Moeten radiopresentatoren nooit naar de wc of gaan ze vlug tijdens liedjes/het nieuws? En als het ineens opkomt? En ik hoor ze ook nooit niesen of hoesten. Zetten ze dan gewoon random een deuntje in of reclame? Zoveel vragen
Tijdens liedjes inderdaad.
Als ze moeten hoesten/niezen zetten ze gewoon hun microfoon even uit. En naar het toilet doen ze inderdaad tijdens liedjes zoals @flwhrs al zegt!
Kan je in je slaap niezen en hoesten?
Niezen niet, hoesten wel
Waar de Rabarbercompote van Hak Verwenfruit is gebleven🤷🏼♀️ die was goddelijk lekker
Maar voor het storten van contant geld moet je ook betalen. Voor kleine winkeltjes is het dan volgens mij vooral dat het niet rendabel is voor ze als kleine bedragen met de pin gaan, maar tattoos zijn toch meestal grotere bedragen. Oftewel: ik heb mij dit bij tattooshops ook al vaker afgevraagd en heb geen idee wat het antwoord is.
Hoe je een tampon met inbrenghuls gebruikt. Op werk hebben ze alleen die dingen en ik loop er altijd zo mee te klooien dat ik de tampon er maar gewoon uit haal en met mijn vingers in duw.
Nee volgens mij is het max 20 cent ofzo. Heb ik gehoord van een kleine groenteboer die ook een ‘hoge’ prijs betaalde voor pinnen. Een tattoo lijkt me sowieso nog duurder dan een bloemkool, dus vast niet de reden.
Krijg jij tampons van je werk?
Je pakt m bij het ribbelige gedeelte vast.
Je brengt hem in tot je vingers.
Je duwt het laatste stuk naar binnen zodat de tampon nog iets verder geduwd wordt.
Je haalt de hele inbrenghuls er nu uit. (Je had m nog vast dus dat gaat allemaal heel vloeiend als je dit gewend bent.)
Je hebt een kuchknopje, haha. Microfoon gaat niet uit maar even op mute
Pfff nu zegt ze: [naam] en ik zijn omw.
Moet me echt zo inhouden om er wat van te zeggen.
Maar dat kan toch wel? Als ze jouw kant op komen of je vraagt of ze al richting school/een plek zijn ‘ik ben omw’ kan dan toch wel? Als iemand richting mij komt wordt er ook wel eens ‘omw’ getypt, dat is prima.
Oh wacht je bedoelt nu omdat ze met iemand samen is het oow moet zijn oid :’)
Ja dat laatste idd!
Krijg je wel een bonnetje/rekening?
Dan kun je er vanuit gaan dat ze er creatief mee boekhouden…
Hahahaha help ditch haar als vriendin aub
Piercing kon ik daar pinnen laatst!
Helaas is ze bijzonder grappig en chill dus ik moet er maar mee leren leven.