes

Liefste Grace,

Kan je dit alsjeblieft in de Z/K topics gaan posten. Ik wil niet weten dat je afschot bestaat.

groetjes,

Ainu

4 likes

Afschot :rofl:

4 likes

Ik weiger dit te geloven.

3 likes

Waarom ze in luxere restaurants de prijzen altijd voluit in woorden schrijven ipv in getallen. Bijv: honderdvijfenveertig euro voor een bepaald menu ipv €145. Lijkt het dan goedkoper ofzo?

4 likes

Meestal op een menukaart met alleen maar ingredienten ipv een gerecht:

basilicum | parmezaanse kaas | olijfolie
honderdvijftig euro

26 likes

Probeer te vinden waar ik het gelezen had. Herinner een heel verhaal over de psychologie achter menukaarten en waar en hoe je wat moet plaatsen om beter te verkopen. Geloof dat de logica was dat je hersenen wel 145 en honderdvijfenveertig als hetzelfde zien maar dat er bij die eerste toch meer een verband met rekenen en geld is. Dus je registreert het wel maar toch komt het niet helemaal binnen dat het kosten zijn, die euro op het eind helpt alleen niet geloof ik.
Weglaten van valutateken zorgt er bijvoorbeeld voor dat je het niet echt ziet als geld, net zoals dat je vaker 16.5 ziet en niet 16.50 omdat die laatste ook weer als geld voelt. Of bijvoorbeeld dat de prijzen niet allemaal rechts staan maar meteen direct na het gerecht zodat je minder snel bedragen gaat vergelijken zeker als ze daar ook nog een regel tussen zetten met de ingrediƫnten

pasta cacio e pepe | 15
linguine | Pecorino Romano| zwarte peper| olijfolie
pasta con crema di salmone e pomodorini | 19

Ga nog even verder zoeken of ik het kan vinden, was wel interessant

43 likes

Ja en zonder euro-teken zodat je het ook niet direct associeert met geld!

2 likes

Waarom voelt zo’n klein scheurtje in je lip (als je droge lippen hebt) soort van lekker? Of ben ik de enige weirdo die dit vindt :smile:

4 likes

Ja

20 likes

Nee vind ik ook!

2 likes