Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ja idd, het ligt niet aan volgordes ofzo maar aan het brood! Als je geen Turkse bakker in de buurt hebt kun je misschien ook wat losse broodjes kopen bij de lokale shoarmatent.

1 like

Wanneer er in films en series een stel geen kinderen kan krijgen dan word er altijd een heel ding gemaakt van de man die dan in een kamertje moet masturberen ivm een sperma onderzoek. Is dit in het echt ook zo’n enorm ding? Ik snap wel dat het ongemakkelijk is maar hoe dat in beeld gebracht word ziet er soms zo overdreven uit.

1 like

Het ligt er denk aan hoever het ziekenhuis is voor je. Mijn partner kon dit gewoon thuis doen, maar het moest wel binnen een bepaalde tijd ingeleverd worden, dus voor hem geem ongemakkelijk kamertje (hadden ze wel, is die nooit naar binnen gegaan).

4 likes

Bij ziekenhuis waar ik mee samenwerk vul je het potje gewoon thuis met een instructie en dan zsm op afgesproken moment inleveren, op lichaamstemperatuur vervoeren (in broekzak ofzo).

2 likes

Hier in ons ziekenhuis was er zo’n kamertje, partner gaf aan dat het idd beetje ongemakkelijk was maar geen groot ding. Véél ongemakkelijker om iedere twee dagen je benen te moeten spreiden voor een vaginale echo.

11 likes

Ja wat ik om mee heen hoor vinden die mannen dat helemaal niet zo erg in vergelijking tot de vrouw die vaak weken medicatie slikt en veel controles en inbreng momenten etc

1 like

Hier moest partner wel in het ziekenhuis in kamertje. Maar hier waren alle kamers bezet en werd hij naar een wc verwezen. Ja echt gebeurd.

1 like

Ja bij ons (ofja, mijn vriend) ook :upside_down_face:

2 likes