Zoek op “ik verwijder dit” en je ziet dat veel mensen de daad nooit bij het woord voegen.
Waarom jeuken muggenbulten altijd veel erger midden in de nacht
Misschien omdat er snachts standaard minder afleiding is (minder geluid, weinig licht) waardoor je bewuster hetgeen voelt wat er wel is
Ik vermoed het… ik ben er zelfs eens van wakker geworden, hoe triest is dat
Ik ben dus heel benieuwd of er ooit eens iemand de loterij heeft gewonnen die meespeelde met een gratis lot
Heb bij de klantenservice van een loterij gewerkt en ja, heb wel eens iemand gesproken die dat had! Ze speelde mee met een lot wat je ergens bij kreeg, en ik zag dat ze het ook had stopgezet zodat het abonnement niet doorliep en ze maar 1x meespeelde. En gvd10.000 euro gewonnen. maar was wel een jonge meid die zo haar rijbewijs kon halen dus vond het een heel leuk gesprek.
Omg ook de NLO toevallig? Ik heb daar ook een tijdje gewerkt en sprak inderdaad ook wel mensen die een grote prijs hadden gewonnen, waardoor ik het toch nog enigszins geloof. Koop ze zelf eigenlijk nooit meer op 31 december etc na.
Nee die andere partij, de goede doelen loterijen. ik heb echt heel leuke gesprekken gehad met deelnemers, echt bijzonder! Volgens mij zitten er wel meer forumsters die bij 1 van de loterijen hebben gewerkt.
Hoe kan het nou dat de eerste trein in de ochtend direct vertraging heeft?! Is de conducteur dan gewoon te laat?
Nu mis ik de aansluitende trein….
Haha dat is net zo stom als dat de huisarts oid uitloopt na de eerste afspraak.
Opstartproblemen? Treinen zijn net mensen!
Misschien moest de machinist eerst even naar de huisarts voor zijn werk en liep dat uit…
Hoe gebruik je een handoekradiator? Moet je je handoek tussen die smalle spijltjes proppen?
Er is vaak maar ruimte voor 1 handoek die je dan ook nog dubbel moet vouwen.
Wie heeft er een en hoe gebruik je het ? Het lijkt me opzich handig maar ik snap hem niet echt denk ik .
Haakjes eraan en de handdoeken aan de haakjes hangen.
Ik vind dit ook altijd gek, je kan over bovenste en onderste deel een handdoek hangen, maar met 2 kleintjes of 1 grote is het vol? Als ze overlappen ljkt me niet zo smakelijk
Ja als je een gezin van 6 mensen bent ga je het inderdaad niet redden, dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Maar goed ik gebruik ook gewoon de hoeken om een handdoek overheen te hangen bijv. Genoeg oplossingen te bedenken als je er even over nadenkt.
Ik gebruik hem zelf als plek om natte was te laten drogen voordat ik het in de wasmand gooi. Dan maakt over elkaar heen handen niet zoveel uit. Als je nat geregend bent werkt het ook goed om er een broek over heen te hangen.
Die van mij is vrij breed, je kan makkelijk twee handdoeken naast elkaar hangen. Dan kreukelen ze een beetje aan de binnenkant maar zeker als de verwarming aan staat is dat geen probleem met drogen.
Heeft een panty voor-en achterkant?