Maar dat kan toch wel? Als ze jouw kant op komen of je vraagt of ze al richting school/een plek zijn ‘ik ben omw’ kan dan toch wel? Als iemand richting mij komt wordt er ook wel eens ‘omw’ getypt, dat is prima.
Oh wacht je bedoelt nu omdat ze met iemand samen is het oow moet zijn oid :’)
Ja dat laatste idd!
Krijg je wel een bonnetje/rekening?
Dan kun je er vanuit gaan dat ze er creatief mee boekhouden…
Hahahaha help ditch haar als vriendin aub
Piercing kon ik daar pinnen laatst!
Helaas is ze bijzonder grappig en chill dus ik moet er maar mee leren leven.
Smaakt wiet zoals het ruikt?
Ja, vind ik wel.
Die liggen in een mandje op de wc ja!
Ja maar niet zo sterk. Tenminste, browniesmaak overheerst meer dan de wietsmaak.
Waarom ze altijd zeggen dat je geen/niet teveel rauw koekjesdeeg etc mag eten vanwege het rauw ei dat erin zit terwijl er in chocolade mousse ook rauw ei zit en daar wordt nooit wat van gezegd?
Als je heel netjes bent gebruik je voor een gerecht waarin rauw ei verwerkt wordt gepasteuriseerd ei (uit zo’n fles uit de supermarkt), dan kan het geen kwaad. En rauw ei is vooral gevaarlijk voor kinderen, ouderen en zwangere vrouwen, misschien wordt het ook wel gezegd omdat je vaak koekjes bakt met kinderen en die het dus niet mogen eten?
Ik doe het ook nooit, tenzij ik enorme hoeveelheden maak of weet dat ik voor een kwetsbare doelgroep kook (maar dan kies ik eigenlijk vaker gewoon iets anders om te maken). Ze verkopen het gewoon bij de AH, ik vind het wel makkelijk als je veel eiwit nodig hebt, geen kans dat je je hele bak verpest met een sliertje eigeel bijvoorbeeld.
De kans is in Nederland volgens mij enorm klein, en de bacteriën zitten vooral op de buitenkant van het ei, dus volgens mij kun je het risico ook nog verkleinen door eieren niet te splitsen met de eierschalen, maar door zo’n plastic splitser te gebruiken.
Ja! Op mijn school wel iig. Alleen dan niet langs alle juffen en meesters, daar is de school te groot voor.
Jawel! Op alle drie de scholen waar ik in het afgelopen jaar stage heb gelopen doen ze dit nog.
Absoluut! Bij ons op de reguliere school gebeurt het op die manier, op het speciaal onderwijs waar ik werkte hadden ze een verjaardagstafel inclusief verjaardagskaart!
Bij mij op stages pas een keer gezien, de rest ging enkel naar een andere klas als een broertje of zusje daarin zat. Om broertje/zusje dan een traktatie te geven
caffeïne werkt op je darmen! gaat al heel snel. dit is de reden dat ik geen koffie drink haha
Volgens mij is naast het ei, rauwe bloem ook potentieel gevaarlijk. Geloof dat er e.coli in kan zitten, dus in die zin is het ‘dubbel’ gevaarlijk I guess?