![]()
Dit is juist het lekkerste ![]()
Zeker!
Tandsteen verwijderen (mondhygiëniste sowieso) vind ik echt héél naar en pijnlijk. Maar bij mij kunnen ze in het waterreservoir ook lauw water doen in plaats van koud en dat scheelt al ZO veel! Misschien kan dat bij jou ook nog wel helpen?
Of een tip voor anderen in algemeen als je het echt haat.
Ik lig ook altijd te creperen bij de mondhygienist. Vind het zo naar. Alles met tanden overigens.
Haha. Ja ik. Ik vind bloedprikken bijv heel pijnlijk en heb een keer 112 gebeld bij ongesteldheidspijn. Maar pijn is niet te meten dus misschien heb ik wel endometriose ofz
Vooral andere mensen vinden dit van mij. Ik heb ook echt altijd van die suffe dingen die niemand anders heeft, waardoor ik dan weer iets niet kan want
pijn
. Vooral mijn schoonmoeder vindt het dan nodig om te benoemen dat ik altijd pijn heb. Gaat dan om dingen als gebroken rib, longontsteking, wortelpunt ontsteking etc dus ik vind het zelf wel logisch dat dat pijn doet.
Wat onaardig. Alsof je voor je plezier met zulke dingen rondloopt.
Ligt eraan welke pijn. Tanden of kiezen kan ik niet goed tegen (deels vanwege tandartsangst).
Menstruatiepijn kan ik goed handelen. Maar mijn hoofd stoten vind ik echt vreselijk.
Zullen er mensen zijn die niet hun tanden poetsen voordat ze naar de tandarts gaan…?
En dan met name ochtend afspraken… ooh brrr
Jazeker de vader van mijn man, ‘daar heb ik niks mee te maken’, het liefst met net wijn achter de kiezen ook nog
Oooh die geur.
Bij ons wordt je dan niet geholpen hoor. Kun je naar huis en mag je alsnog je consult betalen. En meer dan terecht overigens.
Meer dan terecht.
Ik had een vriendinnetje die dat niet deed ‘want de mondhygiëniste ging het toch schoonmaken?’. Dan nog echt aso.
Ja dat zou overal zo moeten zijn hoor!
@Whitecactus Het was sowieso een smeerpijp, 1x per week douchen en dan dezelfde kleren weer aan, dat werk
Een tijd terug konden we bij de McDonald’s geen filet-o-fish krijgen vanwege een defecte waterleiding. Je kon ook geen koffie, thee, frisdrank, etc. krijgen wat ik wel begrijp. Maar hoezo geen filet-o-fish?
Misschien wordt het gestoomd bij het klaarmaken?
De broodjes van de filet-o-fish worden niet getoast maar gestoomd