Ik heb wel dat ik korstjes lekker vindt voelen. Ook droge velletjes op m’n lippen. Maar echt een barstje als in dat het wat steekt of trekt vind ik niet lekker.
Dat je dan rauwe huid proeft met je tong?
Ahhh nee Ik bedoel dat als je droge lippen hebt en je glimlacht bijvoorbeeld, dan springt er zo’n scheurtje in je onderlip. Dat doet pijn maar vind ik dus tegelijkertijd ook een fijn/satisfying gevoel
Ik heb het net gegoogled en krijg dan “als je pijn hebt maakt je brein stofjes aan” maar het is echt specifiek voor dit. Bij andere pijntjes heb ik het niet.
Hahaha dit heb ik alleen maar met heel hard tandenstoken. Ik vind de verdoving van de tandarts ook altijd heerlijk als ik dat ingespoten krijg. Echt zo’n lekkere gemene prik in het tandvlees.
Ja precies! Ik herinner me het ook van toen ik als kind losse tanden had. Maar het is ook niet dat alle mond-pijn dit effect heeft, want bijvoorbeeld kiespijn is dan weer vreselijk
Ik heb dit met aften op m’n tong! Zo lekker om dan langs m’n tanden te gaan.
Ik hou ook echt van de pijn van splinters.
Ja of zo’n velletje aan je nagel, doet pijn maar ook fijn om mee te spelen
Hahaha ja steeds opnieuw even voelen hoe veel pijn het doet!
dit is echt mijn probleem echt tot bloedens toe, dan doe ik ff 1 dag een pleister erop. de dag erna is het dan net geheeld en begint het weer van vooraf aan haha. het beste gaat het als ik net m’n nagels gevijld heb, dan zijn ze nog lekker scherp en heb ik zo de vellen erbij hangen.
Haha ja kiespijn is dan weer vreselijk, maar dat zit ook dieper. Zo’n prik en een scheurtje op je lip is wat oppervlakkiger natuurlijk, denk dat het “fijne” er aan is
Welk shirt “met die rottweiler” Ronnie flex en boef bedoelen in het liedje ‘come again’.
Heel random maar dat liedje kwam net voorbij op m’n spotify.
Ah thanks! Nu kan ik rustig slapen. Mooie prijs met bitcoins
Dat zijn toch Thaise baht?
Waarom zijn mijn multivitamine tabletten zo klein in vergelijking met mijn pillen waar maar een vitamine in zit?
Mijn magnesium pil (witte) is veel groter dan mijn multivitamine (rode), waar ook magnesium in zit.
Oh klopt inderdaad oeps. Ik heb alleen snel die B met streepjes erdoor gezien en die voor bitcoin aangenomen.
In die grote pillen zit magnesiumcitraat en in die multi waarschijnlijk een andere vorm van magnesium.
Waarschijnlijk omdat er naar verhouding meer in de magnesiumpil zit. Of het heeft met vulstoffen te maken.
Als je een auto ongeluk hebt en de weg moet worden opgeruimd kost dat natuurlijk geld, wie moet dat dan betalen? Is dat verzekeringswerk?
En als jij het zou moeten betalen maar je overlijd bij het ongeluk, moeten je nabestaanden het dan betalen?
Meestal doet de wegbeheerder dit (kan gemeente zijn, provincie of rijkswaterstaat). Die krijgen melding van de hulpdiensten vaak en schakelen dan een ander bedrijf in om het wegdek schoon te maken van bijv olie.
Kan zijn dat zij het verhalen op een verzekeraar van een betrokken voertuig maar dat gebeurt volgens mij niet altijd.