Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ja vervelend, dit heb ik ook altijd. Het stomme is dat ik het ook met lopen heb, dan ben ik een stuk aan het wandelen en heb ik tijdens het lopen nergens last van. Maar als ik dan bijna thuis ben en stop met lopen, krijg ik echt een rood hoofd en zweten. Het vervelende daarvan vind ik dat het dan lijkt alsof ik helemaal buiten adem ben ofzo, terwijl dat niet aan de orde is.

1 like

Dat liedje, links naar rechts van Elieve, word er gek van dat ik niet kan verstaan wat ze zingt
Waar is de man die me … kan?
Wie helpt me met dit grote vraagstuk in mijn leven

Kookroom heeft een lager vetpercentage dan gewone (slag)room! Maar het nadeel is wel dat warme gerechten/sauzen/soepen eerder schiften bij een lager vetpercentage. Je kunt dus eigenlijk het beste slagroom gebruiken!

3 likes

Ja, ik dacht altijd, room is toch sowieso veel lekkerder? En in kookroom zit vaak ook allemaal troep om het te binden en emulgeren en weet ik veel wat. Snapte daarom niet waarom je daarvoor zou kiezen. Maar dat zal dan wel voor het vetpercentage zijn.

Ja dat denk ik ook inderdaad! Ik gebruik ook altijd gewone room :smiley:

1 like

Volgens mij is dit een hele domme vraag, maar als je op een jonge leeftijd al ongesteld bent geworden, neemt je vruchtbaarheid dan ook eerder af?

Hm vind ik eigenlijk geen domme vraag.

2 likes

Ik vraag me altijd af hoe andere mensen mij zien/naar mij kijken

Hoort niet echt bij wat in dit topic staat maar ok

3 likes

Zonnebrand moet je meerdere keren herhalen met smeren. Er zijn ook dagcremes met spf maar
als je er make-up over draagt kun je je dagcreme niet steeds op blijven smeren. Dan heeft een gezichtscrème met spf toch eigenlijk geen zin?

Klopt gezichtcreme met spf helpt qua zonbescherming alleen maar in het begin. Daarna moet je een zonnebrandspray gebruiken als je makeup ophebt (als je je huid wil beschermen).

Goede vraag! Ik zou het niet weten.

Een dagcreme met SPF heeft eigenlijk helemaal geen zin, want de factor die zo’n dagcrème belooft te geven haal je alleen als je dik smeert. Voor je gezicht moet je eigenlijk een theelepel zonnebrandcrème gebruiken. Niemand die dit met een dagcrème doet, want het moet snel intrekken en niet dat je het voelt zitten. Dagcrème smeer je gemiddeld een dotje ter grote van een erwt op. De belofte met SPF gaat dan eigenlijk niet op, het is dan meer een schijnbescherming en een marketingtrucje.

1 like

Waarom bestaat railcatering?? Oké geëvolueerd uit zon karretje met een dame erachter van vroeger maar waarom schaffen ze het niet af??
Ik heb nog nooit iemand iets bij railcatering zien kopen en erger me gewoon eraan.

2 likes

In november 1972 zong Bowie het nummer met Mott the Hoople tijdens zijn concert in Upper Darby, Pennsylvania. Deze liveversie werd in 1998 uitgebracht op het livealbum van Mott All the Way from Stockholm to Philadelphia en in 2006 op de heruitgave van het album All the Young Dudes. Verschillende liveversies van Bowie werden uitgebracht in 1974 op David Live, in 1983 op Ziggy Stardust - The Motion Picture en in 2003 op de DVD A Reality Tour en het album A Reality Tour. In 1992 zongen Bowie en Mott-zanger Ian Hunter het nummer samen met de overgebleven leden van Queen, Mick Ronson, en Joe Elliott en Phil Collen van Def Leppard tijdens het Freddie Mercury Tribute Concert.

Er zijn blijkbaar 100 versies waarin hij wel/niet/een beetje/soms meezingt, ligt er aan welke je aan hebt staan denk ik

2 likes

Ik heb weleens zodanig honger gehad (bv. als je uit het vliegtuig komt, gelijk trein moet pakken) dat ik zeer gelukkig werd van het feit dat ik een zakje chips kon kopen bij de railcatering.

Maar meestal zijn ze irritant.

1 like

Helder antwoord en klinkt logisch ja!

zijn er mensen die dit soort dingen echt kopen en lekker vinden?
https://www.plus.nl/product/chocosweet-belgische-pralines-doos-250-gram-995374

1 like

niet helemaal hetzelfde maar ik was een tijdje echt verslaafd aan chocolade zeevruchten, maar nu vind ik ze eerder vieslekker dan echt lekker

4 likes

Oh my, die verkoopt echt behoorlijk goed. Wel veel oudere mensen moet ik zeggen die dat bij ons kopen.

Ik ben zelf best fan van de zeevruchten, maar heb daar periodes van. Dan raak ik er wel van af gegeten.

2 likes

Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat de smaken dicht bij elkaar liggen, maar op basis van het vetpercentage zou ik toch eerder voor (slag)room kiezen. Dat kookt gewoon makkelijker haha :stuck_out_tongue: