Hema ook, maar is/was zelfde firma die dat doet. Hema heeft/had ook echt bijna elke maand wel een kortingsactie. Scheelt echt veel
Had ik idd ook niet bij stilgestaan voor ons nieuwe huis. We hebben voor een aantal ruimtes ikea gordijnen gedaan nu, maar ook dat is als je vanaf 0 moet beginnen echt een flinke kostenpost!
Ik dacht slim te zijn en via marktplaats voor beneden gordijnen te kopen, maar die blijken in het echt een stomme kleur te hebbenā¦
Mijn gordijnen zijn van Leen Bakker en dat vond ik erg meevallen. Dus misschien daar kijken ?
Ben je zelf een beetje handig?
Ik heb recent bij IKEA kant en klare gordijnen gehaald en dan zelf ingekort. Was wel even een klusje zonder een naaimachine. Ze verkopen ook een soort plakstrip. Die zet je dan in de vouw en strijk je erover heen op de juiste maat. Prima voor een paar jaar ter overbrugging.
Waarom alleen voor een paar jaar ter overbrugging? Ik heb gordijnen bij IKEA voor in de slaapkamer voor altijd gekocht ![]()
Zo mooi zijn deze ook weer niet. Hangen nu voor de schuifpui. Hoop binnen paar ja te verhuizen dan kunnen de gordijnen hopelijk elders in het huis gehangen worden. Niet dat ik ze weggooi.
Zoek op āik verwijder ditā en je ziet dat veel mensen de daad nooit bij het woord voegen. ![]()
Waarom jeuken muggenbulten altijd veel erger midden in de nacht ![]()
Misschien omdat er snachts standaard minder afleiding is (minder geluid, weinig licht) waardoor je bewuster hetgeen voelt wat er wel is
Ik vermoed het⦠ik ben er zelfs eens van wakker geworden, hoe triest is dat ![]()
Ik ben dus heel benieuwd of er ooit eens iemand de loterij heeft gewonnen die meespeelde met een gratis lot
Heb bij de klantenservice van een loterij gewerkt en ja, heb wel eens iemand gesproken die dat had! Ze speelde mee met een lot wat je ergens bij kreeg, en ik zag dat ze het ook had stopgezet zodat het abonnement niet doorliep en ze maar 1x meespeelde. En gvd10.000 euro gewonnen.
maar was wel een jonge meid die zo haar rijbewijs kon halen dus vond het een heel leuk gesprek.
Omg ook de NLO toevallig? Ik heb daar ook een tijdje gewerkt en sprak inderdaad ook wel mensen die een grote prijs hadden gewonnen, waardoor ik het toch nog enigszins geloof. Koop ze zelf eigenlijk nooit meer op 31 december etc na.
Nee die andere partij, de goede doelen loterijen.
ik heb echt heel leuke gesprekken gehad met deelnemers, echt bijzonder! Volgens mij zitten er wel meer forumsters die bij 1 van de loterijen hebben gewerkt.
Hoe kan het nou dat de eerste trein in de ochtend direct vertraging heeft?! Is de conducteur dan gewoon te laat? ![]()
Nu mis ik de aansluitende treinā¦.
Haha dat is net zo stom als dat de huisarts oid uitloopt na de eerste afspraak.
Opstartproblemen? Treinen zijn net mensen!
Misschien moest de machinist eerst even naar de huisarts voor zijn werk en liep dat uitā¦
Hoe gebruik je een handoekradiator? Moet je je handoek tussen die smalle spijltjes proppen?
Er is vaak maar ruimte voor 1 handoek die je dan ook nog dubbel moet vouwen.
Wie heeft er een en hoe gebruik je het ? Het lijkt me opzich handig maar ik snap hem niet echt denk ik .