Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Waarom is zij een goed voorbeeld? Zij was ook wel erg zwaar voor haar operatie toch.

Volgens mij was Patty niet zwaar genoeg en vond ze het traject in Nederland te lang duren. Toen is ze naar België gegaan en dat heeft ze uitgebreid gevlogd enzo

Oh nee 105 of 120 lijkt ze niet gewogen te hebben inderdaad!

Ik hoef al niet meer te reageren!
Dat dus en volgens mij geen co-morbiditeit. Ze is naar Brugge gegaan omdat daar een arts zit met een wat lager moreel kompas.
@ZusjevanJoost @Vidia @Krabsalade

EDIT: dat zei @Krabsalade dus OOK al

1 like

Nee zeker niet. Ik heb ook 115 gewogen bij een kleine 170 en mensen zeggen vaak tegen mij; ‘jij bent niet dik maar gewoon stevig en in proportie’. Voordeel bij mij is dan ook dat alles redelijk evenredig verdeeld is en ik nog steeds een beetje een zandloper figuur heb (wel met wat meer nadruk op de billen).

ja dat kan je krijgen, niet fijn

ik weet niet hoe het in Nl is maar in BE wordt het op het moment veel te snel terug betaald met zwakke criteria, ik zou zelf ook een operatie nemen maar zou toch liever eerst tot de kern van probleem gaan: mijn relatie met eten. maar daar heb je dan weer een dietist en/of een psych voor nodig wat weer bijna niet wordt terug betaald.

Ik zou zelf ook wel voorstander zijn om te zeggen dat mensen na hun operatie toch moeten kunnen aantonen dat het een langdurig effect heeft gehad om terugbetaald te krijgen.

1 like

Je kunt je maag in principe vergelijken met een ballon, dus hij kan wel een heel eind uitrekken en uiteindelijk weer wat groter worden. Dat 'ie echt knapt lijkt me onwaarschijnlijk, te veel/snel/vet eten zorgt al heeel snel voor overgeven.

1 like

Wat doen pakketbezorgers als ze naar de wc moeten? Bij iemand thuis? Onderweg ergens? Op het depot?

6 likes

Ik heb weleens gehad dat een pakket zwoeger vroeg of hij mijn toilet mocht gebruiken! Denk misschien een combinatie van al jouw suggesties?

1 like

Ik heb een soortgelijk baantje gehad. Ik ging zo veel mogelijk bij de bedrijven waar ik stopte of onderweg als het echt niet anders kon (mcdonalds/tankstation). Na een tijdje wist ik over heel Nederland waar de schoonste/fijnste wc’s waren en dan nam ik dan mee in m’n planning. :joy:

10 likes

Haha ohh ik heb hier herinneringen aan.
Ik had een paar vaste plasadressen waar ik elke week sowieso kwam :’) Een sportschool en een verzorgingstehuis “Haaii ben ik weer!” Werd de nood echt hoog dan vroeg ik het ook wel eens in een winkel en als het écht ernstig was, dan ook wel eens bij mensen thuis. Het depot was niet echt een optie; of die was kilometers verder weg, of er was geen wc.

Hoe komt het dat je in de ochtend vaak zo’n gore adem hebt?

Volgens mij omdat je 's nachts niet slikt en alle bacterien dus in je mond blijven ronddwalen

Mijn eigen vraag: waarom beginnen mensen die in de bouw werken altijd om 7 uur 's ochtends? Waarom niet gewoon tussen 8 en 9 zoals de meeste mensen?

1 like

Ik heb me eens laten vertellen dat dat is omdat ze altijd op locatie moeten werken (soms best een eind rijden) en dat ze dan op tijd thuis zijn/files vermijden. Volgens mij had het daar mee te maken.

Waar komt homohaat vandaan?

Xenofobie?

2 likes

Met de opkomst van het christelijk geloof en Islam (dezelfde bakermat) werd sex tussen twee mannen een zonde.

1 like

Misschien ook wel omdat het in de zomer zo warm is en het werk is lichamelijk zwaar, sochtends is het natuurlijk veel minder warm en dan ben je dus eerder klaar. Het zou ook raar zijn als je in de zomer super vroeg moet werken en in de winter normale tijden hebt

Vaak is het in die wereld zo van vroeg beginnen --> vroeg klaar (als je mazzel hebt). Denk inderdaad om files te vermijden. En soms moet er bijvoorbeeld door ‘klusjesmannen’ gewerkt worden in kantoren of winkels en dan hebben ze als voordeel dat er nog niet veel publiek rondloopt en ze wat ongestoorder hun werk kunnen doen.