Nope, ik was er 45 minuten voor boarden of zo ( zonder ruimbaggage)
Waarschijnlijk is het echt super specifiek, maar ik ben er nu al 5x langsgereden en blijf me verbazen. Omdat ik dus vanuit de auto geen foto kan maken omdat ik aan het rijden ben, zie hier mooie google streetview beelden.
Maar er staan dus in Vleuten huizen die in de tuin een pilaar (hoger dan het huis) hebben. Ook echt 2 in hetzelfde rijtje, ik vraag me af wat die pilaar is. Weet iemand dit toevallig? Je ziet het als je over de Huis van Vleutenbaan rijdt.
Is het gebouwd op een oud fabrieksterrein? Het lijkt op een schoorsteen van een oude fabriek vind ik.
Het zijn de schoorstenen die vroeger de kassen verwarmden van de tuinbouw. Ze zijn bewust hersteld en laten staan!
ah dat vind ik leuk! ik werd overvallen door nostalgie door herinnerd te worden aan dit verschijnsel.
Echt leuk dat je dit weet! En ook best bijzonder. Alleen lijkt het me wel raar om in je achtertuintje zoān schoorsteen te hebben staan.
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/blond
Misschien biedt dit een beetje hulp.
Beetje mosterd waarschijnlijk maar dat is ook geel.
Jaa dat kan. Mān broer werkte vroeger als pizza bezorger en hij heeft eens op een parkeerplaats van een sportpark bezorgd. Even offtopic: Helaas is hij daar overvallen. Het geld wat was gestolen(zijn ākasverschilā) moest hij zelf terugbetalen aan Dominos. Echt zo idioot.
Wow dat is echt fucked up! Is dat een algemene dominos regel? Of alleen van dat filiaal?
Ik heb geen idee, maar echt belachelijk hĆØ? Zān collega bezorgers hebben al hun fooi aan mān broer gegeven zodat hij het daarmee kon betalen.
Ahh dat is wel heel mooi
Ja hoor, in de zomer rijden ze continue naar het meertje hier met de pizzascooters.
Ja, kan. Ik heb eens pizza besteld tijdens het wachten voor een concert. Ik heb toen doorgegeven dat ik voor dat specifieke poppodium stond te wachten en dat ik een grote knalblauwe trui aanhad en wat de kleur van mān haar was.
MIJN VADER!!! Hij kijkt het ook terug online echt een verschrikking
Hij is ook swerelds enige persoon die wakker blijft om de nachtzoen (is n gedicht waarbij iemand dat voorleest en het is dan diepzinnig maar slaat als een varken op een tang en er is dan ook een soort Himalaya achtergrond met panfluiten) te zien.
Het is een aardige man hoor, maar God o God hij heeft zulke vreemde tv gewoontes HIJ ZET OOK ALTIJD TELETEKST OP ECHT HALLO HET IS 2018 en hij heeft gewoon een iPad en hij zet ook via teletekst ondertiteling op op liveprogfammas en dan loopt die ondertiteling dus achter TERWIJL HIJ GEWOON PRIMA HOORT Omg zo irritant
Ja ik heb best vaak pizza besteld in het park en ook op mijn universiteit haha.
Ik hoor/lees over dat je buikomvang boven x aantal centimeter meer risicoās met zich meebrengt, maar is dat echt zo strikt? Toen ik 65kg woog met 180cm had ik al een buikomtrek van 90cm bijvoorbeeld. Volgens de tabel die ik hieronder deel zou ik overgewicht moeten hebben terwijl ik net boven ondergewicht uit kwam.
Deze tabel heb ik als voorbeeld genomen:
https://www.hartstichting.nl/risicofactoren/overgewicht/meten-middelomtrek
Lijkt me sterk dat zoiets voor iedereen geldt toch?
Oja edit: en hoe zit dat dan met mannen die een brede bouw hebben van zichzelf?
Ik geloof sowieso niet in cijfertjes, qua omtrek of BMI of whatever. De ene persoon van 180 cm is de ander niet, toch?
Daarom vroeg ik het me af! Alles is zo standaard en netjes gecategoriseerd maar veel mensen vallen hier buiten.
Zou het niet gebruiken als een referentiepunt! Als je echt wilt weten of je āgezondā bent, kan je beter langs een diĆ«tiste :)!
Gezond ben ik sowieso niet als ik kijk naar mijn eetgedrag