Misschien ongemerkt meer blauwe pennen in rotatie?
Welke dingen moet je het liefst op 31 dec nog doen wat betreft dingen regelen. Ik kijk altijd of ik een goedkopere zorgverzekering kan vinden, en probeer zoveel mogelijk van mijn geld op mijn spaarrekening te zetten. Maar voor de rest??
Waarom zoveel mogelijk geld op je spaarrekening?
Tegenwoordig gaat dat toch per dag of maand ofzo en niet meer om hoeveel er op 31 december op staat? @Maurice
Ik weet het niet zeker want ik heb nul verstand van geld maar ik dacht dat het per bank verschilt
Zorgverzekering. Elk jaar neem ik mij voor om dit gewoon op tijd te regelen eind november/begin december ofzo maar elk jaar hetzelfde liedje op 31 december ![]()
Maar lopende rekening of spaarrekening maakt niet uit toch? Het wordt toch gezien als een geheel?
Maar als het gaat om het heffingsvrije vermogen zet je het toch juist niet op je rekening?
Bij beide banken waar ik een rekening heb gaat de rente het hele jaar door maar het kan natuurlijk bij jouw bank anders zijn
Bovendien is het zo weer op de lopende rekening gezet ook natuurlijk
Je kan nog switchen t/m 31 januari als je vandaag opzegt.
Nu heb ik het vanochtend geregeld maar wat een goede tip! (Of niet eigenlijk, nog meer uitstelgedrag hahaha)
Waarom verkleuren poetsdoekjes niet door bleek en je kleren wel
Hoe weet een blind persoon wanneer hij/zij/het klaar is met afvegen?
(Ik heb hier nu al bijna tien minuten een discussie over met mijn vriend - die kijkt dus niet maar voelt dat schijnbaar aan??)
Echt hoe kom je op zo’n onderwerp haha
Ze ruiken het vaak ook. En dat hoeft dan geeneens met het papier echt onder hun neus maar omdat de andere zintuigen vaak een stuk sterker zijn/worden kan dat al vanaf een afstandje.
En inderdaad door te voelen maar dan niet letterlijk aan je kont maar door hoe het papier “glijdt”
Pardon
Waarom zijn al die jurken van celebs op gala’s altijd zo lang? Dat is toch niet elegant of mooi of comfortabel? En het kan toch ook niet goed zijn voor de jurk die na zo’n avond helemaal platgetrapt is? Daar struikel je toch ook over?
Eerlijk is eerlijk, ik heb nul keer op de onderkant van die jurk gelet, want omg die schouders ![]()
Best geklede vrouw va die avond. Zeker met the party in the back
@flalamingo omdat het vaak runway kleding is en het volledig aanpassen naar de lengte van de celebrity maakt het onbruikbaar voor verkoop. Het wordt vaak in de taille ingenomen met kopspelden, niets doen dat te definitief is.