Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Shoarma in een wrap. Niet hetzelfde, toch wel een oplossing.

5 likes

Om beurten een klein beetje shoarma, saus, sla doen en niet te vol stoppen.

5 likes

Ik vind die kant-en-klare pita’s uit de supermarkt nog onhandiger sinds ik ze een keer zelf gemaakt heb. Dan heb je meer zo’n griekse variant waar je alles in ‘vouwt’. Ben trouwens geen keukenprinses wat brood bakken betreft, maar pita’s zijn echt heel makkelijk.

5 likes

Pita halveren en dan heb je twee kleinere helften die je makkelijker kunt vullen, lost het niet helemaal op maar vind ik wel een handig iets.

2 likes

Jaaa als je ze een keer vers hebt gegeten zijn die kartonnen dingen uit de supermarkt nog naarder. Ik herinner me nu dat ik ooit trots een hele fotoreportage in het broodbaktopic had geplaatst van het proces haha. Maar het is makkelijk. Echt de kleine moeite waard.
En ze zijn inderdaad ook nog hanteerbaarder.

5 likes

Wat zijn de grootste cultuurverschillen?

1 like

Ik haal vaak bij de lokale Turkse bakker van die pita of Doner broodjes. Ze verkopen ze ook los, naast een gevulde versie.
En dan voor 1/3 opensnijden en dan stapelen maar.

4 likes

Ja idd, het ligt niet aan volgordes ofzo maar aan het brood! Als je geen Turkse bakker in de buurt hebt kun je misschien ook wat losse broodjes kopen bij de lokale shoarmatent.

1 like

Wanneer er in films en series een stel geen kinderen kan krijgen dan word er altijd een heel ding gemaakt van de man die dan in een kamertje moet masturberen ivm een sperma onderzoek. Is dit in het echt ook zo’n enorm ding? Ik snap wel dat het ongemakkelijk is maar hoe dat in beeld gebracht word ziet er soms zo overdreven uit.

1 like

Bij ziekenhuis waar ik mee samenwerk vul je het potje gewoon thuis met een instructie en dan zsm op afgesproken moment inleveren, op lichaamstemperatuur vervoeren (in broekzak ofzo).

3 likes

Hier in ons ziekenhuis was er zo’n kamertje, partner gaf aan dat het idd beetje ongemakkelijk was maar geen groot ding. Véél ongemakkelijker om iedere twee dagen je benen te moeten spreiden voor een vaginale echo.

15 likes

Ja wat ik om mee heen hoor vinden die mannen dat helemaal niet zo erg in vergelijking tot de vrouw die vaak weken medicatie slikt en veel controles en inbreng momenten etc

1 like

Hier moest partner wel in het ziekenhuis in kamertje. Maar hier waren alle kamers bezet en werd hij naar een wc verwezen. Ja echt gebeurd.

2 likes

Ja bij ons (ofja, mijn vriend) ook :upside_down_face:

3 likes

Is er iemand die het dropstokje van een Liuk ijsje wél op eet?! Want ik krijg het gewoon echt niet weg joh

2 likes

Zijn er mensen die vinden dat ze een lage pijngrens hebben?

4 likes

Het idee is leuk, de uitvoering is hard.

3 likes

Ik vind het ook zonde van je smaak ofzo, zo’n lekker fris ijsje en dan op drop kauwen, kun je weer opnieuw beginnen

Ja ik

2 likes

Ja ik.

Bijvoorbeeld tandsteen verwijderen vind ik al super pijn doen, ik doe dit alleen als ze mijn mond verdoofd heeft . ( daarom moet het altijd in 2x, ze kunnen maar 1 kant tegelijk verdoven)

Veel mensen in mijn omgeving vinden dit echt overdreven en zeggen daarom dat ik een lage pijngrens heb.

4 likes