Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Sommige wel maar niet allemaal toch? Er zijn er ook die aan beide kanten identieke naden hebben

3 likes

Sommige hebben ook een verstevigd voetje

1 like

Ja ook dat, of alleen een duidelijke hiel, of alleen zichtbaar aan de tenen. Maar soms ook helemaal niks.

3 likes

Ik dacht altijd precies andersom

3 likes

Ik vind twee naden op je billen heel erg naar? Ik draag m altijd met twee naden op mijn buik, voelt dan wel beetje als een soort zwangerschapspanty, maar dan kan ik wel prima in uit eten zonder dat het pijn gaat doen.

3 likes

Volgens mij hoort dat idd zo, 2 naden voor. Vroeger bij maillots in elk geval wel :smile:

2 likes

Vraag me af of dit klopt want ik doe de 2 naden bij panty’s en maillots altijd achter? Want door die 2 naden is er wat extra stof voor je billen, toch?

Edit: op internet vind ik geen eenduidig antwoord.

13 likes

Dit dacht ik ook altijd!

7 likes

Ja omdat de stof daar wat meer oprekt door de billen

6 likes

Dat klinkt ook logisch ja :smile:

1 like

Twee naden achter komt ook overeen met de hiel de teen bij de meeste panty’s ja

2 likes

Nou mensen ik heb 1 à 2 dikke maillots met twee naden achter (want gevormde hiel ook achter) en 1 naad voor, maar van de dunne 10 à 20 den panty’s zijn er 1 à 2 met gevormde voet waar je voor- en achterkant van af kan leiden, maar allemaal alleen in het midden van beide kanten een naad. Veel zijn 100% symmetrisch.

2 likes

Dit vraagt om een poll over de panty!

Hoe heurt de panty?

• Enkele lijn = voorkant
    dubbele lijn = achterkant

• Dubbele lijn = voorkant
    enkele lijn = achterkant

0 stemmers

4 likes

Optie C; geen flauw idee, doe maar wat.

17 likes

Waarom is baklava zooo duur?

3 likes

Pistache is duur :frowning:

5 likes

Zeg dat wel, gisteren nog een toetje gemaakt met €15 aan alleen pistachenoten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het schoot me te binnen: wat als bijvoorbeeld jouw instagram gebruikersnaam @ lisa is en een beroemdheid wilt die gebruikersnaam hebben. Dwingt meta je dan om die gebruikersnaam af te geven of worden accounts met gewilde namen gewoon verhandeld?

Volgens mij kun je het dan verkopen, denk voor best een smak geld uiteindelijk

3 likes

Volgens mij is het tegenwoordig niet meer zo gebruikelijk om namen te kopen en worden ze gewoon vergeven.
Vroegâh met Twitter kon je wel veel geld verdienen door alle landen te claimen. Volgens mij had zo’n man dat gedaan en die voor flink wat geld verkocht.

2 likes